Jump to content
qba30

Ile tysięcy kilometrów zrobiliście bez remontu silnika

Recommended Posts

mam problem coby znalesc jakiegos "szpeca" ktory ogarnie subaryne w rejonie koszalina ktos zna takiego?

jedreck

 

IMHO nie ma takiego w rejonie, najbliżsi mi znani są oddaleni o około 200 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

257000km 2.0 N/A i w chwili obecnej skończył się wysprzęglik (10min.roboty na Bajecznej) i nie działa klima, ale jeszcze nie wiem dlaczego :roll: Pozatym mechanicznie bez zarzutu :mrgreen:

Kupiłem go z zamontowaną instalacją LPG, z tym że instalacja nie działa a poprzedni (pierwszy) właściciel twierdził, że prawie wogóle na niej nie jeździł bo gość który założył ten wynalazek (JTG ICOM) nie był w stanie odpowiednio jej wyregulować :? więc właściciel stwierdził, że nie chce LPG. Sprawa o tyle dziwna, że wg.tego co mówi to wywalił ponad 3,5 tysia na instalacje a potem odpuścił gazownikowi i odpiął instalacje :roll: nie wiem jak to było naprawdę ale na benzynie Forek jeździ jak trzeba a na porządną instalkę "by Jako" zbieram fundusze :wink:

 

Aha, przy ok250tys. poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło z kołem zamachowym.

 

P.S. Może ktoś z wa-wy polecić jakiś sprawdzony serwis klimy - może być na PW.

 

pzdr

robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forek 99 - nie-ASO stage 3 - bezproblemowo przejechał jakies 170 kkm, i przekręciła się panewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wcześniej jeździłem volvo 460 2.0 1995 pełna wersja z webasco, samodzielnie sprowadzona 6 lat temu przy przebiegu 142kkm, przekazana ojcu w czerwcu tego roku z przebiegiem 307kkm, (przy systematycznych wymianach oleju co 15kkm, castrol 5w40 i 10w40) bez remontu silnika, ogólnie powiedziałbym bezawaryjny samochód oprócz niemiłej przygody z aparatem zapłonowym, który padł przy 180kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forek 06 bez turbiny - teraz coś ponad 200k i wychodziły tylko jakieś duperele.

 

Ale rzeczywiście takie przebiegi szału nie robią. Zaraz po odebraniu prawka jeździłem ex autem mojego ojca. Mazda 323 1.3 sedan 88r. Kiedy dostałem ją w swoje ręce miała zrobione już ponad 500k. W samochodzie nigdy nie było nic robione (poza standardowymi przeglądami-oleje, filtry, etc.). Przejeździłem nim jeszcze koło 30k po drodze zmieniając sprzęgło (oryginalne od nowości) , co było jednak chyba spowodowane raczej stylem jazdy świeżego kierowcy i pierwszymi jazdami "wyczynowymi" :twisted: , niż zużyciem. :shock: W końcu auto poszło w odstawkę z racji cieknącego baku, chociaż reszta była nadal sprawna. Po coś ponad 500 tyś, bez żadnego remontu czy napraw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forester 2004 2,5 XT

właśnie sie umówiłem na przegląd 165.000

Jazda głównie po mieście, bez katowania ale bardzo dynamicznie (auto zachęca). Bez awarii.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

144kkm. Żadnych dolegliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nie jest najgorzej z tymi 2,5XTTT

Share this post


Link to post
Share on other sites

drout,

nie, nie jest. Jak jeździsz rozsądnie, nie upalasz i nie wchodzisz w tzw. mocowe modyfikacje.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja statystyka

Fiat 131 dyszel 380kkm

Audi 80 benzyna. 420kkm

Ford taunus 280kkm

Honda civic 120kkm nokaut

Nissan sunny 320 kkm skrynia nokaut

Corsa td 220kkm

Orion d. 120 kkm (skrzynia z parkinsonem i sprzedany)

Auta obecnie w eksploatacji

Saxo d 320kkm

Kengoo dci85 270kkm (silnik do wymiany )

Iveco hpi. 420kkm

Nissan pickup 210kkp (wymina skrzynipo 180kkm)

Kangury 100 do 200kkm

Iveco daily wywrotka 580kkm (23 lata)

Renault 21 nevada 420kkm (rozbita miska i zlapalonpanewke)

Inne auta za mlode aby o nich pisac (w tym dwa subaru wejdom na liste rekordow za pare lat :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moja statystyka

