whitefunk Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Czyli czy silnik 2.5 litra wolnossak mający po jednym wałku rozrządu może mieć zmienne fazy rozrządu? Czy tylko i wyłącznie silniki DOHC? Ważne pytanie więc proszę nie strzelać i dać szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Temat juz był poruszany. EJ253 ma zmienną fazę na po stronie ssącej. Polecam wikipedie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitefunk Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 czyli odpowiedz brzmi tak? czyli sohc moze miec zmienne fazy rozrzadu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 :arrow: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine#EJ253 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitefunk Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 a czy jakos wizualnie da radę odróżnic jeden od drugiego? Jezeli na bloku jest napisane EJ25 to cos oznacza? kurde stuka mi panewka, pewnie mam ten silnik sohc z vvti i co teraz? Da rade go wymienic bez duzego grzebania na sohc bez vvti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Oznaczenie silnika sprawdź na tabliczce znamionowej. Ja bym szukał identycznego silnika. Kupisz inny, coś w wiązce elektrycznej będzie inaczej i silnik działac nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitefunk Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 taaa... tylko powiedz mi skąc ja wezmę taki silnik akurat bo chyba nie był on zbytnio popularny :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A nie można starego naprawic. Zamiast kupowac nowy-używany-niewiadomo jak używany. Przynajmniej po naprawie będziesz pewien co masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 taaa... tylko powiedz mi skąc ja wezmę taki silnik akurat bo chyba nie był on zbytnio popularny :/ Remont silnika subaru jest drogi a czasami efekt taki sobie. Nie wiem czynie lepiej jest przerzucić : a) shotblock cały zestaw:silnik,ECU i wiązkę....... albo jeszcze skrzynię i dyfer na TURBO.....zawias,hamulunek i można latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 cały zestaw:silnik,ECU i wiązkę....... albo jeszcze skrzynię i dyfer na TURBO.....zawias,hamulunek i można latać Najlepsze rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jacky X, masz te graty z tego 2.5 RS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się