tete1976 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 WItam, poszukuje silnik do OTB Diesel RA HID 2.0D jeśli ktoś ma pomysł to proszę o kontakt. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Np.: viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 WItam, poszukuje silnik do OTB Diesel RA HID 2.0D jeśli ktoś ma pomysł to proszę o kontakt. Dziękuję Jaka diagnoza ? PS. Chyba sie juz skutecznie wyleczylem z diesla w wykonaniu Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 WItam, poszukuje silnik do OTB Diesel RA HID 2.0D jeśli ktoś ma pomysł to proszę o kontakt. Dziękuję Jaka diagnoza ? PS. Chyba sie juz skutecznie wyleczylem z diesla w wykonaniu Subaru czekam na diagnostykę silnika, wstępna diagnoza polega na tym że silnik jest zblokowany, więc spodziewam się najgorszego.... stan licznika 123 316km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 nie żebym był złośliwy ale olej czasami sprawdzałeś ? Pytam bo ostatnio jeden Pan na stacji benzynowej w Legacy 2.0D po krótkiej rozmowie mówię żeby czasami spojrzał na bagnet a on mi na to, że przecież jest kontrolka. Jak zabraknie i się zaświeci to doleję :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 rozumiem Cie:-) po dosiadczeniach z polonezem spradzam:-) bylo 3/4 zreszta zmienilem na motul i pracowal ciszej samochod serwisowany i generalnie pod tym katem dbalem o niego nawet temp, nie wzrosla - przy czym po wylaczneiu motoru poszla do 3/4 generalnie jesetm zalamny bo simer block (jesli dobrze napisalem) juz na dzien dobry kosztuje 20 tys, jesli uszkodzenie jest glebsze glowica turbosprezarka to koszt powyzej 50 tys nikt nie handluje czesciami subaru a motor za mlody zeby byl na ebayu,allegro itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 generalnie jesetm zalamny bo simer block (jesli dobrze napisalem) juz na dzien dobry kosztuje 20 tys, jesli uszkodzenie jest glebsze glowica turbosprezarka to koszt powyzej 50 tys nikt nie handluje czesciami subaru a motor za mlody zeby byl na ebayu,allegro itp Ja jednak bym probowal szukac na allegro, moze z jakis rozbitkow ... jest kilka osob co sie tym zajmuje od kilku lat, sa tez na allegro, podzwon podpytaj moze ci cos podpowiedza. Ja juz kilka diesli na czesci widzialem na allegro. Odnosnie dostepnosci to pociesze Cie, ze jakis czas temu jak tylko weszla nowa Impreza, to ow model po raz pierwszy widzialem wlascie u handlarza na czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 generalnie jesetm zalamny bo simer block (jesli dobrze napisalem) juz na dzien dobry kosztuje 20 tys, jesli uszkodzenie jest glebsze glowica turbosprezarka to koszt powyzej 50 tys nikt nie handluje czesciami subaru a motor za mlody zeby byl na ebayu,allegro itp Ja jednak bym probowal szukac na allegro, moze z jakis rozbitkow ... jest kilka osob co sie tym zajmuje od kilku lat, sa tez na allegro, podzwon podpytaj moze ci cos podpowiedza. Ja juz kilka diesli na czesci widzialem na allegro. Odnosnie dostepnosci to pociesze Cie, ze jakis czas temu jak tylko weszla nowa Impreza, to ow model po raz pierwszy widzialem wlascie u handlarza na czesci ok:-) mam nadzieję że już jutro będę wiedział czego szukać (będzie mnie to kosztowało 3 tys zł) skończona gwarancja, rękojmia nie dotyczy bo leasing... pasmo nieustających porażek:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 simer block chyba chodziło ci o "short block" współczuje z tym silnikiem, trzeba szukać i pewnie z jakiegoś rozbitka coś się znajdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 koszty będą zależały od tego co padło. może nie będzie tak źle. trzymamy kciuki. PS. SIP pracuje podobno nad opcjonalnym rozszerzeniem gwarancji na 4 lub 5 lat. Takie