Jarek.S Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam. Mam takie pytanie, jak długo czekaliście na części zamienne. Ja czekam na pokrywę zaworów do Forestera MY06 ponad dwa miesiące, część zamawiana przez ASO. Czy to jest normalne? Pozdrawiam ALL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Mam takie pytanie, jak długo czekaliście na części zamienne aż dotarły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Gdzieniegdzie takie pokrywy leżą na półce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Nie choć ASO nie słynie z szybkości, niestey firma byla niszowa i takowa byla obsługa........ Z jednej strony jest to fajne bo traktowalo sie ludzi jak znajomych i często takowymi byli, części były szybko albo normalnie....... Niesty Subaru przestało być niszowe wkradł sie wolny rynek a serwisy (nie wszystkie!!!!!!!!!!!!!!!!!) jak by dostały zadyszki........ Polecam poczytac na forum o różnych ASO bo sa porządne serwisy z bogatym zapleczem wiedzy ekipa pasjonatów i extra obsługa a i nasza konstruktywna krytyka wpłynie na przyszła jakość obsługi i zadowolenie obojga stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Na jakieś plastiki co z jp szły czekałem 3 tygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 na jakieś uszczelki jakieś 5 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a ja mialem wszystko w max 2 dni albo od reki ......tylko problemy byly z JDM-ami bo wszedzie vin chca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 na części do skrzyni 30 dni a znam takiego, co czekał prawie 60 bo też płynęły z jp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 hmmm pasków nie ma wiec powiem ....konstruktywna krytyka jest budujaca..... Są serwisy niezależne, sa znajomi w UK, jest ebay skoro klijent może aso niech sie stara A w świecie samolotów internetu pozatym europa jest mała i co kazdy serwis ciagnie wszystko z Japanu??? Nie czarujmy sie to tak nie działa...... dobra dzis mam zły dzien i jestem bardzo krytyczny :roll: :roll: :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acinski Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Pewnie, że nie działa. Mitsubishi ma np centralne magazyny na europę w Holandii i kraje EU ciągną wszystko stamtąd. Chyba, że ma się tak jak ja miałem pajero '87 to idzie z jp ale i tak czekałem max 2 tygodnie. Myślę, że subaru tez jakieś magazyny posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie choć ASO nie słynie z szybkości, niestey firma byla niszowa i takowa byla obsługa........ Firma sprzedająca ponad 100 000 aut rocznie chyba nie jest aż taka niszowa. Raczej mało profesjonalna obsługa. W dobie globalizacji i szybkiego transportu długie czekanie na części jest niedopuszczalne, szczególnie dla części dosyć typowych. A wiem co piszę, bo miałem Civica coupe z USA który niestety róznił się pewnymi drobnymi detalami od wersji europejskiej i przerabiałem czasem kupowanie części w ASO. I tutaj pojawia się właśnie ta różnica w profesjonalnym podejściu do klienta. Ile ja miałem przygód z tym autem, łącznie ze stwierdzeniem pewnego ASO, że takie auto nie ma prawa istnieć i takie tam dyrdymały. Ale w innym ASO sprawę załatwiłem w kilka minut i uszczelka do mojego auta pojawiła się po niecałym tygodniu, a auto niby nietypowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 regulacja ksenonów - 12 tygodni instrukcja - około 70 tygodni inne - do 2 tyg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nie choć ASO nie słynie z szybkości, niestey firma byla niszowa i takowa byla obsługa........ Firma sprzedająca ponad 100 000 aut rocznie chyba nie jest aż taka niszowa. przeczytaj może najpierw ze zrozumieniem, słowo była odniosi się do przeszłości a nie terazniejszośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Pewnie, że nie działa. Mitsubishi ma np centralne magazyny na europę w Holandii i kraje EU ciągną wszystko stamtąd. Chyba, że ma się tak jak ja miałem pajero '87 to idzie z jp ale i tak czekałem max 2 tygodnie. Myślę, że subaru tez jakieś magazyny posiada. magazyn czesci do Subarakow jest w DE... na Litwe tzw. "popularne" czesci zazwyczaj trafiaja w ciagu tygodnia (zamowienie sklada sie najpozniej we wtorek, a w poniedzialek z rana juz sa na miejscu), czasem trzeba poczekac 2 tygodnie mysle wiec, ze, przynajmniej teoretycznie, do Polski czesci powinny trafic jeszcze szybciej p.s. zapomnialem dodac: wszystko to dotyczy OEM czesci, zamawianych NIE przez ASO... to pewnie dlatego tak szybko wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Firma