184334 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam Stwierdziłem ( na razie na słuch) że prawdopodobnie powinienem wymienić łożysko koła/prawe przednie, -trochę huczy i jest to uciążliwe przy dłuższej jezdzie. Jest to Outback , 2005, auto z USA. 2.5 L, automat Mam w związku z tym pytanie. Jakiego łożyska powinienem szukać (marka/model) i w jakiej cenie one występują. pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 i w jakiej cenie one występują W cenie kawiorowej, ja wymieniałam piasty z tyłu za 650 zł sztuka, w zeszłym roku. OBK EU 2.5MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
184334 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 W "moim" przypadku będzie chodziło raczej o przednie łożysko. Wstępnie znalazłem na allegro za około 150 zł. Tylko nie wiem czy będzie pasować. Napisałem zapytanie i mam nadzieję że jutro dostanę odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 W "moim" przypadku będzie chodziło raczej o przednie łożysko. Wstępnie znalazłem na allegro za około 150 zł. Tylko nie wiem czy będzie pasować. Napisałem zapytanie i mam nadzieję że jutro dostanę odpowiedz. To podjedz do serwisu, ja placilem cos kolo 300 z wymiana jak dobrze pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 sherif, to cena piasty? Bo nie wiem czy nie muszę wymienić i taka cena w porównaniu z tym co zakładałam na tył jest optymistyczna :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 sherif, to cena piasty? Bo nie wiem czy nie muszę wymienić i taka cena w porównaniu z tym co zakładałam na tył jest optymistyczna :wink: . Nie .. lozyska, za piaste tylnia to cos mnie kolo 450zl skasowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzolkowski Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Samochód Outback 2005 3,0 us .Wymienia się całą pistę .Pasuje od EU.Cena około 650,00.Radzę wymienić od razu drugie bo padnie niedługo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zawsze istnieje możliwość wymiany samego łożyska, które nie jest integralną częścią piasty...piastę wymienia się jak jest uszkodzona. Postaw do jakiegoś warsztatu, a on już sobie znajdzie pasujące łożysko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 albo odstaw do jakiegos warsztatu i niech dadza ci na wzor. markowe lozyska NTN czy SKF do subaru to koszt okolo 150zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 i pohu wymieniać z piastą? bo któś nie umi pomieniać samego ożyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 i pohu wymieniać z piastą? bo któś nie umi pomieniać samego ożyska? na to pytanie to ja ci nie odpowiem, wiedza to tylko wtajemniczeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 teoria spisku.... fetajemniczeni....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Oj panowie. Od MY03 z przodu łożysko jest integralną częścią piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
184334 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Więc nasuwa się pytanie.... Dlaczego można je kupić osobno? Mowa oczywiście o nowych łożyskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Oj panowie. Od MY03 z przodu łożysko jest integralną częścią piasty. A z tyłu? Wg wiedzy warsztatu, w którym wymieniałam, trzeba wymieniać całą piastę. Teraz mnie czeka wymiana z przodu, ale nie ze względu na łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Więc nasuwa się pytanie....Dlaczego można je kupić osobno? Mowa oczywiście o nowych łożyskach. Spróbuj. -- 28 sie 2010, o 21:18 -- A z tyłu? Wg wiedzy warsztatu, w którym wymieniałam, trzeba wymieniać całą piastę. A ci to akurat mieli rację. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 jednoznacznie stwierdzam że w Twoim modelu są i z przodu i z tyłu piasty razem z łozyskiem i zatopionym odbiornikiem ABS . Piasta przód oryginał kosztuje 580zł. a tym co uważają że jest inaczej , omijaj szerokim łukiem -- 28 sie 2010, o 22:33 -- Zawsze istnieje możliwość wymiany samego łożyska, które nie jest integralną częścią piasty...piastę wymienia się jak jest uszkodzona. Postaw do jakiegoś warsztatu, a on już sobie znajdzie pasujące łożysko... chyba Cie cycki pieką :roll: , jakis warsztat rozumiem tez ma zatopić w łozysku odbiornik ABS :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
184334 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Czytam z uwagą wszelkie kolejne posty i nadal nikt ( do tej pory) nie potrafi ""ustosunkować" się do faktu że owe "łożyska przednie" można kupić osobno. :roll: Więc ja się pytam łąj ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Jezus Maria :shock: , przecież napisałem przed chwilą , NIE DA SIE Wystarczy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Jo, przeoczyłem ze to ałtbek 05, mea culpa, trzeba czytać dokładnie... :roll: bezsensowne rozwiązanie techniczne, pełna integracja nic się nie da, ino po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 o, przeoczyłem ze to ałtbek 05 outback nie outback , legacy to samo po 2003 r. I nie tylko , już wiekszość nowych modeli tak ma :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 outback nie outback , legacy to samo po 2003 r. I nie tylko , już wiekszość nowych modeli tak ma :roll: 7-letni samochód to wciąż nowy model? To pocieszające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Ja wymieniałem 4szt tyl po 400 przod 450 i nie da sie samych łożysk tylko komplet z piastą moj były samochod stał bezczynnie przez rok stad ta wymiana:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wszystko idzie w kierunku aut-jednorazówek....5 lat i na złom, i do salonu po nowego..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugipl Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 witam a wiecie ,może z jakim momentem dokręcać piastę? Rok temu wymieniałem w OBK MY07 na oryginalną piastę a tu niespodzianka i znowu to samo( ok 8000. wytrzymało) Z tym że nie wiem czy mechanik miał klucz dynamometryczny (czy jest potrzebny) i ewentualnie z jaką siłą miałby dokręcić nową piastę (NTN kupiłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się