adamsa Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 mam problem, seryjny gt jest bardzo podsterowny i chcę to zmienić poczytalem troche na temat śrub z mimośrodem, jest jakiś anty lift kit, jak wyglądają te śruby i gdzie je kupić, podobno z przodu nie pasują, co daje ten kit? pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 adamsa, anty-lift kit jest na przód - np. firma Whiteline takie robi. Tył można regulować kupując np. wahacze poprzeczne regulowane też tej samej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 aby uzyskać nadsterowność ustaw przód max pochylenie i zbieżność na zero, a tył pochylenie max i rozbieżnie po 0,4 stopnia na stronę, poprawi Ci się prowadzenie. samo uzyskanie dużego negatywu z tyłu wcale nie zniweluje podsterowności, a wręcz polepszy trzymanie tyłu doprowadzając do jeszcze większego wyjeżdżania przodu z zakrętu. negatyw tyłu uzyskasz: poprzez specjalne regulowane wahacze z rzymską śrubą, poprzez zrobienie ,, fasolek" w amortyzatorach lub zastosowanie regulowanych topmountów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 poczytalem troche na temat śrub z mimośrodem, no są takie jak wyglądają te śruby i gdzie je kupić, śruby wyglądają tak: A możne je kupić np w znanym nieASO co daje ten kit? Jeśli chodzi o ALK to zmienia kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, co podobno pozytywnie wpływa na zmniejszenie podsterowności. Więcej masz tu: http://www.whiteline.com.au/articles/Ef ... 0ALK_b.pdf Piszę podobno bo nie mam i nie odczułem osobiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 śrubki, który pokazał qTi były w dziale kup/sprzdaj za pasztetowe 150 PLN. nie kupuj wiele drożej bo podtrzymujesz tę wieśniacką tradycję, że jak subaru to drogo. szukaj np. monroe byle nie whiteline bo to to samo FFS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 mam problem, seryjny gt jest bardzo podsterowny i chcę to zmienić poczytalem troche na temat śrub z mimośrodem, jest jakiś anty lift kit, jak wyglądają te śruby i gdzie je kupić, podobno z przodu nie pasują, co daje ten kit? pozdrowienia Jak chcesz zeby Ci dupa latała to z przodu zbieżny z tyłu rozbieżny , to najtańszy sposób, jak chcesz poprawic prowadzenie to trzeba zwiększyć negatywy z przodu i z tyłu, ewentualnie twardszy stabilzator tylny. Najtanzym sposobem na negatywy są specjalne śruby jak koledzy mówili, śruby pasują i na przód i na tył. Jak bedziesz miał problem z ich kupieniem napisz na mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 rozbieżnie po 0,4 stopnia na stronę Raczej po 4 minuty na strone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 rozbieżnie po 0,4 stopnia na stronę Raczej po 4 minuty na strone... nieważne byle by była 4 w temacie :wink:, dla niektórych :wink: to prawie to samo czy st. czy minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsa Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 dzieki za podpowiedzi, na temat kupna tych śrub, moze na ebayu są? tylko jak sie to nazywa? głównie jeżdżę hondą crx vti i jest pięknie nadsterowna, impreza to całkiem w drugą strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 adamsa, przecież carfit Ci proponował, za drogo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jak koniecznie chcesz przez ebaya, to szukaj 'camber bolt' lub raczej 'camber kit'. Tych ostatnich jest kilka, ale to komplet na przód i tył. Plus przesyłka raczej nie wyjdzie taniej niż od forumowego kolegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsa Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 dzięki za propozycję, nie spieszy mi się i znalazłem takie coś http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Subaru-Camber-Kit-Impreza-Legacy-Outback-WRX-SVX-4-Bolt-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ250447233247QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories czy to jest ok? przesylki nie kosztują dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tak. te są ok 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Tył można regulować kupując np. wahacze poprzeczne regulowane też tej samej firmy. orientuje się ktoś o ile mm dłuższych wahaczy potrzebuję aby uzyskać 1.5st pochylenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Adas, chodzi Ci o półtora stopnia? czy 1.5 stopnia? (prawie dwa?) poltora stopnia to na serii ogarniesz. bez srub i innych wahaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 poltora stopnia to na serii ogarniesz. bez srub i innych wahaczy. tyłu nie ma regulacji w serii... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no to mam magiczna sztuczke zastosowana u siebie. Dzieki 4T nie wiedzialem ze Copperfilda zatrudnili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 może to ta sztuczka gdzie bierzesz wiertarkę i wypierniczasz jajowate dziury w amorkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Lub druga wersja sztuczki - skorzystanie z camber boltów, które założył poprzedni właściciel GTka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 nie widzialem nikogo z wiertarka w poblizu mojego smochodu i camber plate'ów tez nie mam z tylu... poszukam gdzies wydruku z geo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się