Fiat 131 dyszel 380kkm

Audi 80 benzyna. 420kkm

Ford taunus 280kkm

Honda civic 120kkm nokaut

Nissan sunny 320 kkm skrynia nokaut

Corsa td 220kkm

Orion d. 120 kkm (skrzynia z parkinsonem i sprzedany)

Auta obecnie w eksploatacji

Saxo d 320kkm

Kengoo dci85 270kkm (silnik do wymiany )

Iveco hpi. 420kkm

Nissan pickup 210kkp (wymina skrzynipo 180kkm)

Kangury 100 do 200kkm

Iveco daily wywrotka 580kkm (23 lata)

Renault 21 nevada 420kkm (rozbita miska i zlapalonpanewke)

Inne auta za mlode aby o nich pisac (w tym dwa subaru wejdom na liste rekordow za pare lat :mrgreen:

 

Ty masz chyba z 300 lat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam 300 tylko firme i nie som to wyniki nowych aut. Osobiscie zezlomowalem lub odsprzedalem tylko czesc( ale znacznom) przejechalem ponad 1 mln km. Zmusiles mnie do nadwyrezenia mojej pamici i doliczylem sie ze ovecny forek jedt moim 27ym samochodem. W statystyce ni ujolem maluchow i szkod z "plskich" czasow

Spojrzalem w lustro istwierdzilem ze na .300 nie wygladam i znajominpotwierdzili :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mój ale mojego ojca :

 

ok. 175 000 i ma się dobrze. Z czego 50 000 na gazie (JAKO)

 

Co było robione:

 

rozrząd (jeszcze poprzedni właściciel), oba amorki tylne , drobiazgi "(reperaturki zacisków, kółko kompresora klimy, uszczelnienie Chłodnicy

 

następny przegląd : chyba szykuje się sprzęgło i przy okazji zrobi się luzy zaworowe.

 

I niech nikt nie mówi że nie warto LPG wsadzać -z pod świateł nie ma mocnych a myślę że nawet jak by teraz silnik padł to i tak zarobił na "nowy"

Share this post


Link to post
Share on other sites
175 000 tyś

imponujące :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

352 tys. km. i wszystko gra.

2.5 pojemności, jest turbo, cylindry w rzędzie (5 szt.) i buda to nie Forester. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

265 tys i padlo turbo.

jak juz padlo i auto na stole chirurgicznym to od razu wymiana swiec, cewka tez poszla papa no i rozrzad od razu.

widze ze sie chlopaki rozszaleli to mi jeszcze auto pomaluja bo strasznie kamieni wylapalem przez ostatni rok a potem- czas na zmiany :twisted::twisted::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

świetny wynik, nie sądziłem że osiągalny :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

po malej operacji auto dalej bedzie latac i karac pseudokozaków w golfach II a'la GTI czy innych postrachach szos...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
265 tys i padlo turbo

nie wymieniasz od razu panewek, skoro masz silnik na stole?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzd,

zaskocze Cie ale na razie nie ruszam, silnik zostal sprawdzony i panewki maja sie niezle.

sam nie moge uwierzyc ze przy takim przebiegu silnik jeszcze dosc zwawo sobie radzi.

 

ktos mi kiedys napial ze skoro dziala to lepiej na sile nie leczyc.

moze to blad ale ja juz taki ryzykant jestem. jako ciekawostke powiem ze nawet pasek rozrzadu po 80 tysiach wyglada swietnie, a samochod nie ma lekko.

 

pozdro

jedreck

Share this post


Link to post
Share on other sites
zaskocze Cie ale na razie nie ruszam, silnik zostal sprawdzony i panewki maja sie niezle.

 

To w sumie nie jest żadne zaskoczenie, bo w 2.5T problem panewek praktycznie nie występuje. ZTCP to wał ma lepsze smarowanie, jest inna miska olejowa, która trzyma w ryzach olej na zakrętach, ale za to pękają smoki, a to się wiąże przeważnie z grubym remontem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niumen,

ale za to pękają smoki, a to się wiąże przeważnie z grubym remontem.

 

 

 

wypluj te slowa silo nieczysta :twisted::twisted::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedreck, ściągnij sobie michę przy okazji zmiany oleju. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niumen,

taki jest plan bo widze ze mi troche uszczelka zaczela puszczac.

niestety nasze kochane serwisy nie posiadaja takowych na stanie i jest zonk.

Dzieki Krzyskowi od Zdanowicza w trybie expresowym udalo sie zalatwic uszczelki do turbo bo to tez na polce nie lezy.

 

jesli ktos ma do sprzedania tak auszczelke to chetnie zanabędę !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...