romek_l Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Przy niskich obrotach silnika (bieg jałowy) w trakcie kręcenia kierownicą pojawiło się "ząbkowanie" - zamiast gładkiego stałego oporu kierownica przeskakuje co parę stopni. Odczuwalne to jest zwłaszcza przy zimnym silniku. Mam się zacząć bardzo martwić? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 sprawdź poziom płynu do wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 również i stan (jakość) płynu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ufff! Wygląda na to, że przyczyną był zużyty pasek klinowy. Pasek wymieniony, drugi naciągnięty i jak na razie wszystko śmiga Dzięki za porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się