Skocz do zawartości

Światła do jazdy dziennej Forester ‘09 - Rozwiązanie SIP OEM


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Jednemu się podoba to, drugiemu tamto, jednemu sie podoba taki kolor innemu inny , jeden woli takie felgi drugi inne. Ale ż mi się coś co ktoś ma nie podoba to nie znaczy że na forum muszę pisać że jest to badziewiaste czy golfiaste czy bazarowe. Ale do tego potrzebne jest trochę kul.... , której jak widać co niektórym brakuje. Ktoś może powiedzieć ża cały Forek jest bazarowy. A tak na marginesie to te bazarowe ledy maja teraz dużo droższe auta niż subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Czy przy uruchomieniu tych swiatel dziennych swieca sie tez swiatla tylne?

 

Nie, ponieważ nie są do nich podłączone, a przełącznik świateł jest w pozycji zero.

 

Nie da się też jeździć wogóle bez świateł np. po podwórku. Zapalasz silnik zapalają się dzienne.

 

Zauważalne jest zmniejszenie zużycia paliwa. W przypadku T-4 ok. 0,3 - 0,4 litra /100 km. Sam się zdziwiłem ,że tak dużo. Być może miała na to wpływ wymiana regulatora napięcia w alternatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie to widzieliście, ale na wszelki wypadek podaję odnośnik do wątku Moduł świateł dziennych w dziale "Ogólne". Tam opisałem teorię i praktykę rozwiązania alternatywnego.

 

Cieszę się, że Homar7 potwierdza moje doświadczenia ze zużyciem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiające, że taka renomowana firma jak Subaru nie zastosowała w celu obniżenia zużycia paliwa chociażby tak prostego rozwiazania, jak Mitsubishi w swoim ASX, polegajacego na tym, iż alternator co do zasady ładuje akumulator podczs hamowania silnikiem. Wystarczyłaby, jak sądzę, tylko prosta zmiana softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiające, że taka renomowana firma jak Subaru nie zastosowała w celu obniżenia zużycia paliwa chociażby tak prostego rozwiazania, jak Mitsubishi w swoim ASX, polegajacego na tym, iż alternator co do zasady ładuje akumulator podczs hamowania silnikiem. Wystarczyłaby, jak sądzę, tylko prosta zmiana softu.

 

Ja bym zamontował taką dużą gumkę recepturkę, która nakręcała by się podczas hamowania i rozkręcała przy ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiające, że taka renomowana firma jak Subaru nie zastosowała w celu obniżenia zużycia paliwa chociażby tak prostego rozwiazania, jak Mitsubishi w swoim ASX, polegajacego na tym, iż alternator co do zasady ładuje akumulator podczs hamowania silnikiem. Wystarczyłaby, jak sądzę, tylko prosta zmiana softu.

 

Niestety nie jest to takie proste jak się wydaje, a oszczędność niewielka - na pewno byłby to ukłon w kierunku ekologów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...