Guest patryk199390 Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Witam jestem tu nowy . Chciał bym zapytać ile kucyków można wyciągnąć z silniczka 1.6 z subarynki w wersji GC opierając się tylko o podstawowe przeróbki takie jak Omaping itp. Czy ten silnik to w ogóle boxer ? Z góry dziękuję za odp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virus12 Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 boxer boxer ale modować sensu nie ma, zmien na 2.0 n/a albo auto na Turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Chciał bym zapytać ile kucyków można wyciągnąć z silniczka 1.6 z subarynki w wersji GC opierając się tylko o podstawowe przeróbki takie jak Omaping itp. ja w 2.0 po: zamontowaniu ostrych wałków, przerobieniu kolektora wydechowego, odetkaniu wydechu, przeróbce wtrysków, odleżeniu koła zamachowego, zamontowanie lekkich kół pasowych, przerobieniu dolotu, splanowaniu głowic, polerowaniu kolektora ssącego i kupie innych zabiegów, a na końcu zestrojeniu tego wszystkiego uzyskałem 115,5 kunia, z seryjnych 115 :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Adasiu, powaznie to mowisz, czy nas wkrecasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 grzywaczewski, jasne że wkręt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Witam jestem tu nowy . Chciał bym zapytać ile kucyków można wyciągnąć z silniczka 1.6 z subarynki w wersji GC opierając się tylko o podstawowe przeróbki takie jak Omaping itp. Czy ten silnik to w ogóle boxer ? Z góry dziękuję za odp. Montujesz sportowy filtr powietrza masz +15% do mocy, potem zmieniasz końcowy tłumik masz +20%, świece dają jakieś 5% i pamiętaj o magnetyzerach! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 patryk199390, koniecznie musisz isc w kucizne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Chłopaki po co ta szydera? Kolega jest nowy, chciał popytać...myślę że już wie że to nie tędy droga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Kruk, zadna szydera ! Poprostu myslalem ze szykuje sie kolejny zacny projekt 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Z tym wszystkim - jesli uda Ci sie zejsc do wagi Harviego - masz zwyciezstwo w garsci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Chłopaki żartują, nie wymiękaj. Doskładaj kasę i kup Imprezkę 2.0. Dobry egzemplarz wyrwiesz za 20 tPLN rok 2000 im niżej tej kwoty tym głębiej wchodzisz w strefę ryzyka. Poniżej 15 tPL kupujesz coś do naprawy lub szybkiej odsprzedaży a nie codziennej systematycznej jazdy. Jak nie masz takiej kasy kup coś tańszego w grupie B w dobrym stanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
imgw Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 te cwaniaki Z tym wszystkim - jesli uda Ci sie zejsc do wagi Harviego - masz zwyciezstwo w garsci i pokrowce Adasia Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jachu93 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 "Stefan, ale tam się coś rusza!" Jak ja kocham ten film!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 witam i chyba tylko ja ci odpowiem poważnie,dlatego że temat już miałem przerabiany,możesz kupić e-turbine GARETTA za ok.300-400 dolców (aluminiową),świece irydowe,profesionalny dolot powietrza,ostudzić i oczyścić opary z odpowietrzenia skrzyni korbowej,oleje z górnej półki,odchudzić auto,zrobić wydech i może uda ci się uzyskać 110-115 koni (jeśli silnik jest w dobrej kondycji),a jeśli już kupiłeś auto to lepiej już na "gratach" 1.6 wsadzić silnik 2.0 z wolnego ssaka,jeśli jeszcze nie to odpuść sobie 1.6 i kup 2.0,1.6 jest dobry ale tylko do codziennej spokojnej jazdy do pracy i z rodziną,pozdro wielkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virus12 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 w skrócie to samo napisałem na początku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 w skrócie to samo napisałem na początku. No ale teraz pytający ma pełne uzasadnienie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maly303 Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Witam. Podepnę się troszku pod temacik... Interesuje mnie jednak inna kwestia. Szukam i szukam i znaleźć nie mogę opinii na temat silników 1.6. Nie interesuje mnie żadne rasowanie czy coś w tym kierunku. Jak jeden z kolegów powyżej wspomniał auto z tym silnikiem ma służyć do codziennej jazdy z rodzinka etc. I teraz najważniejsze. Jak jest z ekonomika takiego silnika ? Pali dużo mniej niż 2.0 ? Czy warto "zaoszczędzić" na opłatach za pojemność, czy lepiej jednak 2.0, bo pali podobnie i lepiej sobie radzi ? Generalni zastanawiałem się nad kombi 1.6. Jak z "gazowaniem" tego silnika? I proszę o każdą w miarę merytoryczna opinie na temat tej jednostki :wink: Z góry dzięki ! P.S. Jeśli już taki temat byl do odeślijcie mnie tam proszę, gdyż ja takowego znaleźć nie umiem Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Czy Subaru czy nie-Subaru, to zasady sa takie same - spalanie zalezy glownie od masy pojazdu i stylu jazdy. Jesli bedziesz jezdzil jak 70letni taksowkarz, to 1.6 spali troche mniej. Jesli bedziesz jezdzil normalnie, sprawnie, to roznice beda znikome. Przy ostrym butowaniu 1.6 spalic moze wiecej, bo bedziesz musial krecic silnik zeby cos z niego uzyskac. Moj sluzbofuckass 1.4 spala tyle samo co Subaru, przynajmniej w moich rekach Gazowac mozna. Zapytaj 'jako', On jest forumowym specem od tych zabiegow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Maly303, oszczędzisz tylko wtedy, kiedy będziesz się starał. A będziesz się wkurzał, że punto 1.2 szybsze jest ze startu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maly303 Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 No właśnie masa subaru najmniejsza nie jest... Potwierdzacie Panowie moje przypuszczenia w tej materii :wink: Ale jeszcze jedna kwestia jest. Skoro każdy wie, że 1.6 do upalania nie jest to większe jest prawdopodobieństwo kupienia 1.6 w dobrym stanie, niż 2.0. Gdyż ponieważ nawet 2.0 N/A każdy poupalać chce... Ma to sens ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Nie ma to sensu. 2.0 jest wiecej, wiec statystycznie masz wieksze szanse na udana sztuke. A najlepiej kup 2.2 litra, bo nie do zabicia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 grzywaczewski, a orientujesz się ile taka operacja SWAPu może kosztować? Silnik pewnie między 1200 a 1500 zł, ale ile za sam kompletny swap ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Troche roboty pewnie jest, silnik, wiazka, osprzet, mysle ze mozna robocizne w tysiaku ogarnac. Elku, jak to widzisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 ale ile za sam kompletny swap ? 800 ze skrzynią, hamulcami, maglem i paroma innymi drobiazgami 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now