Jump to content

Co kupić ? Forester 2,0 D cz outbeck 2,0 D 10'


rutek111

Recommended Posts

Czy ktoś jeździł tymi dwoma autami. ja posiadam For 2,0 D 08' i ogólnie jestem bardzo zadowolony ale zamierzam kupić auto z ,,kratką" i chodzi mi po głowie zamiana na out2,0 D. mam pytania:

1. jak prowadzi się Outb w porównaniu z Foresterem (w Forku trochę drażni mnie zawieszenie zwłaszcza w porównaniu z poprzednim modelem, ale jest komfortowe w sumie na długie trasy ok)

2. forester na autostradzie komfortowy jest do 150 km/h powyżej szumi powietrze - da się rozpędzić do 200 km/h wg GPS

3. jak w zakrętach przy ostrej jeździe w Outb. - w foresterze tak sobie troche się wychyla?

3. jak jest z dynamiką w Outbacku - jest o ok 200 kg cięższy do forka ale katlogowo niby lepiej

4 o zużycie paliwa nie pytam bo różnica na poz 0,... mnie nie interesuje i tak jest super

5 skrzynia biegów ta sama i pewnie przełożenia też

6. Out wydaje sie byc bardziej rodzinny (jak jechałem na nnarty to musiałem w forku kupić bagaznik (na długość natry ni echciały mi się zmieścić między siedzeniami układane w pionie (wiązania w bagażniku)

 

Mojego forka wycenili w subaru na ok 82 tys czyli pewnie 75-78 tys pln do sprzedania 60 tys km

(kupiłem w estoni za 86 tys PLN w 2008 :lol: jak Euro było po 3,4)

Link to comment
Share on other sites

Nowy Outback linią nadwozia, kubaturą i proporcjami przypomina trochę poprzedniego Forestera (skonstatowałem to ostatnio przyglądając się takowemu na mieście). Nowy Forester tymi samymi parametrami przypomina Toyotę RAV4.

 

Ja bym wybrał Outback'a.

Link to comment
Share on other sites

ja bym bral outbacka jest mniej widoczny, nowy forek zatracil swoje korzenie wyglada jak jakas KIA czy Tojka ...

Bagarznik ma podobny a jest wygodniejszy eg mnie

Link to comment
Share on other sites

Porównujesz limuzynę o charakterze uterenowionym z uterenowionym kompaktem. Spójrz na ceny. Porównywać jest sens coś o zblizonych właściwościach i cenach bo inaczej to nie ma większego sensu. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze miesiąc temu myślałem o Foresterze. Wrzuciłem pytanie tutaj: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=135908&view=unread#unread , obejrzałem sobie oba graty na żywo, i zamówiłem... Outbacka :)

 

Jeśli nie potrzebujesz auta do częstej jazdy po wertepach (ale naprawdę częstej), albo do powiększenia cojones (mam jakieś takie wrażenie, że spora część właścicieli suvokształtnych samochodów się tym kierowała, a jeżdżą wyłącznie po mieście), to weź Outbacka. Poza tymi dwoma przypadkami, generalnie w każdym innym elemencie lepszy jest Outback. Wyjdzie nieco drożej, ale ja nie mam wątpliwości w swoim przypadku, że warto dopłacić. Poza tym jest to najbrzydszy ze wszystkich obecnie oferowanych Subaru, co jest dodatkowym argumentem za jego zakupem, aczkolwiek nieco subiektywnym ;)

Link to comment
Share on other sites

mysle, że w celu uniknięcia dylematu i późniejszych rozterek - kup oba :lol:

 

 

a poważnie, to wolałbym OBK :lol:

 

ja mam For prawie dwa lata . teraz jak go sprzedam to po odliczeniu wszystkich odpisów podatkowych jestem na górce :lol: . Więc albo dołożę sobie ok 35 tys netto do Otbck albo zostawię forestera (chociaż podobno w 09 zmienili amortyzatory i końcówki wahaczy aby poprawić trakcję) mimoże ma małe wady (sprzęgło nowy soft jest ok, ściąga na prawo, rdzewieje wydech jak w trabancie, brak uchwytu na kubki :mrgreen: , brak światełka w schowku :idea: itd) i wtedy kupię sobie klasyka GT-ka np od Doqtora z P-nia

Jak kupię Outbecka to GT - ka kupiłę dopiero w lipcu :( .

Dzisiaj umówiłem sie na jazdę próbą zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Tez mialem ten dylemat.

Kupilem jednak Forestera. OBK byl w tym samym wyposazeniu jakis 10% drozszy i nie podobal mi sie bagaznik.

Niby wedlug danych technicznych bagaznik wiekszy w OBK, ale funkcjonalnie mniejszy przez obly i sciety ksztalt tylu OBK ograniczajacy pakownosc.

No i Forester bardziej sie podobal mojej lepszej polowie. :D

Link to comment
Share on other sites

Tez mialem ten dylemat.

Kupilem jednak Forestera. OBK byl w tym samym wyposazeniu jakis 10% drozszy i nie podobal mi sie bagaznik.

Niby wedlug danych technicznych bagaznik wiekszy w OBK, ale funkcjonalnie mniejszy przez obly i sciety ksztalt tylu OBK ograniczajacy pakownosc.

