ukiman Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Moje Legacy od nowości (czyli od 1,5 tygodnia ) ma taką drobną przypadłość - dźwignia zmiany biegów się ...trzęsie. Zarówno na biegu jałowym, jak i podczas jazdy. Objawy są 2: Raz - nie da się trzymać ręki na lewarku ...bo można dostać "trzęsawki" dłoni, dwa - podczas jazdy słychać delikatne "trzeszczenie" trzęsącego się lewarka... Czy to objawy niepokojące? A może Wasze typy "też tak mają"? Prędzej czy później i tak wyląduje z tym w serwisie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Moje Legacy od nowości (czyli od 1,5 tygodnia ) ma taką drobną przypadłość - dźwignia zmiany biegów się ...trzęsie. Zarówno na biegu jałowym, jak i podczas jazdy. Objawy są 2:Raz - nie da się trzymać ręki na lewarku ...bo można dostać "trzęsawki" dłoni, dwa - podczas jazdy słychać delikatne "trzeszczenie" trzęsącego się lewarka... Nie mi porady udzielać w kwesti trzęsącego się lewarka, bo tak nowym autem nie dysponuję, ale u mnie też się kolibie na boki Natomiast nie bardzo rozumiem po co trzymać rękę cały czas na lewarku? Czyż do podpierania ręki nie lepszy jest podłokietnik? A przy telepaniu jeszcze trzeszczy? Co to się porobiło z tymi szuwarkami, ten u mnie się giba, ale odgłosów nie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Rece powinno sie trzymac na kierownicy, ale lewarek nie powinien sie trzasc. Oznaczalo by to ze silnik i skrzynia drga (do zaakceptowania na zimnym silniku), mozliwe ze cos jest nie tak z mocowaniami silnika i skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 z tego co wiem to nie powinno się jeździć z łapą na dźwigni zmiany biegów bo to może prowadzić do szybszego zużycia całego mechanizmu skrzyni a napewno cięgien itp. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Drogie Człowieki! Czy ktoś napisał, że należy jeździć z ręką na lewarku?? Napisałem tylko że trzęsienie jest wyczuwalne podczas kontaktu ręki z lewarkiem - kiedy się na nim te rękę kładzie... Wasza Mądrość została doceniona, natomiast nie związana jest z tematem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Drogie Człowieki! Czy ktoś napisał, że należy jeździć z ręką na lewarku?? Napisałem tylko że trzęsienie jest wyczuwalne podczas kontaktu ręki z lewarkiem - kiedy się na nim te rękę kładzie... Wasza Mądrość została doceniona, natomiast nie związana jest z tematem... Dostałeś absurdalne odpowiedzi w ukochanym przeze mnie stylu , często niestety spotykanym na tym forum. Dobrze że cię wrogiem Subaru nieokrzyknięto. Nigdy nie moge zrozumieć jak komuś może się chcieć takie bzdety wypisywać. Teraz do rzeczy..... Nie trzęsie się i moim zdaniem nie powinien się trząść. Podjedż do ASO. Nie licz na zbyt wiele ale może coś wymyślą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WJR Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 W outbacku 2,5 nie trzęsie się (manual oczywiście), ale w Legacy 2.0 którym miałem okazję troche jeździć na lewarku były wibracje, ale może spowodowane to było tym, że poprzedni użytkownik (mój dyr sprzedaży zmienił gałkę lewarka na jakiś straszny tuningowy szmelc, co potęgowało wibracje (lużno zamocowana gałka wpadała w wibracje i trzeszczała Łeeeee ochyda). Po powrocie do oryginalnej gałki kłopoty znikneły. Generalnie nie powinno wibrować, ale na przykład w Outbacku 99 też wibracje były wieksze niż w innych samochodach. polecam ASO bo to przecież auto gwarancyjne pozdrawiam WJR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Jasne, dziękuję Wam za info. Przynajmniej wiem, że 'tak ma nie być'... Podjadę do ASO i powiem, że nie chcę gałki - trzęsidełka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Nie trzęsie się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 A moja galka sie obraca :roll: jak sie szybko zapina z 2 na 3 to czesto zostaje obrocona w prawo o 90 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 A moja galka sie obraca :roll: jak sie szybko zapina z 2 na 3 to czesto zostaje obrocona w prawo o 90 stopni To ją mocno dokręć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Ona jest chyba nasadzana, a nie dokrecana... ale sprobuje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Ona jest chyba nasadzana, a nie dokrecana... ale sprobuje :roll: W Legasiu jest na gwincie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Teraz do rzeczy..... Nie trzęsie się i moim zdaniem nie powinien się trząść. Podjedż do ASO. Nie licz na zbyt wiele ale może coś wymyślą. krzysiom nareszcie bardzo dobra rada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 krzysiom nareszcie bardzo dobra rada Stifan! Tęskniłem za Tobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Raz - nie da się trzymać ręki na lewarku ...bo można dostać "trzęsawki" dłoni, dwa - podczas jazdy słychać delikatne "trzeszczenie" trzęsącego się lewarka... W instrukcji jest napisane ze nie wolno trzymać ręki na lewarku zmiany biegów w ASO nie pogadasz. wiec skupił bym się na tym trzeszczeniu tylko. Poważnie. to jakieś drgania zawsze są odczuwalne na lewarku zmiany biegów, ale raczej nie powinny być takie że aż je słychać i ręka świerzbi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 u mnie się nie trzęsie. tzn. jak zapalasz to coś tam zatańczy a w trakcie raczej nic się nie dzieje. jak przytrzymam czasem rękę na drążku zeskakując z 4. na 3. też nie trzącha. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Odgrzeję trochę ukiman: dowiedziałeś się coś z tym?? u mnie się trzęsie niesamowicie, ale tylko przy przyspieszaniu na jedynce reszta git :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anathema Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 U mnie trzęsie na nierównościach... troszkę wstyd nowe auto znajomym na wertepach pokazywać ;> Odpowiedź ASO - ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 raison, A poduszki w porządku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 raison, A poduszki w porządku? Nówki sztuki, dopiero kupiłem - jeszcze pierze bokami wychodzi A na poważnie to nie mam pojęcia :wink: da się to samemu sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Jeśli nie są zabudowane i widać gumę i nie jest ona w żadnym miejscu naderwana to oki, a jeśli tak no to "Skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 U mnie trzęsie na nierównościach... troszkę wstyd nowe auto znajomym na wertepach pokazywać ;> Odpowiedź ASO - ten typ tak ma. U mnie się trzęsło, ale przestało jak założyłem short-shifter. Teraz jest pełna kultura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 raison, ja sprzedałem Legasia prawie 1,5 roku temu ... ale od pierwszego do "ostatniego" dnia lewarek trzęsło ... :roll: Odpowiedź ASO - jest OK - "to są wibracje z silnika", "tak ma być" ... itd. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Rozumiem dzięki. Przy okazji jak będę w serwisie to i tak zwrócę na to uwagę :wink: Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się