ukiman Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Mam pytanie do szanownego grona 8) WRX 2,5 turbo po remapie (270 KM, 410 Nm). Temat: zawór upustowy. Chciałbym sprawdzić jak auto będzie się zachowywało bez psykającego Forge'a (spalanie). Pytałem wcześniej na forum i teoretycznie różnica w spalaniu właśnie może oscylować w granicach 2 litrów :?: Czy mogę zamiennie używać Forge'a z seryjnym zaworem :?: Auto oczywiście było strojone na Forge'u. Chciałbym się upewnić, bo czytałem generalne opinie, że psykający blow off jest w zasadzie tylko (albo aż) dla efektu, bez wpływu na pracę całego układu. Plotki, czy prawda? Przekładka coś zmienia :?: Jak popsuje - proszę śmiało ostrzegać :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 wg mnie nie jezeli remap był robiony z BF to był dla innego stosunku powietrza do paliwa (nie wiem jak masz rozbudowane auto ) Dlatego po zmianie na BF w serii pali wiecej czasem zalewa ty poprostu robiac remap zniwelowaleś to w nowych mapach (ja bym tak zrobił). Zmieniajac na seryjny jest mozliwość ze w układzie bedzie wiecej poiwietrza i bedzie za uboga mieszanka co za tym idzie wypalisz silnik... Taka moja chłopska filozofia :roll: :roll: :roll: :roll: ale mogę sie mylić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 cypis, dzięki, nie ruszam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Sorry za off,ale mam pytanie. Jak sie robi remap to wymagany jest BOV ? DV nie zrobi roboty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Vasquez, nie jest wymagany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 jest nawet bardzo zbedny ale ładnie ssyyyyyyyczy:))) Jeden z elementów niezbednych do lansu w subaru I tak kocham mojego BOV:P BOV ma sens jedynie w autach 500ps up gdzie sa mega doladowania i takie bzdury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Czy mogę zamiennie używać Forge'a z seryjnym zaworem :?:Auto oczywiście było strojone na Forge'u. Nie, nie i jeszcze raz nie. Albo to, albo to. BOV ma sens jedynie w autach 500ps up gdzie sa mega doladowania i takie bzdury Mam niby takie auto (duże turbo, duża przepustnica itp.), syczy faktycznie ok, ale romansuję z pomysłem wrzucenia seryjnego DV i dostrojenia wozu. Moje dotychczasowe doświadczenia z BOVem, co prawda w serii, były bardzo negatywne (mulenie na niskich obrotach) i tak się zastanawiam, czy teraz nie byłoby sensu również wrócić do DV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 w tych mocnych z reguły nie ma BOV a jak sa to działają inaczej ciut niż zwykły BOV WRC niektóre maja niektóre nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 w tych mocnych z reguły nie ma BOV a jak sa to działają inaczej ciut niż zwykły BOV To jak to jest u mnie? I czy BOV jest konieczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się