Skocz do zawartości

Amortyzatory - które wybrać ...


demol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No tak, ale agx są dostosowane do oryginalnej wysokości sprężyn. MIKKI tak chyba jest napisane w ich instrukcji.

Tak jest, a na papierosach jest napisane, że szkodzą zdrowiu :wink:

Na szczęście praktyka w użytkowaniu AGX'ów pokazuje, że skutki nie są tak tragiczne jak w drugim przypadku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sammar napisał/a:

ja założyłem na tył Monroe 250 PLN sztuka.

 

przykro mi :cry: nie był to najlepszy pomysł.

 

Przejechałem 3k, na razie nie narzekam, dwa lata gwarancji też mam.

Do mojego drugiego staruszka nie będę wkładał amorków, które podwoją jego wartość. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie amory kupilem na wakacjach w pl ......... jak tylnie sie posypaly i cos potrzebowale zeby po polsce i do uk dojechc

Kazdy robi bledy , naszczescie ten kosztowal tylko (az 500zl ) teraz odkladam na nowy komplecik juz w UK:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Panowie . Ja polecam AGX zdecydowanie . Do GT-eka koszt takich amorków to 1600-1700zł /kpl. AGX-y pracują dobrze zarówno z seryjnymi sprężynami jak i z obniżająco-tuningowymi . Generalnie panuje wśród ludzi z branży motoryzacyjnej taka zasada : do niemieckich pojazdów zdecydowanie Sachs natomiast do aut azjatyckich Kayaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

daruj sobie, bo i tak zmienisz szybko na cos co dziala wlasciwie i zmarnujesz kase .

Ucz sie na bledach forumowiczy (np moich ) ja za komplet kyb z sprezaynami na grobej ladze i krotszych dalem 380 funtow nie warto przy takiej cenie kombinowac !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, źle się wyraziłem. Nie miałem w ręku jeszcze AGX-a. Jak dotąd jeździłem na Bilsteinach B6 i stąd moje pytanie czy AGX ma grube tłoczysko jak Bilstein czy nie i czy jakieś KYB mają i jak tak to jakie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daruj sobie, bo i tak zmienisz szybko na cos co dziala wlasciwie i zmarnujesz kase .

Ucz sie na bledach forumowiczy (np moich ) ja za komplet kyb z sprezaynami na grobej ladze i krotszych dalem 380 funtow nie warto przy takiej cenie kombinowac !!

 

Kombimować nie zamierzam, tylko slyszalem ze KYB sa teraz robione tez we Francji i kolega ktory sprawdza mi ceny mowil iz nie poleca bo maja duzo reklamacji tych francuzow - chyba ze modele dla subaru sa robione w Japonii.

 

Acha, no i ja szukam do Outbacka, i dodatkowo zalezy mi aby zadek byl jak najwyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm na moich bylo made in japan zobacz str kyb maja mase i bedziesz mial odpowiedz czy jest wersja wyzsza.

Ja mialem monroa 2 miesiace i wywalilem bo poprostu to bylo nieporozumienie jak sie zachowywal ,teraz jest KYB (obnizana ) i poprostu nie to auto !!!! A 1800zl za zestaw z sprezynami to chyba akceptowalnie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...