demol Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Własnie stoję przed wymianą tylnych amorków w moim legacu ... mam do wyboru amortyzatory dwoch marek : KYB i SACHS .... pomijając fakt ceny za sztuke czy ktoś z was mogłby wypowiedzieć się które z nich najlepiej będzie wybrać i zamontować w aucie? Moze ktoś z was jezdzi na takich amorach? Jak długo mozna pojezdzic na KAYABA-CH a jak długo na SACHS-ACH ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Ja wymienilem na KYB, takie sa wkladane na pierwszy montaz. Z sachsami mialem same klopoty. Co do trwalosci to wszystko zalezy od uzytkowania auta, mozna zabic amory w jeden dzien. Dystrybutorem KYB jest np. Intercars, JC Auto. Jak masz mozliwosc kupienia na warsztat ktory ma u nich znizki to wychodzi naprawde rozsadnie (za kpl. 4 szt. zaplacilem 1550 pln). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Jak masz mozliwosc kupienia na warsztat ktory ma u nich znizki to wychodzi naprawde rozsadnie (za kpl. 4 szt. zaplacilem 1550 pln). To bardzo dobra wiadomość, bo zauważyłem, że ostatnio mój szuwarek też zaczyna się coraz mocniej kołysać, trzeba będzie zbadać amorki i pewnei je wymienić, ale widzę, że jest to tańsze niż przypuszczałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Na SACHS-ACH tydzień i wywaliłem.... głupio jak w limuzynie słychać prace amorów... Na KAYABA-CH w jednym aucie 7 lat w drugim 2 co było dalej z tym co 2 Lata nie wiem bo sprzedałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Ja wymienilem na KYB, takie sa wkladane na pierwszy montaz. Znasz moze typ tego amortyzatora? (part number) ... Udało mi się znależć KYB po 350 za sztukę na tył .... moze coś wyrwę taniej ps. jakie firmy robią jeszcze amory do tego auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Niestety nie znam ale serwis za mala oplata pewnie Ci powie :wink: A tak serio to te na pierwszy montaz na pewno wytrzymuja dluzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Ja wymienilem na KYB, takie sa wkladane na pierwszy montaz. Znasz moze typ tego amortyzatora? (part number) ... Udało mi się znależć KYB po 350 za sztukę na tył .... moze coś wyrwę taniej ps. jakie firmy robią jeszcze amory do tego auta ? http://www.kayaba.pl/ tam wchodzisz w katalog on-line i szukasz swojego modelu, na czerwoneo podane są nr katalogowe odpowiedników. Najprawdopodobniej będzie to model Excel-G. Znalazłem kiedyś gościa w Wawie, który za dobre ceny sprzedawał wałaśnie Kayaby. Dałem kiedyś namiary na niego jednemu z forumowiczów i wiem, że się dogadali. Jak będziesz potrzebował to postaram się odszukać ten nr telefonu. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sammar Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 ja założyłem na tył Monroe 250 PLN sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 ja założyłem na tył Monroe 250 PLN sztuka. przykro mi nie był to najlepszy pomysł. SACHSY odradzam. KAYABA jest naprawdę idealnym rozwiązaniem. Dwuletnia gwarancja, świetne prowadzenie - przejechałem 30kkm już na nich. Udało mi się znależć KYB po 350 za sztukę na tył .... moze coś wyrwę taniej Carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 http://www.kayaba.pl/ tam wchodzisz w katalog on-line i szukasz swojego modelu, na czerwoneo podane są nr katalogowe odpowiedników. Najprawdopodobniej będzie to model Excel-G. Znalazłem kiedyś gościa w Wawie, który za dobre ceny sprzedawał wałaśnie Kayaby. Dałem kiedyś namiary na niego jednemu z forumowiczów i wiem, że się dogadali. Jak będziesz potrzebował to postaram się odszukać ten nr telefonu. Trwają prace nad przebudową strony, przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy wkrótce! :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 http://www.kayaba.pl/ Trwają prace nad przebudową strony, przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy wkrótce! :sad: Hogi potrzebujesz jakiś informacji? :arrow: priv :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A ja się zastanawiam co wsadzić do GT-ka MY99: KYB AGX czy Bilstein B6 (na grubej rurze)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Chciałem zobaczyć ceny jakie są teraz. Na razie nic nie potrzebuję, bo nie mam do czego :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A ja się zastanawiam co wsadzić do GT-ka MY99: KYB AGX czy Bilstein B6 (na grubej rurze)? A na co Cię stać? Biltein jest za drogi mam wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A ja się zastanawiam co wsadzić do GT-ka MY99: KYB AGX czy Bilstein B6 (na grubej rurze)? Ja wsadzam KYB AGX i mysle ze do GT to rozsadne rozwiazanie ; d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A na co Cię stać? Biltein jest za drogi mam wrażenie. A ile kosztuje komplet Bilsteina B6? Bo AGX to tak ok. 2200zł z tego co się orientowałem. Ale pytanie najważniejsze czy Bilstein jest lepszy od AGX i wart swojej ceny? Bo jak nie widać różnicy to po co przepłacać... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Kruk, jest lepszy, ale do Imprezy GT to jest koszt rzędu 1500 PLN per corner... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A czy KYB Agx bedzie mogła bezinwazyjnie pracowac ze sprężynami max -30 mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 STACHU, myślę że tak, ale jak długo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 1500 PLN per corner... uuuuu no to chyba rzeczywiście AGX to rozsądny kompromis.Miałem komplet Bilsteinów B6 w Kadecie GSi i jeździło to super - komplet kosztował ok.2000zł, ciekawe czemu do GT-ka kosztują aż tyle :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Miałem komplet Bilsteinów B6 w Kadecie GSi i jeździło to super - komplet kosztował ok.2000zł, ciekawe czemu do GT-ka kosztują aż tyle :?: Heh, ja miałem komplt B8 Sprint w Audi Coupe quattro i tez kosztował komplet poniżej 2 t PLN... A czy w rozsadnych pieniadzach, tj porownywalnych do AGX sa jakies amory przystosowane do pracy z ciut krótsza spężyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Miałem komplet Bilsteinów B6 w Kadecie GSi i jeździło to super - komplet kosztował ok.2000zł, ciekawe czemu do GT-ka kosztują aż tyle Bo do GT nie ma z fabryki, trzeba dorabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Bo do GT nie ma z fabryki, trzeba dorabiać. No to mnie w tej chwili zaskoczyłeś, a raczej firma Bilstein bo w takim aucie jak GT-ek z rajdowym rodowodem żeby nie było takich amorków w ofercie takiej firmy to trochę dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 zgadzam sie do gt bielstein oferuje tylko B10 ,12 , 16 a ceny wiadome jak rajdowe auto to daja tylko rajdowe amory :PPPP wmiare seryjnych (b4-8) nie ma w ofercie....przynajmniej ja nie znalazlem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 STACHU, myślę że tak, ale jak długo? Oj, dłuuuugo.... :razz: Na razie mam brak sygnałów o problemach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się