No i Forester bardziej sie podobal mojej lepszej polowie. :D

 

 

Mojej tez sie bardziej podoba :| ...Forester

Link to comment
Share on other sites

Ja mam Forka i muszę powiedzieć że do miasta jest dużo wygodniejszy niż outback bo miałem okazję jeździć obydwoma autkami, a co do cohones....mojej żonie też sie bardziej podobał Forester. Obecny Forek to już prawdziwy SUV a nie wyższe kombi. Różnica w jest w wykonaniu wnętrza, ja uwielbiam Forka za to że jest surowy i jak od siekiery :) Motor ten sam za to najbardziej dopasiony Forek jest tańszy niż basic Outback. Co byś nie wybrał i tak będziesz zadowolony. W końcu to Subaru :)

Link to comment
Share on other sites

rutek111,

OBK i cała reszta MY10 są okropnie brzydkie.

Forek wg mnie to ostatni ładny Subaru.

 

Legacy MY10 :cry:

OBK MY10 :cry:

Lanos - już się trochę opatrzył i w sumie nie jest taki draczny ...ale z EVO (jeśli chodzi o wygląd OFC) ...........to no comment

Forek MY09 i wzwyż wg mnie super wygląda - sam się kiedyś przymierzałem do nowego

Tribeca nowa może być choć IMO stara ładniejsza była.

 

 

Takie tam moje zdanie . . .

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

rutek111,

OBK i cała reszta MY10 są okropnie brzydkie.

Forek wg mnie to ostatni ładny Subaru.

 

Legacy MY10 :cry:

OBK MY10 :cry:

Lanos - już się trochę opatrzył i w sumie nie jest taki draczny ...ale z EVO (jeśli chodzi o wygląd OFC) ...........to no comment

Forek MY09 i wzwyż wg mnie super wygląda - sam się kiedyś przymierzałem do nowego

Tribeca nowa może być choć IMO stara ładniejsza była.

 

 

Takie tam moje zdanie . . .

 

Pozdro

 

Ja mam identyczne zdanie w tej kwestii. Outback troszkę dla mnie pachnie Avensisem kombi ale w tej kwestii najlepiej zdać sie na własne odczucia. Ja wiem że cokolowiek innego bym kupił zawsze wzdychalbym do Forestera, zresztą dalej wzdycham tylko już do swojego :)

Link to comment
Share on other sites

Przejechałem się dzisiaj outbackiem i ........ niby fajnie jakość wykończenia ok. w środku nawet żonce się podobał (zwłaszcza było jej wygodnie na tylnym siedzeniu :roll: ).

Ale na placu pod marketem ostry skręt i .... myślałem że lusterkiem szuram po asfalcie opony wygieły się ze strasznym piskiem - coś mi nie pasowało jako dupowóz pewnie ok. Dla mnie zbyt amyrykańsko zestrojony. W Foresterze mimo przechyłow lepiej to wychodzi - prawie tak jak w Subaru. inna sprawa , że pewnie w RAV 4 i innych wynalazkach o podobnym prześwicie bym już leżał bokiem.

Ale na trasy Outback może być ok teraz myślę jeszcze o Lagacy Sport 2,0 D (cena podobna jak Outback po negocjacjach) z zawiasem Bilschtain i zobaczymy. Z Outbecka powoli się wyleczyłem.

Link to comment
Share on other sites

Ale na placu pod marketem ostry skręt i .... myślałem że lusterkiem szuram po asfalcie opony wygieły się ze strasznym piskiem - coś mi nie pasowało jako dupowóz pewnie ok. Dla mnie zbyt amyrykańsko zestrojony. W Foresterze mimo przechyłow lepiej to wychodzi - prawie tak jak w Subaru. inna sprawa , że pewnie w RAV 4 i innych wynalazkach o podobnym prześwicie bym już leżał bokiem.

 

bo trzeba wymienić geolandary na porządne opony zanim się zacznie robić boki pod marketem :P:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

...w środku nawet żonce się podobał (zwłaszcza było jej wygodnie na tylnym siedzeniu :roll: ).

mhm, sami jechaliście? :twisted: :wink:

 

...teraz myślę jeszcze o Lagacy Sport 2,0 D (cena podobna jak Outback po negocjacjach) z zawiasem Bilschtain i zobaczymy. Z Outbecka powoli się wyleczyłem.

Tego w temacie nie było, ale skoro już przy tym jesteś to jasne, że legas, chociaż do lasu będzie trudniej :wink:

ten zawias to może był Blichtrstein? :twisted::mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Na pewno przed wyborem sprawdź jaki jest soft, niektórzy przy nowym tracą automatycznie - w manualu - cojones. :idea:

Chyba, że Ci nie zależy :twisted:

 

 

 

Ps. Kupujesz Subaru, więc wybór musi być i będzie dobry.

Link to comment
Share on other sites

Na pewno przed wyborem sprawdź jaki jest soft, niektórzy przy nowym tracą automatycznie - w manualu - cojones. :idea:

Chyba, że Ci nie zależy :twisted:

 

 

 

Ps. Kupujesz Subaru, więc wybór musi być i będzie dobry.

 

W nowych Subaru 2,0D jest nowy soft czy ktoś chce czy nie

Link to comment
Share on other sites

ten zawias to może był Blichtrstein? :twisted::mrgreen: :wink:

Nie na pewno nie Blichtrstein-y były tylko w Golfach i Skodach :mrgreen::twisted:

no i nie zapominaj o alfach :twisted:

 

W Subarakach dawali chyba Bilstein-y

Oczywiście :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...