184334 Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Witam Stwierdziłem ( na razie na słuch) że prawdopodobnie powinienem wymienić łożysko koła/prawe przednie, -trochę huczy i jest to uciążliwe przy dłuższej jezdzie. Jest to Outback , 2005, auto z USA. 2.5 L, automat Mam w związku z tym pytanie. Jakiego łożyska powinienem szukać (marka/model) i w jakiej cenie one występują. pozdrawiam Andrzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 i w jakiej cenie one występują W cenie kawiorowej, ja wymieniałam piasty z tyłu za 650 zł sztuka, w zeszłym roku. OBK EU 2.5MT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
184334 Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 W "moim" przypadku będzie chodziło raczej o przednie łożysko. Wstępnie znalazłem na allegro za około 150 zł. Tylko nie wiem czy będzie pasować. Napisałem zapytanie i mam nadzieję że jutro dostanę odpowiedz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 W "moim" przypadku będzie chodziło raczej o przednie łożysko. Wstępnie znalazłem na allegro za około 150 zł. Tylko nie wiem czy będzie pasować. Napisałem zapytanie i mam nadzieję że jutro dostanę odpowiedz. To podjedz do serwisu, ja placilem cos kolo 300 z wymiana jak dobrze pamietam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 sherif, to cena piasty? Bo nie wiem czy nie muszę wymienić i taka cena w porównaniu z tym co zakładałam na tył jest optymistyczna :wink: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 sherif, to cena piasty? Bo nie wiem czy nie muszę wymienić i taka cena w porównaniu z tym co zakładałam na tył jest optymistyczna :wink: . Nie .. lozyska, za piaste tylnia to cos mnie kolo 450zl skasowali Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzolkowski Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Samochód Outback 2005 3,0 us .Wymienia się całą pistę .Pasuje od EU.Cena około 650,00.Radzę wymienić od razu drugie bo padnie niedługo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Zawsze istnieje możliwość wymiany samego łożyska, które nie jest integralną częścią piasty...piastę wymienia się jak jest uszkodzona. Postaw do jakiegoś warsztatu, a on już sobie znajdzie pasujące łożysko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 albo odstaw do jakiegos warsztatu i niech dadza ci na wzor. markowe lozyska NTN czy SKF do subaru to koszt okolo 150zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 i pohu wymieniać z piastą? bo któś nie umi pomieniać samego ożyska? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 i pohu wymieniać z piastą? bo któś nie umi pomieniać samego ożyska? na to pytanie to ja ci nie odpowiem, wiedza to tylko wtajemniczeni Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 teoria spisku.... fetajemniczeni....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Oj panowie. Od MY03 z przodu łożysko jest integralną częścią piasty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
184334 Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 Więc nasuwa się pytanie.... Dlaczego można je kupić osobno? Mowa oczywiście o nowych łożyskach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Oj panowie. Od MY03 z przodu łożysko jest integralną częścią piasty. A z tyłu? Wg wiedzy warsztatu, w którym wymieniałam, trzeba wymieniać całą piastę. Teraz mnie czeka wymiana z przodu, ale nie ze względu na łożysko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Więc nasuwa się pytanie....Dlaczego można je kupić osobno? Mowa oczywiście o nowych łożyskach. Spróbuj. -- 28 sie 2010, o 21:18 -- A z tyłu? Wg wiedzy warsztatu, w którym wymieniałam, trzeba wymieniać całą piastę. A ci to akurat mieli rację. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 jednoznacznie stwierdzam że w Twoim modelu są i z przodu i z tyłu piasty razem z łozyskiem i zatopionym odbiornikiem ABS . Piasta przód oryginał kosztuje 580zł. a tym co uważają że jest inaczej , omijaj szerokim łukiem -- 28 sie 2010, o 22:33 -- Zawsze istnieje możliwość wymiany samego łożyska, które nie jest integralną częścią piasty...piastę wymienia się jak jest uszkodzona. Postaw do jakiegoś warsztatu, a on już sobie znajdzie pasujące łożysko... chyba Cie cycki pieką :roll: , jakis warsztat rozumiem tez ma zatopić w łozysku odbiornik ABS :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
184334 Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 Czytam z uwagą wszelkie kolejne posty i nadal nikt ( do tej pory) nie potrafi ""ustosunkować" się do faktu że owe "łożyska przednie" można kupić osobno. :roll: Więc ja się pytam łąj ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Jezus Maria :shock: , przecież napisałem przed chwilą , NIE DA SIE Wystarczy :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Jo, przeoczyłem ze to ałtbek 05, mea culpa, trzeba czytać dokładnie... :roll: bezsensowne rozwiązanie techniczne, pełna integracja nic się nie da, ino po całości... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 o, przeoczyłem ze to ałtbek 05 outback nie outback , legacy to samo po 2003 r. I nie tylko , już wiekszość nowych modeli tak ma :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 outback nie outback , legacy to samo po 2003 r. I nie tylko , już wiekszość nowych modeli tak ma :roll: 7-letni samochód to wciąż nowy model? To pocieszające Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Ja wymieniałem 4szt tyl po 400 przod 450 i nie da sie samych łożysk tylko komplet z piastą moj były samochod stał bezczynnie przez rok stad ta wymiana:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 wszystko idzie w kierunku aut-jednorazówek....5 lat i na złom, i do salonu po nowego..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gugipl Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 witam a wiecie ,może z jakim momentem dokręcać piastę? Rok temu wymieniałem w OBK MY07 na oryginalną piastę a tu niespodzianka i znowu to samo( ok 8000. wytrzymało) Z tym że nie wiem czy mechanik miał klucz dynamometryczny (czy jest potrzebny) i ewentualnie z jaką siłą miałby dokręcić nową piastę (NTN kupiłem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now