Jump to content

Oponki Toyo


Pablito
 Share

Recommended Posts

Witam,

Chcę kupić nowe opony i zastanawiam się nad Toyo Proxes T1-R lub innymi Toyo.

Jakie macie opinie na temat tych gumek. Do tej pory jeździłem na Bridgestone RE050 87W i jestem mega zadowolony.

A może polecilibyście jakies inne?

To beda opony do codziennej, rozsądnie dynamicznej ;-))) jazdy.

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

A propos wątku oponowego to może by go przypiąć?

 

Robią je jeszcze? A to nie jest teraz R1R?

 

Poza tym - do jakiego samochodu?

 

W ekspressowym skrócie: wydaje mi się, że niski profil może być OK - ja miałem w OBK H6 profil 55 (225/55/17) i samochód pływał, chyba przez miękkie ścianki.

Dobrze trzyma na deszczu.

Bieżnik szybko się zużywa.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Chcę kupić nowe opony i zastanawiam się nad Toyo Proxes T1-R lub innymi Toyo.

Jakie macie opinie na temat tych gumek. Do tej pory jeździłem na Bridgestone RE050 87W i jestem mega zadowolony.

A może polecilibyście jakies inne?

To beda opony do codziennej, rozsądnie dynamicznej ;-))) jazdy.

Pozdrawiam,

 

Witaj,

 

Ja mam zamontowane opony Toyo Proxes T1-R, (co prawda nie w Subaru), ale jestem dosyć zadowolony z nich. Bardzo dobrze trzymają sie drogi zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie :D

Porównuje je do opon Dunlop SP Sport 9000, które także były dobre, ale nie aż tak jak Toyo.

pozdr

Link to comment
Share on other sites

mialem sp sport 9000 w imprezie wg mnie na mokro dramat ja nie bylem z nich zadowolony!!

W bmw mialem proxes bylo fajnie na mokro w kolein ach (225/55/16 lubiły ponieść) ale lepiej niz sp sport

 

W rajdówce (saxo) teraz mamy r888 jest mega wypas trzymaja niesamowicie nawet na wilgotnym asfalcie w żesistym deszczu wiadomo trzeba miec wiecej wyobraźni....

Link to comment
Share on other sites

W przedsubarowach jeszcze czasach zjeździłem Carinką E (podciągniętą do ok. 170 kucy... i korzystałem z tego :twisted: ) dwa komplety (letnich) Toyo - nie pamiętam szczegółów, ale teraz i tak już napewno tych modeli nie ma - i sprzedałem ją obutą w trzeci komplet. I twierdzę z całą odpowiedzialnością, że znakomite to opony (no, dobra - były te zakładane do Carinki 8) )!

Link to comment
Share on other sites

czyli mozna powiedziec przepasc technologiczna

chciałbym żeby większość opon na rynku , miała taką przepaść technoloiczną jak RE070 :roll:

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za informacje.

Myslałem owszem o RE070, ale opony mają być w rozmiarze 215.45.17, więc jeśli bridgestone, to RE050.

Na razie nadal obstaję przy RE050. Ale poczytam info o oponach na podanym linku.

R888 też mnie kusiły, ale to mają byc opony na codzień, a więc i na desz, i na koleiny, a nie tylko na Ulęż i Kielce ;-) więc chyba trochę za 'wyczynowe'.

MTS szuka mi sti, więc wtedy będe mógł spawdzić R888 i RE070.

Pozdrowienia,

PS. Pojawił się fajny wątek o Nurburgringu. Od dawna mi chodziło to po głowie, żeby tam trochę poćwiczyć.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za informacje.

Myslałem owszem o RE070, ale opony mają być w rozmiarze 215.45.17, więc jeśli bridgestone, to RE050.

Na razie nadal obstaję przy RE050. Ale poczytam info o oponach na podanym linku.

R888 też mnie kusiły, ale to mają byc opony na codzień, a więc i na desz, i na koleiny, a nie tylko na Ulęż i Kielce ;-) więc chyba trochę za 'wyczynowe'.

MTS szuka mi sti, więc wtedy będe mógł spawdzić R888 i RE070.

Pozdrowienia,

PS. Pojawił się fajny wątek o Nurburgringu. Od dawna mi chodziło to po głowie, żeby tam trochę poćwiczyć.

 

to sie nie zastanawiaj i kup RE050A jako opony na co dzień, cięzko znaleźć lepszy wybór , choć przyznam że miaem ostatnio na RS4 DUNLOP SPORT MAXX TT i były naprawde super :idea: pod koniec ekspoatacji , wyząbkowały ale to standart na wielowahaczowym zawieszeniu i polskich drogach

Link to comment
Share on other sites

wolę pirelli.

 

Obecnie mam P7 i nigdy w karierze nie miałem lepszych

 

Tak bardzo jestem z nich zadowolony, że do darmowozu kupiłem cinturato p7 na lato i sottozero na zimę

bo wg testów adac pirelli jest zawsze w bardzo polecanej grupie

 

do forka następne na pewno będą p7 lub następca.

 

Do dzisiaj nie mogę się nadziwić nad ogromną różnicą przyczepności pirelli a poprzednimi oponami oczywiście nie licząc geolanderów które nie są prawdziwymi letnimi oponami.

 

tutaj masz testy

 

http://www.oponeo.pl/artykuly/v/311/132 ... _r17.htmlx

 

Pozdrawiam

 

p.s.

 

mam testy tych toyo - dramat. Wygrały natomiast w zmyślnych nazwach i w ilości zastosowanych technologii. Podczas testu na torze były bardzo przeciętne.

 

-- 15 sie 2010, 04:57 --

 

o, znalazłem w ciecie

 

http://www.tirerack.com/images/tires/te ... _gs_ds.pdf

Link to comment
Share on other sites

Wiele osób poleca RE050A w wersji runflat (mają twardsze boki) - może warto się zastanowić, szczególnie gdybyś chciał trochę poupalać.

 

Do codziennej jazdy RE050A są super. Miałem jeden komplet w A4 a teraz mam w S5.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...