kropkowicz Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Bezprecedensowe wydarzenie roku 2010: szkolenie w Ornecie z AcceLeration Oto Podajemy numer konta na które będziecie Państwo wpłacać zaliczki w wysokości 150 PLN za szkolenie : 36 1140 2004 0000 3602 6585 1880 Andrzej Lenczowski ul. Wielkotyrnowska 29 31-326 Kraków tu gromadzimy szczegóły i prowadzimy zapisy. Trwają ustalenia z władzami Ornety. Najbardziej prawdopodobny termin szkolenia to wrzesień. Szkolenia I i II stopnia - zgłaszając się w tym wątku prosimy podać stopień. Potrzebujemy 15 osób żeby szkolenie mogło się odbyć Koszta 300 PLN od samochodu (niezależnie od stopnia) Prawdopodobnie będzie katering, obiady dwudaniowe + soki. (opcja dodatkowa) 2010-08-03 pierwsza aktualizacja 2010-08-03 czekamy na szczegóły od ALa http://www.alsds.eu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 To przeklejam aktualną listę: 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acceleration Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jeszcze nie dostaliśmy potwierdzenia ze strony Ornety czy zgadzają się na przeprowadzenie szkolenia ale to kwestia czasu ponieważ wszystkie formalności załatwiane są drogą pocztową* niestety Sugerując się ostatnim szkolenie które tam prowadziliśmy to bez żadnego problemu będzie akceptacja i dodatkowo nawet zdjęcia na stronie urzędu miasta Orneta Orneta jest otwarta na tego typu imprezy. *pocztą polską :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 A ja się dopisuję :-) 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą 5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acceleration Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 A ja się dopisuję :-) 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą 5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli) Witamy na pokładzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 aktualizacja pierwszego postu i do góry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 co jest I stopniem, a co drugim? Podobnie jak SJS Kielce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skwara Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą 5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli) 6. skwara (I stopien termin dowolny ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą 5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli) 6. skwara (I stopien termin dowolny ) 7. Primi (I stopień, termin dowolny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 co jest I stopniem, a co drugim? Podobnie jak SJS Kielce? Dołączam się do pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 organizuję wyjaśnienie, proszę o cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Jestem! 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą 5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli) 6. skwara (I stopien termin dowolny ) 7. Primi (I stopień, termin dowolny) 8. Mateo (? stopień-jakiś taki żeby grubo było) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acceleration Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 co jest I stopniem, a co drugim? Podobnie jak SJS Kielce? Bardzo podobnie :wink: I stopień to podstawy tzn. Krótki wykład teoretyczny a później zajęcia praktyczne mające na celu naukę prawidłowego skręcania, hamowania awaryjne , hamowania z ominięciem przeszkody itd itp.... II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy. Przykładowy plan zajęć I stopnia : -godz. 9.00 powitanie uczestików -godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy - pozycja za kierownicą - manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy) szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym - hamowanie awaryjne -sytuacje drogowe itd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 co jest I stopniem, a co drugim? Podobnie jak SJS Kielce? Bardzo podobnie :wink: I stopień to podstawy tzn. Krótki wykład teoretyczny a później zajęcia praktyczne mające na celu naukę prawidłowego skręcania, hamowania awaryjne , hamowania z ominięciem przeszkody itd itp.... II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy. Przykładowy plan zajęć I stopnia : -godz. 9.00 powitanie uczestików -godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy - pozycja za kierownicą - manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy) szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym - hamowanie awaryjne -sytuacje drogowe itd.. to ja może tak bardzo wstępnie bym się zapisał na pierwszy stopień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 to ja może tak bardzo wstępnie bym się zapisał na pierwszy stopień... daj spokój, i tak oblejesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Z pierwszym może bym sobie i dał jakoś radę, prawko mam....: -godz. 9.00 powitanie uczestików -godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy - pozycja za kierownicą - manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy) szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym - hamowanie awaryjne -sytuacje drogowe ciekawi mnie w szczególności to powitanie....i te sytuacje drogowe.... drugiego stopnia bym od razu nie ryzykował....chyba za trudne jak na