sprzedająca ponad 100 000 aut rocznie chyba nie jest aż taka niszowa. przeczytaj może najpierw ze zrozumieniem, słowo była odniosi się do przeszłości a nie terazniejszośći Z tego co udało mi się ustalić rekordowa produkcja w przeszłości wynosiła ponad 180 000 aut, więc mowa o niszowości jest zupełnie nie na miejscu. Subaru mogło być niszowe w Polsce tak jak Mazda, Mitsubishi czy też Honda, bo były równo olewane przez japońskie centrale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Firma sprzedająca ponad 100 000 aut rocznie chyba nie jest aż taka niszowa. przeczytaj może najpierw ze zrozumieniem, słowo była odniosi się do przeszłości a nie terazniejszośći Z tego co udało mi się ustalić rekordowa produkcja w przeszłości wynosiła ponad 180 000 aut, więc mowa o niszowości jest zupełnie nie na miejscu. Subaru mogło być niszowe w Polsce tak jak Mazda, Mitsubishi czy też Honda, bo były równo olewane przez japońskie centrale. Chyba Nas interesuje rynek w Polsce a nie w USA, czy Bangladeszu, czy w ogóle całościowy na świecie. W Polsce była to marka niszowa, a że gdzie indziej nie to już zupełnie inna bajka, raczej na obsługę w kraju nie miała dużego wpływu japońska centrala, no chyba że w ogóle by nie chcieli wysyłać do nas części, ale raczej nie w tym był problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Chyba Nas interesuje rynek w Polsce a nie w USA, czy Bangladeszu, czy w ogóle całościowy na świecie. W Polsce była to marka niszowa, a że gdzie indziej nie to już zupełnie inna bajka, raczej na obsługę w kraju nie miała dużego wpływu japońska centrala, no chyba że w ogóle by nie chcieli wysyłać do nas części, ale raczej nie w tym był problem Teraz ty nie rozumiesz o co mi chodzi. Skoro nie jest to producent niszowy, sprzedaje auta na całym świecie, a tylko Polska jest Trzecim Światem (w uproszczeniu), to dlaczego ASO nie potrafiło sprawnie zamawiać części? Przecież magazyny części nie są umijescawiane w Polsce, a komponenty nie płyną statkami żaglowymi z Nowego Świata. ASO w Polsce widać nie było w stanie tego sprawnie zorganizować. A odnośnie dostarczania samochodów to też był spory problem, bo do Polski szły małe ilości aut. Ale osobiście znam dilera innej japońskiej marki który potrafił dogadać się z kolegami z Europy i sam sprowadzał auta na sprzedaż, bo klienci nie chcieli czekać kolejnego roku z zakupem auta. Czy ciebie jako konsumenta powinno to interesować? Dostałeś auto za pół ceny w zamian za nakaz akceptacji takiej sytuacji? Skoro do aut amerykańskich bezproblemowo można ściągnąć części zamienne to jaki był problem w Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dlaczego ASO nie potrafiło sprawnie zamawiać części? tak samo można by zadać pytanie dlaczego Ziemia obraca się z zachodu na wschód, a nie odwrotnie Jak pewnie zauważyłeś nie wszystko wszędzie działa tak jak byśmy chcieli, może po prostu problem leżał po stronie ASO u nas w kraju, może złej komunikacji kogoś z fabryki z importerem, trudno to określić.Odnośnie dostarczania samochodów to też był spory problem, bo do Polski szły małe ilości autz tym akurat ja nigdy nie miałem problemu, kupowałem nie jedno Subaru, przeze mnie kilku znajomych też kupiło i okres oczekiwania był znacznie krótszy niż wielu innych marek które fabryki miały zlokalizowane za zachodnią granicą, gdy w tym samym okresie na części czekało się o wiele dłużej niż na cały samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acinski Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Tak jako ciekawostkę Wam powiem, że mając mojego W123 poszukiwałem kiedyś jednej takiej pierdoły. Mniejsza o to co to było. ASO w Polsce oczywiście sprowadzi każdą częśc do każdego merola nawet tego z pierwszego roku produkcji w zeszłym tysiącleciu ale termin podali mi 2 miesiące i koszt 750 zł. Jakież było moje zdziwienie gdy tą właśnie część zakupiłem w MERCEDESIE w USA za 160zł + 70 przesyłka. Pewien, że to jakiś zamiennik ale cena była Ok. Przyszła (po tygodniu) oryginalna część i to z napisem made in GERMANY. Wysyłka z niemiec do USA + koszt składowania + wysyłka do mnie a i tak taniej niż z niemiec do Polski. I szybciej Polska to jednak trzeci świat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja czekałem na smoka do miski olejowej ponad miesiąc czasu. Podobno Subaru dla obniżenia kosztów zrezygnowąło z przesyłek lotniczych na rzercz przesyłek drogą morską, a z Japonii niestety jest daleko... tak usłyszałem w jednym ASO. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się