KrzysiekT Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 W niedawno zakupionym Legacy turbo pojawił się problem, że przy około 4-4,5 tys. obr. przy pełnym bucie silnik przerywa na chwile po czym po chwili znowu odzyskuje cala moc (problem nie występuje kiedy po przekroczeniu tych obrotów wciśnie się pedał gazu do oporu lub przy spokojnym przyspieszaniu) czasem objawom towarzyszy również strzał z wydechu z czarnym dymem. Na wolnych obrotach pracuje dobrze, wymienione zostały świece, bo przypuszczałem, że może to one, ale objawy nie zniknęły, samochód nie kopci na niebiesko, doładowania jeszcze nie sprawdzałem. Samochód seryjny, jedynie katalizator jest wycięty. Gdzie szukać przyczyny ? Na co spojrzeć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Boost cut? Jakie wartości doładowania osiąga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekT Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Boost cut? Jakie wartości doładowania osiąga? Doładowywanie jeszcze nie było sprawdzone, jutro postaram się podłączyć wskaźnik i zobaczyć co się z nim dzieje. A co po za tym może być ? EDIT: Problem rozwiązany, doładowanie było ok, wyszła nieszczelność w rurze za przepływomierzem, usterka usunięta i auto jeździ jak złe :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
e232 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Panowie, Jestem nowy na forum. Mam problem z WRXem 04 US. Auto przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów zaczyna w pewnym zakresie ok, 3,8 tyś - raz mocniej, raz słabiej przyspieszać. Mam wskaźnik Turbo i ładuje ok 0,7 - 1,1 (dawniej ładował max do 0,9). (przy ostrym przyspieszaniu z dołu - nie ma problemów, problem pojawia się z elastycznością) Jak myślicie - co to może być? Zawór przy Turbinie, DV? Prośba o namiar na człowieka,który może to zrobić w Krakowie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3_zgora Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Od jakiegoś czasu problem pojawił się również u mnie. Mam WRX 2001 bez katalizatora, wydech Supersprint, dolot Simota oraz nowy program Mapteka. Na pierwszych trzech biegach jedzie tak jak powinien........... prawdziwy ogień. Dopiero na czwartym i piątym biegu podczas przyspieszania turbo przerywa (czyli pompuje, przestaje, pompuje, przestaje). Jest to nie przyjemne, podczas wyprzedzania nie mogę skorzystać z pełnej mocy. Słychać wyraźnie jak turbo przestaje pompować i zaraz po chwili znów pompuje. Byłbym wdzięczny za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now