Jump to content

Podrasowanie silnika 1.6


Guest patryk199390

Recommended Posts

Guest patryk199390

Witam jestem tu nowy .

Chciał bym zapytać ile kucyków można wyciągnąć z silniczka 1.6 z subarynki w wersji GC opierając się tylko o podstawowe przeróbki takie jak Omaping itp.

Czy ten silnik to w ogóle boxer ?

Z góry dziękuję za odp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chciał bym zapytać ile kucyków można wyciągnąć z silniczka 1.6 z subarynki w wersji GC opierając się tylko o podstawowe przeróbki takie jak Omaping itp.

ja w 2.0 po:

zamontowaniu ostrych wałków, przerobieniu kolektora wydechowego, odetkaniu wydechu, przeróbce wtrysków, odleżeniu koła zamachowego, zamontowanie lekkich kół pasowych, przerobieniu dolotu, splanowaniu głowic, polerowaniu kolektora ssącego i kupie innych zabiegów, a na końcu zestrojeniu tego wszystkiego

uzyskałem 115,5 kunia, z seryjnych 115

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Witam jestem tu nowy .

Chciał bym zapytać ile kucyków można wyciągnąć z silniczka 1.6 z subarynki w wersji GC opierając się tylko o podstawowe przeróbki takie jak Omaping itp.

Czy ten silnik to w ogóle boxer ?

Z góry dziękuję za odp.

Montujesz sportowy filtr powietrza masz +15% do mocy, potem zmieniasz końcowy tłumik masz +20%, świece dają jakieś 5% i pamiętaj o magnetyzerach!

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki po co ta szydera? Kolega jest nowy, chciał popytać...myślę że już wie że to nie tędy droga :)

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki żartują, nie wymiękaj. Doskładaj kasę i kup Imprezkę 2.0. Dobry egzemplarz wyrwiesz za 20 tPLN rok 2000 im niżej tej kwoty tym głębiej wchodzisz w strefę ryzyka. Poniżej 15 tPL kupujesz coś do naprawy lub szybkiej odsprzedaży a nie codziennej systematycznej jazdy. Jak nie masz takiej kasy kup coś tańszego w grupie B w dobrym stanie. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

witam i chyba tylko ja ci odpowiem poważnie,dlatego że temat już miałem przerabiany,możesz kupić e-turbine GARETTA za ok.300-400 dolców (aluminiową),świece irydowe,profesionalny dolot powietrza,ostudzić i oczyścić opary z odpowietrzenia skrzyni korbowej,oleje z górnej półki,odchudzić auto,zrobić wydech i może uda ci się uzyskać 110-115 koni (jeśli silnik jest w dobrej kondycji),a jeśli już kupiłeś auto to lepiej już na "gratach" 1.6 wsadzić silnik 2.0 z wolnego ssaka,jeśli jeszcze nie to odpuść sobie 1.6 i kup 2.0,1.6 jest dobry ale tylko do codziennej spokojnej jazdy do pracy i z rodziną,pozdro wielkie

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Podepnę się troszku pod temacik...

Interesuje mnie jednak inna kwestia.

Szukam i szukam i znaleźć nie mogę opinii na temat silników 1.6.

Nie interesuje mnie żadne rasowanie czy coś w tym kierunku.

Jak jeden z kolegów powyżej wspomniał auto z tym silnikiem ma służyć do codziennej jazdy z rodzinka etc.

I teraz najważniejsze. Jak jest z ekonomika takiego silnika ? Pali dużo mniej niż 2.0 ?

Czy warto "zaoszczędzić" na opłatach za pojemność, czy lepiej jednak 2.0, bo pali podobnie i lepiej sobie radzi ?

Generalni zastanawiałem się nad kombi 1.6.

Jak z "gazowaniem" tego silnika?

I proszę o każdą w miarę merytoryczna opinie na temat tej jednostki :wink:

Z góry dzięki !

 

P.S.

Jeśli już taki temat byl do odeślijcie mnie tam proszę, gdyż ja takowego znaleźć nie umiem :(

 

Pozdrawiam :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Czy Subaru czy nie-Subaru, to zasady sa takie same - spalanie zalezy glownie od masy pojazdu i stylu jazdy.

Jesli bedziesz jezdzil jak 70letni taksowkarz, to 1.6 spali troche mniej. Jesli bedziesz jezdzil normalnie, sprawnie, to roznice beda znikome. Przy ostrym butowaniu 1.6 spalic moze wiecej, bo bedziesz musial krecic silnik zeby cos z niego uzyskac. Moj sluzbofuckass 1.4 spala tyle samo co Subaru, przynajmniej w moich rekach :lol:

 

Gazowac mozna. Zapytaj 'jako', On jest forumowym specem od tych zabiegow.

Link to comment
Share on other sites

No właśnie masa subaru najmniejsza nie jest...

Potwierdzacie Panowie moje przypuszczenia w tej materii :wink:

Ale jeszcze jedna kwestia jest.

Skoro każdy wie, że 1.6 do upalania nie jest to większe jest prawdopodobieństwo kupienia 1.6 w dobrym stanie, niż 2.0.

Gdyż ponieważ nawet 2.0 N/A każdy poupalać chce...

Ma to sens ?

Link to comment
Share on other sites

grzywaczewski, a orientujesz się ile taka operacja SWAPu może kosztować?

 

Silnik pewnie między 1200 a 1500 zł, ale ile za sam kompletny swap ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...