Skocz do zawartości

wezwanie do sprawdzenia outback diesel 2010


Andrzejxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Otrzymałem wezwanie do bezpłatnego sprawdzenia outbacka diesla 2010, zakupionego w końcu lipca. Nr spr. WI10-012

Outback zakupiny w salonie na Litwie, ale napisali, że mogę to zrobić w najbliższym serwisie subaru.

Czy ktoś już się z tym spotkał i wie o co chodzi ?

Może Dyrekcja coś podpowie ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podczas wymiany oleju (lipiec '10)coś sprawdzano w połączeniach elektrycznych (wiem, bo zdziwiłem się, kiedy do samochodu podszedł gość od elektryki i zaczął coś majstrować).

Podobno dotyczy to niektórych modeli (któe to wskazuje im system).

 

-- Pn sie 23, 2010 12:15 pm --

 

U mnie podczas wymiany oleju (lipiec '10)coś sprawdzano w połączeniach elektrycznych (wiem, bo zdziwiłem się, kiedy do samochodu podszedł gość od elektryki i zaczął coś majstrować).

Podobno dotyczy to niektórych modeli (któe to wskazuje im system).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś sprawdzano w połączeniach elektrycznych (wiem, bo zdziwiłem się, kiedy do samochodu podszedł gość od elektryki i zaczął coś majstrować).

Podobno dotyczy to niektórych modeli (któe to wskazuje im system).

 

może to ten elektryczny problem:

http://nhthqnwws112.odi.nhtsa.dot.gov/acms/docservlet/Artemis/Public/Recalls/2010/V/RCDNN-10V283-7319.pdf

ta dyrektywa dotyczy US ale może już coś przywędrowało do Europy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to też, ale coś sobie przypominam, że człowiek z serwisu LT wspominał o nagrzewaniu się silnika, poprawieniu smarowania skrzyni biegów przy pracy na szóstym biegu i zmianie oprogramowania pracy silnika, która ma lepiej dostosować do naszego oleju napędowego( w japonii ponoć jest lepszej jakości).Razem 4 punkty mają poprawić. A nasza dyrekcja wspomniała tylko o smarowaniu skrzyni biegów. Jak wrócę od nich to napiszę coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to też, ale coś sobie przypominam, że człowiek z serwisu LT wspominał o nagrzewaniu się silnika, poprawieniu smarowania skrzyni biegów przy pracy na szóstym biegu i zmianie oprogramowania pracy silnika, która ma lepiej dostosować do naszego oleju napędowego( w japonii ponoć jest lepszej jakości).Razem 4 punkty mają poprawić. A nasza dyrekcja wspomniała tylko o smarowaniu skrzyni biegów. Jak wrócę od nich to napiszę coś więcej.

 

Jedziesz do serwisu na LT? Można to zrobić w Polskim serwisie? Pytam na wyrost bo czekam na My10, będzie za 3 tygodnie, sprowadzony z LT poprzez firmę brokerską. Mieszkam na Śląski i raczej wyjazd na LT odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jadę do LT, mam 330 km. Z LT napisali mi, że można to zrobić w polskim serwisie ale DYREKCJA napisała, że chodzi tylko o smarowanie skrzyni biegów a z LT dostałem informację, że będą robić 4 punkty ( to chyba lepiej tam pojechać ) Serwis w Olsztynie wszystko olał - dzwoniłem, mieli zaraz oddzwonić, wysłałem maila - zero odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że w moim poprawią to od razu jak tylko auto przypłynie z JP, odbiór planowany na połowę września.

Podejście serwisu mnie nie dziwi. W Polsce zależy im tylko na tym aby sprzedać a później radź sobie sam a części zamiennych nie mają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa samochodów z LT i akcji serwisowych byla kilka razy poruszana. Wyglada na to że to nie jest takie proste. Importer partycypuje w kosztach akcji serwisowych i nie zawsze miał zwracane koszty za samochodu importowane z innych krajów. podobnie było przy niektórych naprawach gwarancyjnych.

 

Wracając do sprawy.

Czy możesz poprosić o jakieś oficjalne info lub pismo ? Przy takich wezwaniach producent musi określić zakres prac i samochód jakie są wzywane.

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Okazało się, że grzebali mi tylko w skrzyni biegów ( powiedzieli, że poprawiali smarowanie). Trwało to ok. 3,5 godz. Ponoć, nic więcej nie robili. Miałem tylko później wrażenie na trasie, jakby pedał gazu był bardziej miękki. Ale to chyba jakieś subiektywne odczucie. Potem o tym zapomniałem. Pewnie wizyta w ASO nie miała na to wpływu ale gdy przejechałem po kilku dniach trasę ok. 240 km po mazurskich drogach, nie śpiesząc się ( do 110km/h) mój outback spalił mi wg komputera 4,8 l/100 km ( wiem, że oszukuje ok. 0,5 l) ale to i tak doskonały wynik. Może to wynik dobrego dotarcia silnika - obecnie 6500 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Tak, jadę do LT, mam 330 km. Z LT napisali mi, że można to zrobić w polskim serwisie ale DYREKCJA napisała, że chodzi tylko o smarowanie skrzyni biegów a z LT dostałem informację, że będą robić 4 punkty ( to chyba lepiej tam pojechać ) Serwis w Olsztynie wszystko olał - dzwoniłem, mieli zaraz oddzwonić, wysłałem maila - zero odpowiedzi.

 

 

Dokładnie, jak 4 punkty, to lepiej na LT, ale zawsze możesz spytać, czy nie zrobią tego także w PL salonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...