Jump to content

migająca dioda na tablicy zegarów (ta w symbolu kluczyka)


two
 Share

Recommended Posts

Witam, do czego służy ta dioda miga jak wyjmę kluczyk ze stacyjki (nie działa mi też pilot) do czego to służy jak można ponownie uruchomić pilota (bateria dobra) może się go rejestruje jak kupiłem niedawno samochód miał całkowicie rozładowany aku może to to. Nie działa mi też zegarek może tam jest jakiś odbiornik od tego pilota?

I pytanie pod tapicerką na podłodze przy fotelu kierowcy idzie kabel miedziany (czarny) idzie w kierunku progu mniej więcej na wysokości drążka biegów do progu mam go przerwanego jak go połączę też pilot nie działa dla pełnego obrazu sytuacji dodam że nie mam też radia.

dzięki za ew. podpowiedzi

pozdrawiam

Tomek

Ps. bezpieczniki ok

Link to comment
Share on other sites

Kabel o ktroym mowisz miedziany - to najprawdopodobniej antena radiowa.

Dioda miga - bo sygnalizuje immobiliser, wkłądasz kluczyk przstaje - bo odczytuje sygnal z kluczyka

Zegarek - 2 opvje - sprawdz bezpiecznik - skoro nie dzial Ci tez radio - moze akurat to, jak bezpiecznik ok to zegarek do naprawy - poszukaj na forum bylo o 510

Odbiornik do pilota masz pod deska od strony kierowcy nad lewym kolanem - musisz zdjac obudowe.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki - radia po prostu nie mam fizycznie w samochodzie. Jeżeli to od anteny to gdzie forek mam antenę ja jej na zewnątrz nie widzę nawet ew. miejsca po niej .

Chodzi mi o procedurę zgłaszania pilota ew. funkcję jego wł/wył - to z otwieranymi drzwiami kierowcy i przyciskaniu pilota - znalazłem gdzieś szczątkową instrukcję ale też przydała by się pełna Owners Manual do tego modelu - szukałem ale mam jedynie serwice manual to trochę za skomlikowane

Link to comment
Share on other sites

Starsze forki bez turbo - mialy antene z przodu w prawym blotniku, automatyczna wysuwała się przyciskiem na konsoli srodkowej - przycisk mial ikonke anteny S-turbo mial tylko antene w szybie z tylu, potem i N/A mialo tylko antene w szybie.

Link to comment
Share on other sites

Starsze forki bez turbo - mialy antene z przodu w prawym blotniku, automatyczna wysuwała się przyciskiem na konsoli srodkowej - przycisk mial ikonke anteny S-turbo mial tylko antene w szybie z tylu, potem i N/A mialo tylko antene w szybie.

 

 

Tak mi się właśnie wydawało, że widziałem jakieś Forki z anteną :wink:

 

normalnie dałbym Ci pomuka :twisted:

Link to comment
Share on other sites

wracając to tematu pilota wie ktoś jak to się ew programuje (rejestruje itp) w samochodzie i jak wygląda kosztowo ew. dorobienie i zaprgramowanie drugiego kluczyka i pilota?

Link to comment
Share on other sites

two - z pilotem sam obecnie mam problem - nie zamyka ani nie otwiera mi samochodu, jeszcze nie znalazlem rozwiazania tego problemu.

 

Dorobienie kluczyka - myusisz zasiegnac informacji tam gdzie dorabiaja je - bo ceny sa rozne w zaleznosci od miasta.

Link to comment
Share on other sites

siekla - czytałem że właśnie można wyłączyć/włączyć pilota poprzez otwarcie drzwi i wciśnięcie któregoś z guzików na nim

trzeba wtedy uważać bo można zatrzasnąć kluczyki - jak zablokujesz od wewnątrz drzwi przyciskiem przy klamce i zamkniesz drzwi z zewnątrz z uniesioną klamką to samochód się zamknie (lub jakoś tak) i jak nie masz zapasu to problem - to zdaje się przy wył pilocie

nie mogę tego znaleźć ale to chyba była jakaś instrukcia owners manual gdzie każdy rozdział był w pdf umieszczony osobno i nie wiem czy akurat do tego rocznika

 

zgłoszenie / wczytanie nowego/kolejnego pilota wg tamtej instrukcji to już magia 10 razy zapłon potem wciśnięcie przycisku pilota i masz na to 45 s a sygnalizuje to 2krotne mignięcie diody/ usunięcie z pamięci pilota to 4 powtórzenie opisanych czynności

wydaje mi się że to już magia i duże ryzyko że jak zadziała i co zadziała to potem ciężko to odwrócić dlatego pytałem czy ktoś może ma instrukcję do tego wynalazku

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Dzięki za odp.. Wiemy ,już, że gaśnie. Tylko teraz, w ktorym momencie: 1. Zaraz po włożeniu kluczyka do stacyjki; 2. Po włożeniu i przekręceniu o 1 "ząbek", czy;  3. po uruchomieniu silnika. Dlaczego pytam. Bo wymianiłem komputer, immo, stacyjkę i kluczyki i nie mogę auta odpalić. Za przyczynę biorę problem z zabezpieczeniami. U mnie przed włożeniem kluczyka dioda miga, po włożeniu świeci światłem stałym i po przekręceniu kluczyka w stacyjce też świeci światlem stałym. dalej nie wiem bo rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Dodam że jak u kolegi "two" wyżej nie działa także zamykanie drzwi.

Edited by lasoffroadsex
Link to comment
Share on other sites

Popatrzę wychodząc z pracy i napiszę jak jest u mnie.

 

Update: U mnie ikonka gaśnie wraz z włożeniem kluczyka do stacyjki, jeszcze przed przekręceniem. Wsiadam do samochodu - mruga. Wkładam kluczyk - znika.

Edited by Chefofrats
Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki. Bardzo mi pomogłeś. Wiem ,że mam problem z immo. Dzwoniłem do dostawcy części. Jest prawdopodobieństwo, że pomylili immo i dali z innego kompletu.

 

A tak na marginesie, czemu wymieniając  sterownik silnika czyli tzw. komputer ( CPU?, CSU?, CDU ?, KSU? czy jaki on ma tam skrót:)) trzeba też wymieniać stacyjkę z kluczykiem i immo i jeszcze taką małą jedną część?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...