Skocz do zawartości

Amortyzatory - które wybrać ...


demol

Rekomendowane odpowiedzi

Własnie stoję przed wymianą tylnych amorków w moim legacu ... mam do wyboru amortyzatory dwoch marek : KYB i SACHS .... pomijając fakt ceny za sztuke czy ktoś z was mogłby wypowiedzieć się które z nich najlepiej będzie wybrać i zamontować w aucie?

Moze ktoś z was jezdzi na takich amorach?

 

Jak długo mozna pojezdzic na KAYABA-CH a jak długo na SACHS-ACH ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja wymienilem na KYB, takie sa wkladane na pierwszy montaz. Z sachsami mialem same klopoty. Co do trwalosci to wszystko zalezy od uzytkowania auta, mozna zabic amory w jeden dzien. Dystrybutorem KYB jest np. Intercars, JC Auto. Jak masz mozliwosc kupienia na warsztat ktory ma u nich znizki to wychodzi naprawde rozsadnie (za kpl. 4 szt. zaplacilem 1550 pln).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz mozliwosc kupienia na warsztat ktory ma u nich znizki to wychodzi naprawde rozsadnie (za kpl. 4 szt. zaplacilem 1550 pln).

 

To bardzo dobra wiadomość, bo zauważyłem, że ostatnio mój szuwarek też zaczyna się coraz mocniej kołysać, trzeba będzie zbadać amorki i pewnei je wymienić, ale widzę, że jest to tańsze niż przypuszczałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienilem na KYB, takie sa wkladane na pierwszy montaz.

 

Znasz moze typ tego amortyzatora? (part number) ...

Udało mi się znależć KYB po 350 za sztukę na tył .... moze coś wyrwę taniej

 

ps. jakie firmy robią jeszcze amory do tego auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienilem na KYB, takie sa wkladane na pierwszy montaz.

 

Znasz moze typ tego amortyzatora? (part number) ...

Udało mi się znależć KYB po 350 za sztukę na tył .... moze coś wyrwę taniej

 

ps. jakie firmy robią jeszcze amory do tego auta ?

 

 

http://www.kayaba.pl/

tam wchodzisz w katalog on-line i szukasz swojego modelu, na czerwoneo podane są nr katalogowe odpowiedników.

Najprawdopodobniej będzie to model Excel-G.

Znalazłem kiedyś gościa w Wawie, który za dobre ceny sprzedawał wałaśnie Kayaby.

Dałem kiedyś namiary na niego jednemu z forumowiczów i wiem, że się dogadali.

Jak będziesz potrzebował to postaram się odszukać ten nr telefonu.

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
ja założyłem na tył Monroe 250 PLN sztuka.

przykro mi :cry: nie był to najlepszy pomysł.

 

SACHSY odradzam. KAYABA jest naprawdę idealnym rozwiązaniem. Dwuletnia gwarancja, świetne prowadzenie - przejechałem 30kkm już na nich.

Udało mi się znależć KYB po 350 za sztukę na tył .... moze coś wyrwę taniej

Carfit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.kayaba.pl/

tam wchodzisz w katalog on-line i szukasz swojego modelu, na czerwoneo podane są nr katalogowe odpowiedników.

Najprawdopodobniej będzie to model Excel-G.

Znalazłem kiedyś gościa w Wawie, który za dobre ceny sprzedawał wałaśnie Kayaby.

Dałem kiedyś namiary na niego jednemu z forumowiczów i wiem, że się dogadali.

Jak będziesz potrzebował to postaram się odszukać ten nr telefonu.

 

Trwają prace nad przebudową strony, przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy wkrótce!

:sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na co Cię stać? Biltein jest za drogi mam wrażenie.

A ile kosztuje komplet Bilsteina B6? Bo AGX to tak ok. 2200zł z tego co się orientowałem. Ale pytanie najważniejsze czy Bilstein jest lepszy od AGX i wart swojej ceny? Bo jak nie widać różnicy to po co przepłacać... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500 PLN per corner...
uuuuu :cry: no to chyba rzeczywiście AGX to rozsądny kompromis.

Miałem komplet Bilsteinów B6 w Kadecie GSi i jeździło to super - komplet kosztował ok.2000zł, ciekawe czemu do GT-ka kosztują aż tyle :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem komplet Bilsteinów B6 w Kadecie GSi i jeździło to super - komplet kosztował ok.2000zł, ciekawe czemu do GT-ka kosztują aż tyle :?:

Heh, ja miałem komplt B8 Sprint w Audi Coupe quattro i tez kosztował komplet poniżej 2 t PLN...

A czy w rozsadnych pieniadzach, tj porownywalnych do AGX sa jakies amory przystosowane do pracy z ciut krótsza spężyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo do GT nie ma z fabryki, trzeba dorabiać.
No to mnie w tej chwili zaskoczyłeś, a raczej firma Bilstein bo w takim aucie jak GT-ek z rajdowym rodowodem żeby nie było takich amorków w ofercie takiej firmy to trochę dziwne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...