tzolkowski Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Mam pytanie.Czy jeździ już ktoś z nową skrzynia i jak są odczucia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Mam pytanie.Czy jeździ już ktoś z nową skrzynia i jak są odczucia? Tak , 6 przełozeń , mozliwosc zmiany łopatkami przy kierownicy , zmiany prawie niezauwazalne.....bardzo pozytywne wrazenia. Małe zuzycie paliwa....Mam nadzieje , że bedą we wszystkich Subaru.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 ... Małe zuzycie paliwa.... W porównaniu do takiej samej wersji z MT małe osiągi również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 W porównaniu do takiej samej wersji z MT małe osiągi również. Tu sie nie zgodzę , nie wiem dlaczego , dane zdecydowanie wskazuja , że MT jest szybsze od AT , ale moje odczucia zarówno w 4AT/5AT jak w tej nowej CVT sa zgoła inne ...startujac np. spod swiateł 8) ....twierdze , ze AT/CVT ruszy szybciej...od MT....ale jeżeli nawet tak samo :roll: ...to luksus nie używania sprzegla......zdecydowanie przeważa na korzysc AT/CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 u sie nie zgodzę , nie wiem dlaczego , dane zdecydowanie wskazuja , że MT jest szybsze od AT , ale moje odczucia zarówno w 4AT/5AT jak w tej nowej CVT sa zgoła inne ...startujac np. spod swiateł 8) ....twierdze , ze AT/CVT ruszy szybciej...od MT....ale jeżeli nawet tak samo Absolutnie, organoleptycznie potwierdzone nie raz i nie dwa Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 W porównaniu do takiej samej wersji z MT małe osiągi również. Tu sie nie zgodzę , nie wiem dlaczego , dane zdecydowanie wskazuja , że MT jest szybsze od AT , ale moje odczucia zarówno w 4AT/5AT jak w tej nowej CVT sa zgoła inne ...startujac np. spod swiateł 8) ....twierdze , ze AT/CVT ruszy szybciej...od MT....ale jeżeli nawet tak samo :roll: ...to luksus nie używania sprzegla......zdecydowanie przeważa na korzysc AT/CVT Vmax 210/203, przyśpieszenie 9,5/11,1 Jak się przyśnie, to faktycznie CVT może być szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jak się przyśnie, to faktycznie CVT może być szybsze. MT dla małolatów :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Tak , 6 przełozeń , mozliwosc zmiany łopatkami przy kierownicy , zmiany prawie niezauwazalne No to ja zadam takie lamerskie pytanie. Czy CVT nie jest czasem skrzynią bezstopniową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jest. Te 6 przełożeń to se komputer generuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 ... Czy CVT nie jest czasem skrzynią bezstopniową? Czasem jest (w trybie Auto), a czasem nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ok, już jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jezdzilem do predkosci 90km/h bo korki byly. Jezdzi sie fajnie, bardzo plynnie. W miescie nie widac istotnej roznicy miedzy ww skrzynia a klasycznym automatem. Jedyne co radze, to przetestowac skrzynie powyzej tej predkosci np przy wyprzedzaniach, ja nie mialem okazji. Jak jest z serwisowaniem w porownaniu do klasycznego automatu? Jakies dodatkowe wymiany oprocz wymian oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzolkowski Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dzięki wszystkim za wypowiedzi.Czy spotkal się ktoś z opracowaniem na temat żywotności tych skrzyń.U Audii nazywa się to multitronik i nie jest generalnie polecana.Aktualnie w moim H6 automat robi wrażenie nie do zajechania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dzięki wszystkim za wypowiedzi.Czy spotkal się ktoś z opracowaniem na temat żywotności tych skrzyń.U Audii nazywa się to multitronik i nie jest generalnie polecana.Aktualnie w moim H6 automat robi wrażenie nie do zajechania. Multitronik jest przekładnia bezstopniową? No prosze... nie wiedziałem.... A z ciekawości to dlaczego nie jest polecana? Edit: Czy multitronic to to samo co Stronic? Bo widze na stronie audi, ze teraz takie cos jest oferowane. Nie wygląda na bezstopniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 ...Edit: Czy multitronic to to samo co Stronic? ... Niet. http://moto.wp.pl/kat,125,title,Audi-A4 ... caid=1ae91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 No faktycznie. Stronic to takie DSG jak w VW. http://www.motonews.pl/audi/news-3375-n ... -audi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Aktualnie w moim H6 automat robi wrażenie nie do zajechania. na jakiej podstawie to twierdzisz ? Ostatnio widziałem rozebrane' serce' automatu z Tribeki. Pan nie zmieniał oleju przez X tys. km. Pełno opiłków metalu i pozostałości czarnego oleju. Wymiana oleju w skrzyni AT co 60k km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 [ Dzięki wszystkim za wypowiedzi.Czy spotkal się ktoś z opracowaniem na temat żywotności tych skrzyń. U Audii nazywa się to multitronik i nie jest generalnie polecana. Nie jest, ponieważ w audi te skrzynie miały tendencje do sypania się, a ich naprawy są obrzydliwie drogie. Z punktu widzenia technicznego skrzynie bezstopniowe są najlepszym rozwiązaniem, gdyż zawsze zapewniają optymalny moment do aktualnych warunków/obciążeń jazdy. Nie ma lepszego rozwiązania niż nieskończona liczba przełożeń. Dla wygody programuje się 5/6 zadanych stopni w celu markowania zwykłego AT czy sekwencji. Niestety wadą skrzyni typu CVT jest element przenoszący obciążenia między, powiedzmy dla uproszczenia, kołami pasowymi. Nie wiem jak to rozwiązało Subaru, więc nie wiem jak będzie z trwałością elementu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzolkowski Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 O wszystkie płyny dbam ,takze oleje w skrzyni i dyfrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Niestety wadą skrzyni typu CVT jest element przenoszący obciążenia między, powiedzmy dla uproszczenia, kołami pasowymi. Nie wiem jak to rozwiązało Subaru, więc nie wiem jak będzie z trwałością elementu. Jakies paski tam widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Niestety wadą skrzyni typu CVT jest element przenoszący obciążenia między, powiedzmy dla uproszczenia, kołami pasowymi. Nie wiem jak to rozwiązało Subaru, więc nie wiem jak będzie z trwałością elementu. Jakies paski tam widac Pasek jest jeden. Oleju nie ma jak sprawdzic Jest automatyczna kontrola temperatury. Subaru twierdzi ze jesli nie holujesz niczego ciezkiego i nie masz rajdowego zaciecia to wymiana jest nie potrzebna _wcale_. Niedawno przegladalem rozne fora w "nadzieji" ze znajde jakies negatywne opinie o tej skrzyni. Wyglada na to ze narazie one sie nie psuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Był gdzieś temat na forum o CVT, w którym Dyrekcja wyjaśniała, dlaczego to Subarowskie rozwiązanie jest trwalsze od starych CVT... o tutaj: viewtopic.php?f=26&t=127878&p=923963&hilit=CVT#p923963 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Mam pytanie.Czy jeździ już ktoś z nową skrzynia i jak są odczucia? Ja, od kilku miesiecy. Odczucia? Same pozytywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Mam pytanko odnosnie mozliwosci ciagniecia przyczepy OBK MY10... Przeczytalem w moim manualu ze mozna ciagnac przyczepe nie wieksza niz 800Ib to jest bardzo malo w porownaniu do np. Tribeca gdzie w standardzie moze ona ciagnac 2000Ib, a po zalozeniu chlodnicy oleju ASB 3500Ib. Czy to skrzynka jest za slaba w OBK czy co, ze jest taka duza roznica miedzy tymi samochodami? Nadmieniam ze silniki w obydwu sa takie same 3,6 H6... Samochody sa mniej wiecej o podobnej masie :roll: Czy ja cos zle przeczytalem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Mam pytanko odnosnie mozliwosci ciagniecia przyczepy OBK MY10... Przeczytalem w moim manualu ze mozna ciagnac przyczepe nie wieksza niz 800Ib to jest bardzo malo w porownaniu do np. Tribeca gdzie w standardzie moze ona ciagnac 2000Ib, a po zalozeniu chlodnicy oleju ASB 3500Ib. Czy to skrzynka jest za slaba w OBK czy co, ze jest taka duza roznica miedzy tymi samochodami? Nadmieniam ze silniki w obydwu sa takie same 3,6 H6... Samochody sa mniej wiecej o podobnej masie :roll: Czy ja cos zle przeczytalem :roll: Obawiam sie ze cos zle przeczytales. modele 2.5 z CVT i reczna skrzynia 2700 lb modele 3.6 3000 lb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się