MARIN Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Witam mam pytanie czy w forku reguluję się kąty pochylenia kół mam wrażenie jakby tył był delikatnie na + a z przodu jedno koło jest bardziej pochylone względem drugiego. Jeżeli się to reguluje to proszę mi podać jakie kąty mają być, jak nie to co wymienić żeby było dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Najprościej było by Ci polecić jakiś dobry punkt ustawiający zbieżność ale nie wiadomo skąd jesteś... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARIN Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Z Rzeszowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 A gdzie najlepiej ustawic w okolicach wawy? No i jaki c.a. koszt geometrii? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Mi ustawiano nieopodal ASO A. Koper - z resztą to ktoś od p. Andrzeja zaprowadził tam auto. Adres mam w domu na wydruku z komputera - wieczorem podam. Jest jeszcze jakiś mityczny ustawiacz zbieżności w Warszawie ale szczegółów nie znam :-). ul. Orzechowa 13; Warszawa; telefon +48 22 868 37 20 Na wydruku mam napisane, że regulacje wykonano na urządzeniu HUNTER DSP 400. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzidzi Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 urządzenie do zbieżności Hunter z nowy softem jest jednym z najlepszych o ile mają dobrego diagnostę, który umie je wykorzystać Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Jeszcze tutaj zajrzyj -> viewtopic.php?f=26&t=126694&view=unread#unread na końcu masz podany jeszcze jeden adres warsztatu. Jest też podane imię tego mitycznego ustawiacza . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Najprościej było by Ci polecić jakiś dobry punkt ustawiający zbieżność ale nie wiadomo skąd jesteś... Z Rzeszowa a ja na Twoim miejscu podjechal bym do Nowego Sacza do CarFit-a ogarnia Subaraki jak malo kto na poludniu polski :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 A jaki koszt zrobienia geometrii? Chodzi o rzad wielkosci bo zupelnie nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 jak ja bylem w lipcu u niego to bylo cos ok.100-150zl.nie pamietam dokladnie, ale warto pojechac - Bedziesz Pan Zadowolony Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMA52 Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 A jak bedziesz wybierał się do Lublina, polecam zadzwonić i umówic się do Q-Service Wiśniewski. Mają również Huntera i ogarniają temat. Wydatki w granicach 100 zł, zależy czy tylko pomiar, czy regulacja. Niestety nie jest możliwa w Forku regulacja kąta pochylenia kół, ale i na to mają sposoby Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Czy regulacja zbieżności w samochodzie z napędem na cztery koła to jakaś wyższa szkoła jazdy, czy można to zrobić w dobrej stacji diagnostycznej? Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat tych ustawień tak żeby mi to wytłumaczyć w prosty sposób, bo nie chciałbym zapłacić za coś co będzie źle zrobione a jak wiadomo wiedzieć więcej to nie dać się wykiwać Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMA52 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 czy można to zrobić w dobrej stacji diagnostycznej? Zdecydowanie tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 yarro, jedz do Carfita 8) do N.Sacza daleko nie masz Link to comment Share on other sites More sharing options...
burzum Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 reguluje sie, ale delikatnie. wieksze pochylenia wymagaja wymiany śrub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkitekt Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 drout, ...jestes z pod warszawy wiec miejsc jest kilka, ja polecam p. sylwka ze stacji w sasiedztwie dw.zachodniego (tuz przy serwisie vw-gena. lecac torunska a nastepnie tysiaclecia zanim wpadniesz w kruciutki tunel przed rondem zeslancow syberyjskich popatrz w lewo jakbys szukal oczami zachodniego na gorce zauwazysz sevis vw-gena i tam urzeduje p. sylwek koszt dobrego moim zdaniem ustawienia to ok.160pln, a bylem tez na zwyklej geometrii po wymianie amorkow i sprezyn i pan za 80pln stwierdzil iz wszystko jest cud mod. pan sylwek za glowe sie zlapal i obsmial tamtego. namiar dostalem od chlopakow z bajecznej wiec to nie szarlatan. od tej chwili jakby co bede zagladal wlasnie tam, gdyz po raz pierwszy ktos pytal mnie jak podrozuje (sam czy z kims) po jakich drogach i jak czesto, czy z bagzem czy bez itd. tomasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Witam mam pytanie czy w forku reguluję się kąty pochylenia kół mam wrażenie jakby tył był delikatnie na + a z przodu jedno koło jest bardziej pochylone względem drugiego. Jeżeli się to reguluje to proszę mi podać jakie kąty mają być, jak nie to co wymienić żeby było dobrze W Twoim Forku reguluję się przód : kąty i zbieżność, tył zbieżność tylko, jak zamontujesz odp. śruby to również możesz tył regulować Ustaw sobie z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0 a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 . Rzeczywiście jak ktoś napisał Hunter z kamerami jest nieprawdopodobny szkoda że taki drogi Ja korzystam z zaprzyjaźnionego serwisu co ma coś takiego : http://www.wimad.com.pl/wimad_pliki/pdf ... awkEye.pdf W pełnej opcji kosztuje ok 100k PLN netto ale warto :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewen Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Witam mam pytanie czy w forku reguluję się kąty pochylenia kół mam wrażenie jakby tył był delikatnie na + a z przodu jedno koło jest bardziej pochylone względem drugiego. Jeżeli się to reguluje to proszę mi podać jakie kąty mają być, jak nie to co wymienić żeby było dobrze W Twoim Forku reguluję się przód : kąty i zbieżność, tył zbieżność tylko, jak zamontujesz odp. śruby to również możesz tył regulować Ustaw sobie z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0 a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 . Rzeczywiście jak ktoś napisał Hunter z kamerami jest nieprawdopodobny szkoda że taki drogi Ja korzystam z zaprzyjaźnionego serwisu co ma coś takiego : http://www.wimad.com.pl/wimad_pliki/pdf ... awkEye.pdf W pełnej opcji kosztuje ok 100k PLN netto ale warto :roll: Nie wiem co u mnie zrobił w/w Pan, ale Forek prowadzi sie SUPER! 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Nie wiem co u mnie zrobił w/w Pan, ale Forek prowadzi sie SUPER! 8) wyregulowałem ciśnienie w oponach Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewen Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 carfit, obaj wiemy, ze to lakier na felgach sprawił... :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 carfit, W Twoim Forku reguluję się przód : kąty i zbieżność, tył zbieżność tylko, jak zamontujesz odp. śruby to również możesz tył regulować Ustaw sobie z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0 a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 . Czy 2,5xt taż ma takie parametry? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Hunter z nowy softem a co w starym jest nie tak? jaka wersja? Czy 2,5xt taż ma takie parametry? tak, od razu lepiej wchodzi w zakręty Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 To ja się dorzucę z pytaniem... jeśli jest w felgach niższe et od fabrycznego i niższy profil opony (225,45/18, et35), czy należy to jakoś uwzględnić ustawiając geometrię? Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0, a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 Znalazłem ustawienie: z przodu kąty ok -1,5 negatyw, zbieżność 0, a tył rozbieżność 1,0 i pochylenie -1,0. Co to daje, w stosunku do propozycji Carfit'a? a może jest kompletnie bez sensu? nie znam się Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 wyczytałem w poradniku, ze inaczej wyrzuca tył jak masz rozbieżność. To był poradnik white line czy kogoś takiego. btw -1 na przodzie raczej nie powinien szkodzić oponom, ale zapytam: czy -1 na przedzie szkodzi oponom? btw2 i tak zawsze wytarte mam zewnętrzne części opony Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now