lukciosti Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Powiedziałbym nawet, że chyba żaden. No prawie żaden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ale patent. Ze 2 tygodnie temu zaczęła mi migać kontrolka CE, spiąłem kabelki, wyskoczył błąd 22. Potem zaczęła się świecić prawie cały czas. Zakupiłem knock sensor, leży na poczcie, jeszcze go nie zdążyłem odebrać. Wczoraj zatankowałem okazyjnie na BP (na Grochowskiej) i to 95, bo sobie myślę, ze jak i tak na CE jeździ to co za różnica. Q mojemu zdziwieniu, kontrolna zgasła... no prawie, ale teraz nie świeci się i czasem zapali (wcześniej się świeciła czasem gasła). Zawsze tankowałem kolo domu, na orlenie przy Factory (Ursus) i 98. Czujnik pewnie i tak jest do wymiany, ale przestrzegam przez tą stacją, od tej pory jeżdżę na BP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Po czasie, bo po czasie ale..... moja wypowiedz..... czyszczenie praktycznie nic nie dało, ok. 3 dni był spokój po czym dalej zapala się i gaśnie, raz dłużej raz krócej... Zastanawiam się czy wywalić ok 200 zł na ten czujnik..... jak czytam te wypowiedzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 ja zrobiłem od wczoraj 200km i nic sie nie zmienia, jak tylko znajde teraz troche czasu to podjade do pewnego Pana z forum i spróbujemy cos podziałac przy aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Czujnik wymieniony na nowy, dokręcony z odpowiednią siłą. CE zgadł od razu, dla pewności zresetowany komp. Biała Dama dostała takiego kopa, że mam wrażenie, że od dłuższego czasu był uszkodzony, bo nie pamiętam czy od zakupu tak szło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Czujnik wymieniony na nowy..... efekt..... po problemie 8) Jak dla mnie temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geras Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Czyki kod 22, To jest zmora GTeków Sprawdź najpierw zapłon czy nie odbiega od normy, czujnik to jakieś 250zł, można też wyczyścić tylko jego podstawę lub przekręcić na obudowę skrzyni biegów (Juras tak ma i raz na zawsze się czujnik od niego odpie***** ), albo skorzystaj z zaawansowanej inżynierii: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 Przepraszam że odkopię - w którym miejscu przykręcić to do skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Na górze bloku, pod intercoolerem. Przykręcasz 25Nm i pod odpowiednim kątem 45 lub 60 stopni zależy od modelu. W manualu jest to opisane. Knock Sensor szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geras Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 zacytowałem opcję oszukania czujnika poprzez przykręcenie go gdzieś do skrzyni, dlatego chciałem się dowiedzieć gdzie dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Protix Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam. Również męczę się z tym błędem czujnika. Aktualnie u mnie wygląda teraz sprawa jak na zdjęciu. Poprowadzony również nowy kabel do komputerka i niestety dalej to samo. Rozumiem że bez wymiany czujnika ( i wkręcenia go tak jak fabrycznie powinno być) się nie obędzie? Czy moze ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Bo sama kontrolka to pół biedy. Gorzej że auto mocy nie ma do 3000obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam! Ja też miałem P 0328 w GX,kombinowałem i co: regulacja zaworów pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się