Skocz do zawartości

Decyzja zapadła - szlifujemy wał i panewki...


whitefunk

Rekomendowane odpowiedzi

grzywaczewski, dzięki, ciężko się szukało silnika - większość nie chciała dać nawet pisemnej gwarancji rozruchowej, ale tym samym polecam firmę KATAMARAN z Łodzi (mają porozbieranych mnóstwo Subaru, przede wszystkim Legacy), za podejście i uczciwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno hurraoptymistycznie podchodzić do takiej naprawy bez wymiany wału.

I tylko o to mi chodziło...... :wink: .

Jak widzę wszyscy Panowie nastawieni na krytykę wszystkiego, co nie zostało zrobione po ich myśli, jak w ich własnych samochodach lub w ich warsztatach...

żle Pan to odebrał. :idea: .....parę osób zwróciło uwagę , że Pana optymizm powiazany z reklamą firm w których Pan kupował i naprawiał , łacznie z tel. do jednej z nich i ceną , należy z lekka przyhamowac :!: gdyz doswiadczenia ze szlifem wału ( w Subaru :idea: ) zamiast wymiany kończa sie róznie a to , że jest świetnie następnego dnia to wiadomo....

AK

ps. ja bym dołozył 2 tys za nowy wał i byłbym "prawie" pewny , że bedzie ok.

 

Podałem namiary do firmy i cenę, ponieważ jeden z naszych kolegów z Forum potrzebował pomocy i tylko taki przyświecał mi zamysł, nie mam interesu w reklamowaniu żadnej z firm...

Co do szlifi wału, być może ma Pan rację, jeśli po tej naprawie będą problemy, wymienię wał na nowy i pozostałe niezbędne elementy również, a teraz proszę o trzymanie kciuków za mnie i mojego reanimowanego "przyjaciela" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

co do naprawy głównej to mam tajną wiedzę :twisted: 8)

 

nie warto naprawić, silnik jest krzywy i ciężko go złożyć tak jak w fabryce jeżeli na już 100kkm

Prostowanie głowic jest bez sensu bo nie będą pasować do krzywego silnika.

Głowice warto sprawdzić ew poprawić w przypadku nowego short blocku

 

wiem ale nie powiem kto mi tak powiedział 8) :lol:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Chyba nie bedzie jakos duzo wyzsza niz "zwyklego" walu.

A generalnie, jakkolwiek dopuszczalne z odpowiednimi panewkami, zakladanie walu po szlifie chyba nie jest w subaru zbytnio zalecane - w szukajce forumowej pewnie znajdziesz pare wypowiedzi na ten temat z przeszlosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nissan z lat 90 to nie masz się czego obawiać.

czy powinniśmy to zrozumieć:

- jako porównanie aut nissana do subaru produkowanych w latach '90?

- informację, że w latach '90 FHI kupowało wały korbowe do subaru od nissana i że te wały można szlifować także do aut używanych "niedelikatnie"?

- jakoś inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EJ253

 

niestety otwarty :|

 

jako porównanie aut nissana do subaru produkowanych w latach '90?

 

nieznam się na sub z lat 90

 

jakoś inaczej?

 

tak, np pałowane silnik nissana sr20de 300kkm i prawie nic na wale i panewkach. Jakość materiałów się liczy :idea:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...