Jump to content

Zamianka przodu z WRX 2001 na 2005?


Guest vr4

Recommended Posts

Witam wszystkich, mam na imie Łukasz i jestem nowym uzytkownikiem tego forum.

 

Mam zamiar kupic Subaru Impreze WRX 2001 rok, jeszcze tego auta niemam poniewaz musze sie pozbyc Beemki, ale mniejsza oto!

 

 

Do sedna tematu, chodzi mi czy duzo jest roboty/przerabiania przodu jesli chcialbym z WRX rok 2001 (okularnik-okragle swiatla przod), przerobic przod na 2005 (ten z nowymi ladnymi lampami)?

 

 

Wystarczy kupic lampy, zmienic przedni zderzak, maske i boczne przednie nadkola czy jeszcze cos z belka trzeba zmieniac ?

 

Gdzies na allegro podajze widzialem wlasnie WRX 2001 zrobiony na 2005, wiec stad moje pytanie, czy wystarczy zmienic maske, lampy, zderzak i nadkola czy trzeba bedzie troche pogrzebac zeby to wszystko spasowac?

 

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Też widziałem kiedyś przeróbkę tego typu, nawet dałem się nabrać do momentu zobaczenia tyłu auta. Nie bardzo pasuje przód od 2005 z tyłem od 2001, jak już to lepiej zrób cały na 2005. Ja ze swojego przodu robię Prodrive, brakuje mi tylko soczewek, proponuje u Ciebie ten sam manewr.

Link to comment
Share on other sites

tak też uważam że to trochę druciarstwo,co innego robienie repliki w tym samym modelu a co innego przerabianie na wyższy model,proponowałbym też przerobienie na prodrive,wygląda bardzo ładnie i zdaniem wielu owiele lepiej niż "robacze oczy",pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jest jeden Bug Eye jezdzi w wawie i jest najpiękniejszym Bug Eye-m taki srebrny z czarnym dachem i chyba czerwonymi chlapaczkami ;-) pozdro ;-) zrób poprostu na podobiznę tego albo coś innego...

 

co do zmian jakie chcesz zrobić to albo przód z tyłem albo nic ;-)

 

do przerobienia przodu potrzeba:

-Lampy, + listwy mocujące

-zderzak + mocowania

-Grill

-Maska

-Wzmocnienie czołowe

-Okulary L+P

-Fartuchy błotników (konstrukcja)

-Błotniki + zakola

-Plastiki mocujące zderzak i błotnik

 

Tył:

-Zderzak

-Lampy

-Listwy pod lampą

 

Pozdro ;-)

Link to comment
Share on other sites

dlaczego zmiana przodu z 2001-2 na 2005 czy 2005 ma być od razu druciarstwem? robiłem dwa takie auta, jak auto jest uszkodzone przodem, a różnica w cenie częsci jest niewielka, czy może raczej do przyjęcia, dlaczego nie robić, jak komuś podoba się nowszy model, a nie ma na niego kasy albo chce mieć konkretnie TO auto, TEN egzemplarz, dokładnie w takiej wersji? potrzeba przerobić lub wymienić fartuchy podłużnic, górne wzmocnienie i okulary, dolne wzmocnienie zostaje, do tego oczywiście maska, błotniki, reflektory i zderzak, ale to chyba logiczne :) , natomiast tył jest P&P, odkręcasz zderzak, jego dwa małe wsporniki, tylne lampy, zakładasz pasowne od nowszego rocznika i pozamiatane. I nie jest to wcale żadne druciarsto, mam wrażenie, że dla wielu Forumowiczów jak coś jest za trudne lub przekracza ich percepcję - to od razu jest druciarstwem, przecież nikt nikogo nie zmusza ani nie namawia do takich zabiegów, a jak się komuś podoba, dlaczego nie? Jakbyś chciał szczegółów, pisz na PW :)

Link to comment
Share on other sites

ja również nie uważam za druciarstwo zmiany frontu, tyłu... Jeżeli jest profi zrobione ;)...

 

sam o tym myślałem, ale jakoś przekonałem się do frontu buga ;p

 

a tak btw, może mi ktoś powiedzieć czym się różni wersja prodrive od wrx?;>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...