ErichRX Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Na codzień jeżdżę moim foresterem S-turbo do pracy i jest wszystko w porządku, jednak dwa razy miałem taki przypadek: jechałem dłuższy czas w korku na zewnątrz upał i w pewnej chwili wyczułem że coraz trudniej ruszyć jakby mi ktoś hamulec ręczny zaciągał i z czasem jest coraz gorzej aż raz sprzęgło przypaliłem a auto ani centymetra nie ruszyło, hamulec po prostu jak by się zawiesił jak się potem okazało wystarczyło kilka razy po naciskać pedał hamulca i nagle puścił hamulec i znów mogłem jechać. O co chodzi ??? poziom płynu pomiędzy min a max tarcze hamulco się nie grzeją, czy to coś może byś z serwem, od tego zdarzenia jeżdze dwa tygodnie i na razie się to nie powtórzyło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Na codzień jeżdżę moim foresterem S-turbo do pracy i jest wszystko w porządku, jednak dwa razy miałem taki przypadek: jechałem dłuższy czas w korku na zewnątrz upał i w pewnej chwili wyczułem że coraz trudniej ruszyć jakby mi ktoś hamulec ręczny zaciągał i z czasem jest coraz gorzej aż raz sprzęgło przypaliłem a auto ani centymetra nie ruszyło, hamulec po prostu jak by się zawiesił jak się potem okazało wystarczyło kilka razy po naciskać pedał hamulca i nagle puścił hamulec i znów mogłem jechać. O co chodzi ??? poziom płynu pomiędzy min a max tarcze hamulco się nie grzeją, czy to coś może byś z serwem, od tego zdarzenia jeżdze dwa tygodnie i na razie się to nie powtórzyło A ile lat i przejechanych kilometrów ma ten płyn ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 I zobacz czy sworznie w zaciskach działają jak należy Ale z drugiej strony to one raczej na nie działanie odpowiadają jak się zapieką Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErichRX Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Nie mam pojęcia jak długo płyn nie był zmieniany ale po kolorze wygląda Ok musze rozebrać przednie zaciski może któraś gumka na prowadnicy jest strzelona i syf się tam dostaje. Ale dlaczego się tak dzieje w korku i podczas upału zobaczymy jak coś będe wiedział to napisze dzięki nara Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Ano... ja musiałem klocki (i to nie jakieś marne zamienniki) pilnikiem po krawędziach potraktować, bo zakleszczały się w zaciskach i tarły (czytaj - pisk i grzanie, ale nigdy aż tak, coby było tarcie wyczuwalnie utrudniające jazdę... więc to raczej nie to). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now