Dartmoor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Siemka mam Sti model 2006, gdy rano odpalam samochod wspomaganie kierownicy chodzi leciutko wszystko pieknie nie ma zadnych problemow jednak gdy silnik sie juz rozgrzeje i zlapie temperature pracy zaczynaja sie schody gdyż to wspowaganie nie jest juz praktycznie zaowazalne. nie wiecie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sprawdzałeś płyn, ilość, kiedy była wymiana? Może od tego zacznij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 lukciosti dobrze prawi - wymiana płynu i to natentychmiast... póki jeszcze (może) nic gorszego (czytaj: zdecydowanie droższego) się nie porobiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 logiczne, jeżeli działa na zimno, a na gorąco nie, oznacza, że płyn na zimno jest wystarczająco gęsty, żeby zadziałać, ale jak się nagrzeje, robi się rzadki i przestaje działać wspomaganie...jak słusznie napisali przedmówcy natychmiastowa wymiana płynu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Witam! Mam podobny problem, w zasadzie identyczny tylko że jeszcze u mnie działa wspomaganie, tyle że czuć że jest słabsze w miarę nagrzewania się samochodu i pompa zaczyna lekko wyć. Czy faktycznie wystarczy wymiana oleju? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Czy faktycznie wystarczy wymiana oleju? jak zaczyna wyć to tymczasowo może i wystarczy ale pompy wsp. w Subarakach potrafią w zime dostać po d.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 No fakt że te objawy zaczęły się właśnie gdy nadeszły mrozy.... P.S. poprosiłbym o jakieś wskazówki dotyczące wymiany oleju układzie wspomagania. z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Niestety najczęściej wymiana płynu pomaga na krótko albo wcale i kończy się na wymianie/regeneracji pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Z pompą wspomagania trzeba uważać i to bardzo!! Moja dokonała żywota na zimowych bączkach i skończyło się wymianą.. (Carfit dzięki!!) i jak już wyje to już niewiele jej pomoże.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ja się podepnę. Ostatnio na pojeżdżawce zauważyłem, że po sekwencji zakrętów (np szykana) ostatni skręt robiłem bez wspomagania kierownicy (przez co 2x wycedziłem w opony). Stan płynu mam ciutek powyżej MAX (na zimno). Przy normalnej jeździe nigdy mi się coś podobnego nie zdarzyło. Domyślam się, że główną przyczyną może być olej w układzie wspomagania - jak olej zalecacie (jakaś szczególna marka i typ? Ile wchodzi do WRX'a 05) no i czy wymiana tego oleju to jakaś baaardzo skomplikowana procedura? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 trzeba wlać coś gęstszego, żeby na gorąco jeszcze działało...ale i tak świadczy to o początku końca pompy wspomagania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dartmoor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Spróbuj dla sprawdzenia rozgrzać pompę poprzez np. slalomem. Potem się zatrzymaj, pogazuj silnikiem i w tym samym momencie pomachaj kierownicą. U mnie wyło. Jakby przyśpieszało Lambo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Dartmoor, u mnie właśnie nie "wyje" - dlatego stawiam na oleum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się