GRAF Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jak w temacie, jak wpakowac visco z tylnego dyfra z GTka do tylnego dyfra z GLa? konretnie, kto robil i gdzie i za ile w "ASO" :wink: czy byly zmiany w rocznikach 94-00? jak tak to ktory rok visco z GTeka pasuje do ktorego rocznika wolnossaka 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 My mielismy rok temu przelozony dyferencjal (wklad, obudowa zostala) z WRXa do N/A New Age. Z robota na Bajecznej wyszlo cos 1200 PLNow (w tym mala inspekcja samochodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 w sti v5 i v6 była chyba mocniejsza szpera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 tylko chyba tutaj male kompedium wiedzy o dyfrach i szperach w gc8 by komancz viewtopic.php?f=19&t=135935&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 grygo, dzięki kolego. Masz racje, tylko "chyba". Ignorujcie moją poprzedni post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 My mielismy rok temu przelozony dyferencjal (wklad, obudowa zostala) z WRXa do N/A New Age. Z robota na Bajecznej wyszlo cos 1200 PLNow (w tym mala inspekcja samochodu). czyli trzeba przelozyc caly dyfer (srodek z GTeka) do obudowy GL-A? pytanie co z przelozeniem :roll: nie wiesz czy to duza rzezba? byly jakies problemy bo moze Gawin by ogarnal :wink: 1200 to chyba duzo, bo dyfer 200zl a robota pewnie 2 tyle choc nie wiem ile to czasu zajmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Ale ja mialem nie w GT tylko z WRXa i to swiezy, a przelozenie zajelo ze 4 godziny. Jak mowilem bylo tez przejrzenie auta i wymiana oleju/filtrow, wiec powiedzy ze dyfer kosztowal 1k PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się