niumen Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 To tam jest jakaś uszczelka? W ASO to na silikon składają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedreck Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 a nie ma ?!?!?!? chyba nie napackali tam silikonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Forester 06 ,182 tys km ,zadnych awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 oba 2.0T Jeden 180 drugi 138 tyś i rośnie... Odpukuję, żeby nie zapeszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 drout, nie, nie jest. Jak jeździsz rozsądnie, nie upalasz i nie wchodzisz w tzw. mocowe modyfikacje. Pozdrawiam Grzegorz możesz rozwinąć myśl :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 76.000 km bez żadnych problemów. Auto w użytku miejskim. O czasu do czasu jakiś dłuższy wypad to wtedy ciśnięte ile dała fabryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 jedreck, ściągnij sobie michę przy okazji zmiany oleju. bardzo trudna sprawa, silnik trzeba podnieść mnóstwo zabawy. to nie jest tanie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 170000 i śmiga jak zło to auto, na remont sie nie zanosi – w kwestii remontów to tylko łączniki stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 aha ja mam 120 i będę robił remont nie bo muszę, ale chcę, no chyba że diagnoza dokrora się sprawdzi i nie będzie potrzeby remontu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 To w końcu chcesz czy musisz ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 290 000 i wciąż zawstydza nowe fury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 To w końcu chcesz czy musisz ? skoro dalej zapala, jeździ jak wrx, to rozsądek mówi - muszę bo coś tam daje mi czasami znać, że coś go boli :| Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Panowie, nie ma się co branzlować... 100 000 to żaden przebieg, żaden... Rozmowy powinny zaczynać się od 200 tysi... Mojego legasa (2.0 N/A) kupiłem z przebiegiem 300 000 i oddałem go jak miał 350 000, fakt był po dużym przeglądzie (rozrząd, sprzęgło, uszczelniacze, parę innych dupereli) ale wiem od właściciela, że jeździł bez zarzutów i u mnie też tak było... Nie pamiętam ile miał OBK, ale forek ma (teoretycznie ) 182 000 i odpukać ma się bardzo dobrze (dyfer padł w międzyczasie, ale śmiem twierdzić, że sam się do tego przyczyniłem ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 144kkm. Żadnych dolegliwości. U mnie też 144kkm - to bardzo udany model jest i tyle 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 mówiąc szczerze jestem w szoku że są takie niskie przebiegi i wszyscy się cieszą że samochód jak na razie jeździ bez remontu, z drugiej strony wszyscy zastanawiają się dlaczego ludzie patrzą na przebieg przy zakupie ... Opel Vectra 2004 z20net 191 tys przebiegu jak do tej pory tylko pompa wody mnie zawiodła Ford Focus 2002 1.8 TDCI tutaj już robiliśmy wtryski nie wiem czy to podchodzi pod remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferster Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Pierwszego Forestera sprzedałem przy przebiegu 230k, obecna impreza ma 320k - cały czas na lpg - nie zużywa oleju. -- 8 lut 2012, o 21:40 -- Wcześniej miałem Leone - rozbiłem przy ok.315kkm - wszystkie zagazowane. -- 8 lut 2012, o 21:45 -- Powiem wam jeszcze że Leone to był fajny samochód, bo jak zerwał się pasek rozrządu to, samochód jeździł jeszcze parę dni zanim odwiozłem do warsztatu. Dwa paski , osobno na każdą głowicę - pracowały dwa cylindry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Astra 1.4 C14SE - 285 tys., z czego 100 tys. na gazie, a ja w tamtym czasie nogę miałem ciężką i generalnie jeździłem głównie w zakresie 4-6 kRPM :-) Od nowości w moich rękach. Obecnie ujeżdża ją mój brat - wciąż bez remontu silnika, chociaż buda już się strasznie sypie - rudy ją chrumka aż miło :-( TurboLegaś - oficjalnie 190 tys, ja sądzę, że miał z 290 tys. km, bo synchronizatory w oryginalnej skrzyni praktycznie nie istniały, za to silnik... igła. Przy tym przebiegu dostał zastrzyk witaminowy na 1.3 bara i śmigał jak dziki :-) I śmiga dalej, ale już nie w moich rękach :-( Mondeo 2.0 TDCi - 220 tys, wymienione turbo, wtryski 2 razy, sprzęgło oraz dwumas to oczywista oczywistość + kupa innych bzdetów (o których koszcie nie chcę nawet pamietać). Silnik przy tym przebiegu zaczął palić olej... Mondeo 2.2 TDCi - 150 tys, na razie tylko wymiana EGR, cała reszta - działa, bez problemu :-) Również uważam, że obecnie produkowany samochód powinien bezawaryjnie przejechać ok 200 tys. km... ale widać te czasy minęły :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Pękło 200tys. – silnik bez zmian. Sprzęgło nadal sprzęga. Do wymiany gumy mocowania maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ferster, leone, forester i impreza, to są / były auta z silnikami Turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 24740 mil (39,5 tkm) i awaria turbiny. Wywaliło uszczelnienie smarowania (czy jakoś tak). Coś te nowe samochody coraz bardziej zawodne się robią. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 144kkm. Żadnych dolegliwości. U mnie też 144kkm - to bardzo udany model jest i tyle 8) Eeee, już jest 164kkm. Jak pisali wcześniej u mnie dyfer z tyły też już dostał nowe życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 moje 2.0 twin turbo juz ma 128kkm... silnik, skrzynia dyfer ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Forek 2004. 105.000 tys. i nic Tylko wymiana klocków, tarcz, płynów, klima. Jeździ jak złoto, pali przy każdej temperaturze czy to - 30 czy +50. Mówili będzie Pan zadowolony i jestem. Miałem już kilka aut ale dopiero to pokochałem. Polecam każdemu. Oby jeszcze długie lata razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferster Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ferster, leone, forester i impreza, to są / były auta z silnikami Turbo? Nie - to wolne ssaczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Pierwszego Forestera sprzedałem przy przebiegu 230k, obecna impreza ma 320k - cały czas na lpg - nie zużywa oleju. -- 8 lut 2012, o 21:40 -- Wcześniej miałem Leone - rozbiłem przy ok.315kkm - wszystkie zagazowane. -- 8 lut 2012, o 21:45 -- Powiem wam jeszcze że Leone to był fajny samochód, bo jak zerwał się pasek rozrządu to, samochód jeździł jeszcze parę dni zanim odwiozłem do warsztatu. Dwa paski , osobno na każdą głowicę - pracowały dwa cylindry. Co jaki przebieg regulowałeś zawory w Forku i Imprezie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się