Pablito Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam, Chcę kupić nowe opony i zastanawiam się nad Toyo Proxes T1-R lub innymi Toyo. Jakie macie opinie na temat tych gumek. Do tej pory jeździłem na Bridgestone RE050 87W i jestem mega zadowolony. A może polecilibyście jakies inne? To beda opony do codziennej, rozsądnie dynamicznej ;-))) jazdy. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 O dziwo wątek oponowy spadł chwilowo aż na trzecią stronę. Masz czytania na ładnych kilka godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A propos wątku oponowego to może by go przypiąć? Robią je jeszcze? A to nie jest teraz R1R? Poza tym - do jakiego samochodu? W ekspressowym skrócie: wydaje mi się, że niski profil może być OK - ja miałem w OBK H6 profil 55 (225/55/17) i samochód pływał, chyba przez miękkie ścianki. Dobrze trzyma na deszczu. Bieżnik szybko się zużywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Robią je jeszcze? A to nie jest teraz R1R? to są dwie różne opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam,Chcę kupić nowe opony i zastanawiam się nad Toyo Proxes T1-R lub innymi Toyo. Jakie macie opinie na temat tych gumek. Do tej pory jeździłem na Bridgestone RE050 87W i jestem mega zadowolony. A może polecilibyście jakies inne? To beda opony do codziennej, rozsądnie dynamicznej ;-))) jazdy. Pozdrawiam, Witaj, Ja mam zamontowane opony Toyo Proxes T1-R, (co prawda nie w Subaru), ale jestem dosyć zadowolony z nich. Bardzo dobrze trzymają sie drogi zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie Porównuje je do opon Dunlop SP Sport 9000, które także były dobre, ale nie aż tak jak Toyo. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 mialem sp sport 9000 w imprezie wg mnie na mokro dramat ja nie bylem z nich zadowolony!! W bmw mialem proxes bylo fajnie na mokro w kolein ach (225/55/16 lubiły ponieść) ale lepiej niz sp sport W rajdówce (saxo) teraz mamy r888 jest mega wypas trzymaja niesamowicie nawet na wilgotnym asfalcie w żesistym deszczu wiadomo trzeba miec wiecej wyobraźni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 W przedsubarowach jeszcze czasach zjeździłem Carinką E (podciągniętą do ok. 170 kucy... i korzystałem z tego ) dwa komplety (letnich) Toyo - nie pamiętam szczegółów, ale teraz i tak już napewno tych modeli nie ma - i sprzedałem ją obutą w trzeci komplet. I twierdzę z całą odpowiedzialnością, że znakomite to opony (no, dobra - były te zakładane do Carinki 8) )! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Pan se kupi RE70. Pan będzie zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Pan se kupi RE70. Pan będzie zadowolony. Po nośności 87 wnoszę że to 205/50r16 lub 215/45R17 więc RE070 odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gad Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 re-011 i Michi PSporty 3.sa nowsze, (re070 to 2004rok) czyli mozna powiedziec przepasc technologiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 czyli mozna powiedziec przepasc technologiczna chciałbym żeby większość opon na rynku , miała taką przepaść technoloiczną jak RE070 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dzięki wszystkim za informacje. Myslałem owszem o RE070, ale opony mają być w rozmiarze 215.45.17, więc jeśli bridgestone, to RE050. Na razie nadal obstaję przy RE050. Ale poczytam info o oponach na podanym linku. R888 też mnie kusiły, ale to mają byc opony na codzień, a więc i na desz, i na koleiny, a nie tylko na Ulęż i Kielce ;-) więc chyba trochę za 'wyczynowe'. MTS szuka mi sti, więc wtedy będe mógł spawdzić R888 i RE070. Pozdrowienia, PS. Pojawił się fajny wątek o Nurburgringu. Od dawna mi chodziło to po głowie, żeby tam trochę poćwiczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dzięki wszystkim za informacje.Myslałem owszem o RE070, ale opony mają być w rozmiarze 215.45.17, więc jeśli bridgestone, to RE050. Na razie nadal obstaję przy RE050. Ale poczytam info o oponach na podanym linku. R888 też mnie kusiły, ale to mają byc opony na codzień, a więc i na desz, i na koleiny, a nie tylko na Ulęż i Kielce ;-) więc chyba trochę za 'wyczynowe'. MTS szuka mi sti, więc wtedy będe mógł spawdzić R888 i RE070. Pozdrowienia, PS. Pojawił się fajny wątek o Nurburgringu. Od dawna mi chodziło to po głowie, żeby tam trochę poćwiczyć. to sie nie zastanawiaj i kup RE050A jako opony na co dzień, cięzko znaleźć lepszy wybór , choć przyznam że miaem ostatnio na RS4 DUNLOP SPORT MAXX TT i były naprawde super pod koniec ekspoatacji , wyząbkowały ale to standart na wielowahaczowym zawieszeniu i polskich drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 wolę pirelli. Obecnie mam P7 i nigdy w karierze nie miałem lepszych Tak bardzo jestem z nich zadowolony, że do darmowozu kupiłem cinturato p7 na lato i sottozero na zimę bo wg testów adac pirelli jest zawsze w bardzo polecanej grupie do forka następne na pewno będą p7 lub następca. Do dzisiaj nie mogę się nadziwić nad ogromną różnicą przyczepności pirelli a poprzednimi oponami oczywiście nie licząc geolanderów które nie są prawdziwymi letnimi oponami. tutaj masz testy http://www.oponeo.pl/artykuly/v/311/132 ... _r17.htmlx Pozdrawiam p.s. mam testy tych toyo - dramat. Wygrały natomiast w zmyślnych nazwach i w ilości zastosowanych technologii. Podczas testu na torze były bardzo przeciętne. -- 15 sie 2010, 04:57 -- o, znalazłem w ciecie http://www.tirerack.com/images/tires/te ... _gs_ds.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Carfit, przekonałeś mnie. Pozostaje przy RE050. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za informacje. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 btw, ile km wytrzymują re050a w normalnym użytkowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wiele osób poleca RE050A w wersji runflat (mają twardsze boki) - może warto się zastanowić, szczególnie gdybyś chciał trochę poupalać. Do codziennej jazdy RE050A są super. Miałem jeden komplet w A4 a teraz mam w S5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się