MIKKI Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 STACHU, myślę że tak, ale jak długo? Oj, dłuuuugo.... :razz: Na razie mam brak sygnałów o problemach. …w każdym bądź razie dłużej niż D2 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 No tak, ale agx są dostosowane do oryginalnej wysokości sprężyn. MIKKI tak chyba jest napisane w ich instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A co polecacie do Forysia? Tył mam samopoziomujący więc pozostaje mi tylko OEM a jeśli chodzi o przód? KYB jest montowana seryjnie a Bilstain? Czy jest sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 No tak, ale agx są dostosowane do oryginalnej wysokości sprężyn. MIKKI tak chyba jest napisane w ich instrukcji. Tak jest, a na papierosach jest napisane, że szkodzą zdrowiu :wink: Na szczęście praktyka w użytkowaniu AGX'ów pokazuje, że skutki nie są tak tragiczne jak w drugim przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sammar Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 sammar napisał/a: ja założyłem na tył Monroe 250 PLN sztuka. przykro mi nie był to najlepszy pomysł. Przejechałem 3k, na razie nie narzekam, dwa lata gwarancji też mam. Do mojego drugiego staruszka nie będę wkładał amorków, które podwoją jego wartość. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 z braku laku na szybko kupilem tez monroa i tylek lata jak ta lala!!!!!!!!! wg mnie masakra i za niedlogo je zmieniam bo tak sie jezdzic nie da!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Cypis! Generalnie wiedząc,że żyjesz w UK i czytając Twoje posty wybierasz optymalnie czysto paszteciarskie rozwiązania :!: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 wlasnie amory kupilem na wakacjach w pl ......... jak tylnie sie posypaly i cos potrzebowale zeby po polsce i do uk dojechc Kazdy robi bledy , naszczescie ten kosztowal tylko (az 500zl ) teraz odkladam na nowy komplecik juz w UK:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinpug Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Siemka Panowie . Ja polecam AGX zdecydowanie . Do GT-eka koszt takich amorków to 1600-1700zł /kpl. AGX-y pracują dobrze zarówno z seryjnymi sprężynami jak i z obniżająco-tuningowymi . Generalnie panuje wśród ludzi z branży motoryzacyjnej taka zasada : do niemieckich pojazdów zdecydowanie Sachs natomiast do aut azjatyckich Kayaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inquiz Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 A co sadzicie o amorkach Magnum? Bede musial niedlugo tyl wymienic a cenowo wygladaja niezle, tylko nie wiem czy sie nadaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 daruj sobie, bo i tak zmienisz szybko na cos co dziala wlasciwie i zmarnujesz kase . Ucz sie na bledach forumowiczy (np moich ) ja za komplet kyb z sprezaynami na grobej ladze i krotszych dalem 380 funtow nie warto przy takiej cenie kombinowac !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 cypis, wszystkie KYB AGX mają grubą lagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 nie kupilem agx chyba exel g model sie zwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Kruk, a są jakieś AGX które mają coś grubego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Azrael, źle się wyraziłem. Nie miałem w ręku jeszcze AGX-a. Jak dotąd jeździłem na Bilsteinach B6 i stąd moje pytanie czy AGX ma grube tłoczysko jak Bilstein czy nie i czy jakieś KYB mają i jak tak to jakie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Kruk, nie, żadne nie mają. Bilsteiny tez nie każde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 STACHU, myślę że tak, ale jak długo? 30kkm na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Adam., zdarzają się awarie AGX przy dużo mniejszym przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 dziwne bo moje maja wieksze tloczysko od seryjnych kyb...nie mierzylem ale widac ewidentnie i sroby mocyjace sa tez wieksze. Moze dlatego ze mam gl a zawieszenie jest z gt ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Jak mówimy o "grubej rurze" to mówimy o czymś ciut innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Przepraszam za ot ale mógłbyś Az wytłumaczyc co dokładnie znaczy "na grubej rurze" Sorki za lamerskie pytanie ale wcześniej nie siedziałem w tuningu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Cienka rura: Gruba rura: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 no to ja mam wersje przejsciowa srednia rure:PPP dzieki az Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inquiz Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 daruj sobie, bo i tak zmienisz szybko na cos co dziala wlasciwie i zmarnujesz kase .Ucz sie na bledach forumowiczy (np moich ) ja za komplet kyb z sprezaynami na grobej ladze i krotszych dalem 380 funtow nie warto przy takiej cenie kombinowac !! Kombimować nie zamierzam, tylko slyszalem ze KYB sa teraz robione tez we Francji i kolega ktory sprawdza mi ceny mowil iz nie poleca bo maja duzo reklamacji tych francuzow - chyba ze modele dla subaru sa robione w Japonii. Acha, no i ja szukam do Outbacka, i dodatkowo zalezy mi aby zadek byl jak najwyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 hmmm na moich bylo made in japan zobacz str kyb maja mase i bedziesz mial odpowiedz czy jest wersja wyzsza. Ja mialem monroa 2 miesiace i wywalilem bo poprostu to bylo nieporozumienie jak sie zachowywal ,teraz jest KYB (obnizana ) i poprostu nie to auto !!!! A 1800zl za zestaw z sprezynami to chyba akceptowalnie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się