Jump to content

jak uzyskac pochylenie tylnych kół w gt?


adamsa
 Share

Recommended Posts

mam problem, seryjny gt jest bardzo podsterowny i chcę to zmienić

 

poczytalem troche na temat śrub z mimośrodem, jest jakiś anty lift kit,

jak wyglądają te śruby i gdzie je kupić, podobno z przodu nie pasują, co daje ten kit?

pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

adamsa, anty-lift kit jest na przód - np. firma Whiteline takie robi. Tył można regulować kupując np. wahacze poprzeczne regulowane też tej samej firmy.

Link to comment
Share on other sites

aby uzyskać nadsterowność ustaw przód max pochylenie i zbieżność na zero, a tył pochylenie max i rozbieżnie po 0,4 stopnia na stronę, poprawi Ci się prowadzenie. samo uzyskanie dużego negatywu z tyłu wcale nie zniweluje podsterowności, a wręcz polepszy trzymanie tyłu doprowadzając do jeszcze większego wyjeżdżania przodu z zakrętu. negatyw tyłu uzyskasz: poprzez specjalne regulowane wahacze z rzymską śrubą, poprzez zrobienie ,, fasolek" w amortyzatorach lub zastosowanie regulowanych topmountów

Link to comment
Share on other sites

poczytalem troche na temat śrub z mimośrodem,

no są takie

jak wyglądają te śruby i gdzie je kupić,

śruby wyglądają tak:

20100811-1j6buh5jq1ncatunym6h8hfkxy.preview.jpg

A możne je kupić np w znanym nieASO :mrgreen:

 

co daje ten kit?

Jeśli chodzi o ALK to zmienia kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, co podobno pozytywnie wpływa

na zmniejszenie podsterowności.

Więcej masz tu: http://www.whiteline.com.au/articles/Ef ... 0ALK_b.pdf

 

Piszę podobno bo nie mam i nie odczułem osobiście ;)

Link to comment
Share on other sites

śrubki, który pokazał qTi były w dziale kup/sprzdaj za pasztetowe 150 PLN. nie kupuj wiele drożej bo podtrzymujesz tę wieśniacką tradycję, że jak subaru to drogo.

szukaj np. monroe byle nie whiteline bo to to samo FFS :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

mam problem, seryjny gt jest bardzo podsterowny i chcę to zmienić

 

poczytalem troche na temat śrub z mimośrodem, jest jakiś anty lift kit,

jak wyglądają te śruby i gdzie je kupić, podobno z przodu nie pasują, co daje ten kit?

pozdrowienia

 

Jak chcesz zeby Ci dupa latała to z przodu zbieżny z tyłu rozbieżny , to najtańszy sposób, jak chcesz poprawic prowadzenie to trzeba zwiększyć negatywy z przodu i z tyłu, ewentualnie twardszy stabilzator tylny. Najtanzym sposobem na negatywy są specjalne śruby jak koledzy mówili, śruby pasują i na przód i na tył. Jak bedziesz miał problem z ich kupieniem napisz na mail :twisted:

Link to comment
Share on other sites

rozbieżnie po 0,4 stopnia na stronę

 

Raczej po 4 minuty na strone...

 

nieważne :twisted: byle by była 4 w temacie :twisted::mrgreen: :wink:, dla niektórych :wink: to prawie to samo czy st. czy minuty :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Jak koniecznie chcesz przez ebaya, to szukaj 'camber bolt' lub raczej 'camber kit'. Tych ostatnich jest kilka, ale to komplet na przód i tył. Plus przesyłka raczej nie wyjdzie taniej niż od forumowego kolegi ;)

Link to comment
Share on other sites

Tył można regulować kupując np. wahacze poprzeczne regulowane też tej samej firmy.

orientuje się ktoś o ile mm dłuższych wahaczy potrzebuję aby uzyskać 1.5st pochylenia ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...