zyg Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Witam! Rzadko zawracam Wam głowę problemami technicznymi, ale jeżeli tak się zdarzyło, to zawsze uzyskałem pomoc. Ale do rzeczy: pacjent - forester, 1998 rok, 2,0, 122 KM, instalacja sekwencyjna BRC. Do słynnego szarpania w okolicach 2000 obrotów ostatnio doszło to strzelanie i kichanie w rurę. Wymieniłem świece, filtr powietrza i filtry instalacji gazowej. Macie jakieś pomysły, rady na tę przypadłość? Z góry dziękuję! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Mam radę: zawieź do kogoś kto ogarnia.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Takiego jako na przykład lub zadaj pytanie na wątku gazowym -> viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Luzy zaworowe ?? Przy gazie to chyba trzeba częściej sprawdzać prawda ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 może być wypadanie zapłonów, nieszczelne zawory albo coś z gazem, ale podejrzewam, że wirtualnie nie da się tego ani zdiagnozować, ani naprawić... , maszeruj do fachowaca, wyżej wspomniany jako jest chyba najlepszym jakiego znamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyg Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 OK! Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malymala Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 wymień kable zapłonowe na jakieś porządne i wszelkie objawy powinny ustąpić, strzelanie to zapłon niespalonej mieszanki w kolektorach wydechowych, katalizatorze bądź tłumikach (przy wolnych obrotach sporadyczne, przy jeździe możne się objawiać szarpaniem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 a toto cały czas kicha? czy wyzdrowiało? bo właściciel ,,kichacza" się nie odzywa.....a mógłby zaspokoić ciekawość gawiedzi... a strzelanie to może byc równie dobrze zasyfiony czujnik położenia wału korbowego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 od bova szczela w tłumik..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyg Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 wymień kable zapłonowe na jakieś porządne i wszelkie objawy powinny ustąpić, strzelanie to zapłon niespalonej mieszanki w kolektorach wydechowych, katalizatorze bądź tłumikach (przy wolnych obrotach sporadyczne, przy jeździe możne się objawiać szarpaniem) Sorry! Milczałem zbyt długo. Kichanie nie ustąpiło. Wymieniłem kable w/n na lepsze i nic. Trułem d... znajomym mechanikom i otrzymałem wiele rad - niewiele to pomogło . Zresztą te podpowiedzi dużo wcześniej gościły na forum. Chyba się poddam i uznam, że TTTM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpin Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 A strzela z wydechu to przy dodawaniu gazu czy odejmowaniu? Ja po tym jak dłubnąłem wydech to strzelał mi w tłumik przy odpuszczaniu gazu na wysokich obrotach. W sumie to bardzo fajne brzmiało, ale o katalizator się bałem, że popęka po którymś strzale. Podjechałem do jako, lekkie korekty i od tej pory nie strzela. A przy wymianie kabli sprawdziłeś świece? Dla mnie przebicia na uszkodzonych kablach uszkodziły jedną ze świec. Jak to ujął mechanik, została 'obstrzelona' czy jakoś tak i było to widać gołym okiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now