początek... II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy. prawidłowy tor jazdy....mam problemy z trafieniem w drogę, może jednak spróbować... ciekawe co jest programie 3 i 4 stopnia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 dziękujemy Panie Elku za wizytę w wątku 1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września) 2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września) 3. aga (I stopień) 4. kropkowicz (II stopień) - jak mi furę oddadzą 5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli) 6. skwara (I stopien termin dowolny ) 7. Primi (I stopień, termin dowolny) 8. Mateo (? stopień-jakiś taki żeby grubo było) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 dziękujemy Panie Elku za wizytę w wątku cała przyjemność po mojej stronie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Z pierwszym może bym sobie i dał jakoś radę, prawko mam....: -godz. 9.00 powitanie uczestików -godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy - pozycja za kierownicą - manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy) szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym - hamowanie awaryjne -sytuacje drogowe ciekawi mnie w szczególności to powitanie....i te sytuacje drogowe.... drugiego stopnia bym od razu nie ryzykował....chyba za trudne jak na początek... II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy. prawidłowy tor jazdy....mam problemy z trafieniem w drogę, może jednak spróbować... ciekawe co jest programie 3 i 4 stopnia.... Nigdy nie jest za poźno na naukę. Dziękujemy za Twój wiele wnoszący, wartościowy post. Na SJSie wyglądało to tak (na I stopniu przynajmniej, z 4-5 lat temu). Powitanie, krótki briefing z filmem z właśnie różnymi sytuacjami drogowymi (zrobionym bodajże przez ADAC), omówienie jak można wyjśc z takich sytuacji itp itd. Trwało to może 30 min, moze 45, nie pamietam teraz. Poźniej, do aut. Prawidłowe ustawienie fotela, prawidłowe zapinanie pasów bezpieczeństwa. Jedynkowy slalom, dwójkowy slalom, hamowanie awaryjne na suchym, awaryjne z ominięciem przeszkody na suchy, to samo potem na płycie poślizgowej, awaryjne w zakręcie, zmiana pasa suche (przyczepne), mniej przyczepne, i to chyba tyle. Równolegle trenował wówczas drugi stopień, ale nie pamiętam jak wyglądał. (Żeby nie było, nie porównuje AcceLeration i SJS, a wiem, że AL kiedyś współpracował z SJS, więc być może wygląda to podobnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 oho, to coś dla mnie. jestem na tak, ale muszę znać termin bo we wrześniu u mnie słabo z czasem. Może się czegoś nauczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Nie znając terminu trudno mi się zadeklarować, generalnie jestem na tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 oho, to coś dla mnie.jestem na tak, ale muszę znać termin bo we wrześniu u mnie słabo z czasem. Może się czegoś nauczę Nie znając terminu trudno mi się zadeklarować, generalnie jestem na tak U mnie dokładnie tak samo 8) Ale zgapiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 to mamy 11ście wliczając tych 3ch panów, którzy nie chcą się na listę wpisać :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acceleration Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Z pierwszym może bym sobie i dał jakoś radę, prawko mam....: -godz. 9.00 powitanie uczestików -godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy - pozycja za kierownicą - manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy) szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym - hamowanie awaryjne -sytuacje drogowe ciekawi mnie w szczególności to powitanie....i te sytuacje drogowe.... drugiego stopnia bym od razu nie ryzykował....chyba za trudne jak na początek... II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy. prawidłowy tor jazdy....mam problemy z trafieniem w drogę, może jednak spróbować... ciekawe co jest programie 3 i 4 stopnia.... Nigdy nie jest za poźno na naukę. Dziękujemy za Twój wiele wnoszący, wartościowy post. Na SJSie wyglądało to tak (na I stopniu przynajmniej, z 4-5 lat temu). Powitanie, krótki briefing z filmem z właśnie różnymi sytuacjami drogowymi (zrobionym bodajże przez ADAC), omówienie jak można wyjśc z takich sytuacji itp itd. Trwało to może 30 min, moze 45, nie pamietam teraz. Poźniej, do aut. Prawidłowe ustawienie fotela, prawidłowe zapinanie pasów bezpieczeństwa. Jedynkowy slalom, dwójkowy slalom, hamowanie awaryjne na suchym, awaryjne z ominięciem przeszkody na suchy, to samo potem na płycie poślizgowej, awaryjne w zakręcie, zmiana pasa suche (przyczepne), mniej przyczepne, i to chyba tyle. Równolegle trenował wówczas drugi stopień, ale nie pamiętam jak wyglądał. (Żeby nie było, nie porównuje AcceLeration i SJS, a wiem, że AL kiedyś współpracował z SJS, więc być może wygląda to podobnie) Tak na marginesie to AL był założycielem SjS -- Pt sie 06, 2010 8:50 am -- Nie znając terminu trudno mi się zadeklarować, generalnie jestem na tak Cały czas czekamy na potwierdzenie ze strony Ornety a dokładnie agencji rolnej która zarządza terenem lotniska. Najprawdopodobniej mają żniwa i dlatego tak długo się to wszystko przeciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się