specjalne ubezpieczenie. jak dla mnie idealne rozwiązanie dla osób które używają auta służbowo/leasingują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 koszty będą zależały od tego co padło. może nie będzie tak źle. trzymamy kciuki. PS. SIP pracuje podobno nad opcjonalnym rozszerzeniem gwarancji na 4 lub 5 lat. Takie specjalne ubezpieczenie. jak dla mnie idealne rozwiązanie dla osób które używają auta służbowo/leasingują. tja:-) poki co sie stresuje i czekam na wyrok... to byloby dobre rozwiazanie, bo ja np przejezdzam ok 10tys km na miesiac.... i nie zakladalem ze po 1,5 roku bede musial kupic nowy samochod:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyli Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Tete1976, jak już będziesz znał diagnozę podaj jej szczegółowy opis. Łączę się w bólu Bazyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbMax Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jestem z tobą. Posiadam OTB 2.0D 2008. Miałem wymieniany silnik wraz z osprzętem, na gwarancji, przy przebiegu 25 000km. W tej chwili mam 85 000km - auto stoi w ASO. Wymienili wtryski ale dalej nie działa. To jest skandal z tymi Dieslami. Też mam auto w leasingu. ZGROZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jestem z tobą. Posiadam OTB 2.0D 2008. Miałem wymieniany silnik wraz z osprzętem, na gwarancji, przy przebiegu 25 000km. W tej chwili mam 85 000km - auto stoi w ASO. Wymienili wtryski ale dalej nie działa. To jest skandal z tymi Dieslami. Też mam auto w leasingu. ZGROZA .... dzisiaj na wozku wywiozlem trupa, bo diagnostyka trwala miesiac i wstepny kosztorys wyniosl 40 tys zł.... wiec szukam silnika:-) bylem na zapleczu i w naprawie byly dwa silniki.... (tloki) ale faktycznie jest cos nie tak.... moze pozew zbiorowy:-) bo rekojmia w przypadku leasingu nie obowiazuje... -- Cz sie 12, 2010 8:50 pm -- aha, info dla znawcow tematu - pradopodobnie zatarty wal, na 100% pekniete glowice, sprzeglo tez polecialo (powinienem je wymienic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyli Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Tete1976, czy możesz powiedzieć jaki jest (lub raczej był) Twój styl jazdy? Czy jeździłeś ostro i wysoko kręciłeś obroty? Co dominowało: miasto czy dalsze trasy bez zatrzymywania? Jaką miałeś zazwyczaj średnią spalania na całym baku? Pozdrawiam Bazyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbMax Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 bylem na zapleczu i w naprawie byly dwa silniki.... (tloki) ale faktycznie jest cos nie tak.... moze pozew zbiorowy:-) bo rekojmia w przypadku leasingu nie obowiazuje... Ja mam jeszcze gwarancję, ale auto stoi tam już 3 tyg. i jeszcze postoi. Jestem za pozwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Rany, takie uszkodzenia przy takim przebiegu.. niezle..To już wolę starego poczciwego 2.0 n/a z gazem bo jak czytam o padnietych 2.0D i kosztach to mnie to przeraża.. A miał byc taki super silnik a wyszło... nie wiadomo co.. kiedyś rozważałem przyszłościowo zakup 2.0d ale juz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Czesc:-) dalej jest:-) styl jazdy dynamiczny, ale bez przesady tzn docieranie przez pierwsze 2 tys km nie przekraczalem 2500obr, na drogach typu autostrada deptalem, wtedy srednie spalanie ok 8 litrow w miescie ok 7, przy nie przekraczaniu 130km/h 6,5litra przy czym należy zaznaczyć że tankownaie od samego początku V power Diesel (tylko i wyłącznie) Dominowały dłuższe trasy. zauważyłem też głośniejszą pracę soatatnio, znakiem tego już wał pomału się rozlatywał.... Pozdrowienia Tomek -- Pn sie 16, 2010 12:02 pm -- AlbMax, hej ok to daj znać wiem, że jest więcej trupów, a nie wiem