Skocz do zawartości

Błąd P0328 - czujnik spalania stukowego


sztandurek

Rekomendowane odpowiedzi

Ale patent. Ze 2 tygodnie temu zaczęła mi migać kontrolka CE, spiąłem kabelki, wyskoczył błąd 22. Potem zaczęła się świecić prawie cały czas. Zakupiłem knock sensor, leży na poczcie, jeszcze go nie zdążyłem odebrać.

 

Wczoraj zatankowałem okazyjnie na BP (na Grochowskiej) i to 95, bo sobie myślę, ze jak i tak na CE jeździ to co za różnica. Q mojemu zdziwieniu, kontrolna zgasła... no prawie, ale teraz nie świeci się i czasem zapali (wcześniej się świeciła czasem gasła).

 

Zawsze tankowałem kolo domu, na orlenie przy Factory (Ursus) i 98. Czujnik pewnie i tak jest do wymiany, ale przestrzegam przez tą stacją, od tej pory jeżdżę na BP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czasie, bo po czasie ale..... moja wypowiedz..... czyszczenie praktycznie nic nie dało, ok. 3 dni był spokój po czym dalej zapala się i gaśnie, raz dłużej raz krócej...

 

Zastanawiam się czy wywalić ok 200 zł na ten czujnik..... jak czytam te wypowiedzi.... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony na nowy, dokręcony z odpowiednią siłą. CE zgadł od razu, dla pewności zresetowany komp. Biała Dama dostała takiego kopa, że mam wrażenie, że od dłuższego czasu był uszkodzony, bo nie pamiętam czy od zakupu tak szło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 lata później...

Czyki kod 22, To jest zmora GTeków ;) Sprawdź najpierw zapłon czy nie odbiega od normy, czujnik to jakieś 250zł, można też wyczyścić tylko jego podstawę lub przekręcić na obudowę skrzyni biegów (Juras tak ma i raz na zawsze się czujnik od niego odpie***** :lol: ), albo skorzystaj z zaawansowanej inżynierii: :mrgreen:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159

 

Przepraszam że odkopię - w którym miejscu przykręcić to do skrzyni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Również męczę się z tym błędem czujnika. Aktualnie u mnie wygląda teraz sprawa jak na zdjęciu. Poprowadzony również nowy kabel do komputerka i niestety dalej to samo. Rozumiem że bez wymiany czujnika ( i wkręcenia go tak jak fabrycznie powinno być) się nie obędzie? Czy moze ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Bo sama kontrolka to pół biedy. Gorzej że auto mocy nie ma do 3000obr/min.

 

 

post-20677-0-40660700-1428588147_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...