Jump to content

Regulacja zawieszenia Forester 2.0 xt KĄTY


MARIN

Recommended Posts

Witam mam pytanie czy w forku reguluję się kąty pochylenia kół mam wrażenie jakby tył był delikatnie na + a z przodu jedno koło jest bardziej pochylone względem drugiego. Jeżeli się to reguluje to proszę mi podać jakie kąty mają być, jak nie to co wymienić żeby było dobrze ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi ustawiano nieopodal ASO A. Koper - z resztą to ktoś od p. Andrzeja zaprowadził tam auto. Adres mam w domu na wydruku z komputera - wieczorem podam.

 

Jest jeszcze jakiś mityczny ustawiacz zbieżności w Warszawie ale szczegółów nie znam :-).

 

ul. Orzechowa 13; Warszawa; telefon +48 22 868 37 20

 

Na wydruku mam napisane, że regulacje wykonano na urządzeniu HUNTER DSP 400.

Link to comment
Share on other sites

Najprościej było by Ci polecić jakiś dobry punkt ustawiający zbieżność ale nie wiadomo skąd jesteś...
Z Rzeszowa

a ja na Twoim miejscu podjechal bym do Nowego Sacza do CarFit-a ogarnia Subaraki jak malo kto na poludniu polski :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

A jak bedziesz wybierał się do Lublina, polecam zadzwonić i umówic się do Q-Service Wiśniewski. Mają również Huntera i ogarniają temat. Wydatki w granicach 100 zł, zależy czy tylko pomiar, czy regulacja. Niestety nie jest możliwa w Forku regulacja kąta pochylenia kół, ale i na to mają sposoby ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Czy regulacja zbieżności w samochodzie z napędem na cztery koła to jakaś wyższa szkoła jazdy, czy można to zrobić w dobrej stacji diagnostycznej? Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat tych ustawień tak żeby mi to wytłumaczyć w prosty sposób, bo nie chciałbym zapłacić za coś co będzie źle zrobione a jak wiadomo wiedzieć więcej to nie dać się wykiwać :D

Link to comment
Share on other sites

drout,

 

...jestes z pod warszawy wiec miejsc jest kilka, ja polecam p. sylwka ze stacji w sasiedztwie dw.zachodniego (tuz przy serwisie vw-gena. lecac torunska a nastepnie tysiaclecia zanim wpadniesz w kruciutki tunel przed rondem zeslancow syberyjskich popatrz w lewo jakbys szukal oczami zachodniego na gorce zauwazysz sevis vw-gena i tam urzeduje p. sylwek koszt dobrego moim zdaniem ustawienia to ok.160pln, a bylem tez na zwyklej geometrii po wymianie amorkow i sprezyn i pan za 80pln stwierdzil iz wszystko jest cud mod. pan sylwek za glowe sie zlapal i obsmial tamtego.

namiar dostalem od chlopakow z bajecznej wiec to nie szarlatan. od tej chwili jakby co bede zagladal wlasnie tam, gdyz po raz pierwszy ktos pytal mnie jak podrozuje (sam czy z kims) po jakich drogach i jak czesto, czy z bagzem czy bez itd.

 

tomasz

Link to comment
Share on other sites

Witam mam pytanie czy w forku reguluję się kąty pochylenia kół mam wrażenie jakby tył był delikatnie na + a z przodu jedno koło jest bardziej pochylone względem drugiego. Jeżeli się to reguluje to proszę mi podać jakie kąty mają być, jak nie to co wymienić żeby było dobrze ;)

 

W Twoim Forku reguluję się przód : kąty i zbieżność, tył zbieżność tylko, jak zamontujesz odp. śruby to również możesz tył regulować :D

Ustaw sobie z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0 a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 .

Rzeczywiście jak ktoś napisał Hunter z kamerami jest nieprawdopodobny :idea: szkoda że taki drogi :oops:

Ja korzystam z zaprzyjaźnionego serwisu co ma coś takiego : http://www.wimad.com.pl/wimad_pliki/pdf ... awkEye.pdf

 

W pełnej opcji kosztuje ok 100k PLN netto :evil: ale warto :roll:

Link to comment
Share on other sites

Witam mam pytanie czy w forku reguluję się kąty pochylenia kół mam wrażenie jakby tył był delikatnie na + a z przodu jedno koło jest bardziej pochylone względem drugiego. Jeżeli się to reguluje to proszę mi podać jakie kąty mają być, jak nie to co wymienić żeby było dobrze ;)

 

W Twoim Forku reguluję się przód : kąty i zbieżność, tył zbieżność tylko, jak zamontujesz odp. śruby to również możesz tył regulować :D

Ustaw sobie z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0 a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 .

Rzeczywiście jak ktoś napisał Hunter z kamerami jest nieprawdopodobny :idea: szkoda że taki drogi :oops:

Ja korzystam z zaprzyjaźnionego serwisu co ma coś takiego : http://www.wimad.com.pl/wimad_pliki/pdf ... awkEye.pdf

W pełnej opcji kosztuje ok 100k PLN netto :evil: ale warto :roll:

 

Nie wiem co u mnie zrobił w/w Pan, ale Forek prowadzi sie SUPER! 8)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem co u mnie zrobił w/w Pan, ale Forek prowadzi sie SUPER! 8)

 

 

 

wyregulowałem ciśnienie w oponach :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

carfit,

W Twoim Forku reguluję się przód : kąty i zbieżność, tył zbieżność tylko, jak zamontujesz odp. śruby to również możesz tył regulować

Ustaw sobie z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0 a tył tylko możesz zbieżność i też na 0 .

Czy 2,5xt taż ma takie parametry?

Link to comment
Share on other sites

Hunter z nowy softem

 

a co w starym jest nie tak? jaka wersja?

 

Czy 2,5xt taż ma takie parametry?

 

tak, od razu lepiej wchodzi w zakręty

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To ja się dorzucę z pytaniem...

 

jeśli jest w felgach niższe et od fabrycznego i niższy profil opony (225,45/18, et35), czy należy to jakoś uwzględnić ustawiając geometrię?

 

Mistral

Link to comment
Share on other sites

z przodu kąty ok -1,0 negatyw, zbieżność 0, a tył tylko możesz zbieżność i też na 0

 

Znalazłem ustawienie:

z przodu kąty ok -1,5 negatyw, zbieżność 0, a tył rozbieżność 1,0 i pochylenie -1,0.

 

Co to daje, w stosunku do propozycji Carfit'a? a może jest kompletnie bez sensu? nie znam się :)

Link to comment
Share on other sites

wyczytałem w poradniku, ze inaczej wyrzuca tył jak masz rozbieżność. To był poradnik white line czy kogoś takiego.

 

btw -1 na przodzie raczej nie powinien szkodzić oponom, ale zapytam: czy -1 na przedzie szkodzi oponom?

 

btw2 i tak zawsze wytarte mam zewnętrzne części opony

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...