czy to Twój przypadek ale ktoś z bieslka ma przyznany silnik po 4 miesiącach (uszkodzenie przy 101tys km) Pozdrowienia Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbMax Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Nie to nie mój. Ja mam 85'000. Tankowałem tylko Shell, czasem zwykła czasem V Power. Też ostatnio głośno chodził i tracił moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmab Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jestem z tobą. Posiadam OTB 2.0D 2008. Miałem wymieniany silnik wraz z osprzętem, na gwarancji, przy przebiegu 25 000km. W tej chwili mam 85 000km - auto stoi w ASO. Wymienili wtryski ale dalej nie działa. To jest skandal z tymi Dieslami. Też mam auto w leasingu. ZGROZA Czemu wraz z osprzętem wymieniono? Jakie były objawy? W moim OBK też był wymieniony short block silnika, też rocznik 2008. Ale na razie (odpukać) sprawuje się nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Przykro czytać ale mam wrażenie że jak u VW - mamy tu kolejne auta obliczone na przeżycie okresu gwarancji... :| Koszty nieporównywalne z utrzymaniem (więcej palącej) serwisowaniem i ewentualnymi naprawami wersji benzynowej nawet z automatem... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 czołem niestety to prawda, ale dowiedziałem się nieoficjalnie o serwisowych akcjach zmniejszania momentu podczas przeglądów serwisowych, zwróćcie na to uwagę. aha i polecam hamownie, ja seryjnie miałem 131 koników a mowa była o 150.... pulsacja wtrysków już mam doktorat z silnika, szkoda że tak późno.... walczcie o swoje:-) Tomek PS mój silnik, znaczy się wał się rozpadł (pękł był)..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 aha i polecam hamownie, ja seryjnie miałem 131 koników a mowa była o 150.... z roznych przyczyn hamownia zupełnie nie jest miarodajna , ale jak na (131 KM :?:/150 KM ) to te diesle b. szybkie są :roll: chyba nie korzystal Pan z ofert podnoszenia mocy i momentu po tym "wyniku" :?: niestety to prawda, ale dowiedziałem się nieoficjalnie o serwisowych akcjach zmniejszania momentu podczas przeglądów serwisowych, zwróćcie na to uwagę. nie slyszałem o takich akcjach , jedynie o nowym sofcie ( zwiazane z gasnięciem silnika i ochroną sprzegla wpisywane do ks.gw. wiec oficjalnie i na zyczenie klienta ) mój silnik, znaczy się wał się rozpadł (pękł był)..... Spotkałem sie z pęknietym wałem a przyczyną w tym konkretnym przypadku , wedlug mnie , była wymiana jedynie tarczy sprzegla (bez koła dwumasowego które uszkodziło/rozbiło panewkę główną-oporową i to doprowadziło do pekniecia wału ) to moja prywatna opinia .... sytuacja odwrotna - pekł wal i uszkodził panewke glówną i dwumasę ....raczej mało prawdopodobna...musiałby pomalu pękać.... :roll: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tete1976 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Spotkałem sie z pęknietym wałem a przyczyną w tym konkretnym przypadku , wedlug mnie , była wymiana jedynie tarczy sprzegla (bez koła dwumasowego które uszkodziło/rozbiło panewkę główną-oporową i to doprowadziło do pekniecia wału ) to moja prywatna opinia .... sytuacja odwrotna - pekł wal i uszkodził panewke glówną i dwumasę ....raczej mało prawdopodobna...musiałby pomalu pękać.... :roll: AK potwierdzałoby to trochę głośniejsza praca i może "częstsze"drgawy na wolnych obotach ale rónwie dobrze może to ta pulsacja wtrysków zresztą będą silnik oceniali rzczoznawcy a ja ściągam nowy z niemiec pozdrowienia tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemanki Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 tak z ciekawości. w Niemczech tańszy jest silnik? jaki jest koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się