Jump to content

ORNETA - szkolenie z AcceLeration


kropkowicz
 Share

Recommended Posts

Bezprecedensowe wydarzenie roku 2010:

szkolenie w Ornecie z AcceLeration

 

Oto Podajemy numer konta na które będziecie Państwo wpłacać zaliczki w wysokości 150 PLN za szkolenie :

36 1140 2004 0000 3602 6585 1880

Andrzej Lenczowski

ul. Wielkotyrnowska 29

31-326 Kraków

 

tu gromadzimy szczegóły i prowadzimy zapisy.

Trwają ustalenia z władzami Ornety. Najbardziej prawdopodobny termin szkolenia to wrzesień.

Szkolenia I i II stopnia - zgłaszając się w tym wątku prosimy podać stopień.

 

Potrzebujemy 15 osób żeby szkolenie mogło się odbyć

 

Koszta

300 PLN od samochodu (niezależnie od stopnia)

 

Prawdopodobnie będzie katering, obiady dwudaniowe + soki.

(opcja dodatkowa)

 

2010-08-03 pierwsza aktualizacja

2010-08-03 czekamy na szczegóły od ALa

 

http://www.alsds.eu/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 376
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To przeklejam aktualną listę:

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą :)

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nie dostaliśmy potwierdzenia ze strony Ornety czy zgadzają się na przeprowadzenie szkolenia ale to kwestia czasu ponieważ wszystkie formalności załatwiane są drogą pocztową* niestety :(

Sugerując się ostatnim szkolenie które tam prowadziliśmy to bez żadnego problemu będzie akceptacja i dodatkowo nawet zdjęcia na stronie urzędu miasta Orneta :) Orneta jest otwarta na tego typu imprezy.

 

 

*pocztą polską :wink:

Link to comment
Share on other sites

A ja się dopisuję :-)

 

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą :)

5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli)

Link to comment
Share on other sites

A ja się dopisuję :-)

 

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą :)

5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli)

Witamy na pokładzie :wink:

Link to comment
Share on other sites

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą

5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli)

6. skwara (I stopien termin dowolny )

Link to comment
Share on other sites

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą

5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli)

6. skwara (I stopien termin dowolny )

7. Primi (I stopień, termin dowolny)

Link to comment
Share on other sites

Jestem! :D

 

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (I stopień) - jak mi furę oddadzą

5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli)

6. skwara (I stopien termin dowolny )

7. Primi (I stopień, termin dowolny)

8. Mateo (? stopień-jakiś taki żeby grubo było)

Link to comment
Share on other sites

co jest I stopniem, a co drugim? Podobnie jak SJS Kielce?

Bardzo podobnie :wink:

I stopień to podstawy tzn. Krótki wykład teoretyczny a później zajęcia praktyczne mające na celu naukę prawidłowego skręcania, hamowania awaryjne , hamowania z ominięciem przeszkody itd itp....

II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy.

Przykładowy plan zajęć I stopnia :

-godz. 9.00 powitanie uczestików

-godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy

- pozycja za kierownicą

- manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy)

szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym

- hamowanie awaryjne

-sytuacje drogowe

 

itd..

Link to comment
Share on other sites

co jest I stopniem, a co drugim? Podobnie jak SJS Kielce?

Bardzo podobnie :wink:

I stopień to podstawy tzn. Krótki wykład teoretyczny a później zajęcia praktyczne mające na celu naukę prawidłowego skręcania, hamowania awaryjne , hamowania z ominięciem przeszkody itd itp....

II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy.

Przykładowy plan zajęć I stopnia :

-godz. 9.00 powitanie uczestików

-godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy

- pozycja za kierownicą

- manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy)

szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym

- hamowanie awaryjne

-sytuacje drogowe

 

itd..

 

to ja może tak bardzo wstępnie bym się zapisał na pierwszy stopień... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Z pierwszym może bym sobie i dał jakoś radę, prawko mam....:

 

-godz. 9.00 powitanie uczestików

-godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy

- pozycja za kierownicą

- manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy)

szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym

- hamowanie awaryjne

-sytuacje drogowe

 

ciekawi mnie w szczególności to powitanie....i te sytuacje drogowe.... :)

 

drugiego stopnia bym od razu nie ryzykował....chyba za trudne jak na początek...

 

II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy.

 

prawidłowy tor jazdy....mam problemy z trafieniem w drogę, może jednak spróbować... :twisted::lol:

ciekawe co jest programie 3 i 4 stopnia.... :)

Link to comment
Share on other sites

dziękujemy Panie Elku za wizytę w wątku

 

1. Młody (II stopień, najchętniej 4-5 lub 18-19 września)

2. mzy (II stopień, tylko 18-19 lub 25-26 września)

3. aga (I stopień)

4. kropkowicz (II stopień) - jak mi furę oddadzą

5. jpol (I stopień?, jeśli termin i auto pozwoli)

6. skwara (I stopien termin dowolny )

7. Primi (I stopień, termin dowolny)

8. Mateo (? stopień-jakiś taki żeby grubo było)

Link to comment
Share on other sites

Z pierwszym może bym sobie i dał jakoś radę, prawko mam....:

 

-godz. 9.00 powitanie uczestików

-godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy

- pozycja za kierownicą

- manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy)

szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym

- hamowanie awaryjne

-sytuacje drogowe

 

ciekawi mnie w szczególności to powitanie....i te sytuacje drogowe.... :)

 

drugiego stopnia bym od razu nie ryzykował....chyba za trudne jak na początek...

 

II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy.

 

prawidłowy tor jazdy....mam problemy z trafieniem w drogę, może jednak spróbować... :twisted::lol:

ciekawe co jest programie 3 i 4 stopnia.... :)

 

Nigdy nie jest za poźno na naukę. Dziękujemy za Twój wiele wnoszący, wartościowy post.

 

Na SJSie wyglądało to tak (na I stopniu przynajmniej, z 4-5 lat temu). Powitanie, krótki briefing z filmem z właśnie różnymi sytuacjami drogowymi (zrobionym bodajże przez ADAC), omówienie jak można wyjśc z takich sytuacji itp itd. Trwało to może 30 min, moze 45, nie pamietam teraz. Poźniej, do aut. Prawidłowe ustawienie fotela, prawidłowe zapinanie pasów bezpieczeństwa. Jedynkowy slalom, dwójkowy slalom, hamowanie awaryjne na suchym, awaryjne z ominięciem przeszkody na suchy, to samo potem na płycie poślizgowej, awaryjne w zakręcie, zmiana pasa suche (przyczepne), mniej przyczepne, i to chyba tyle.

 

Równolegle trenował wówczas drugi stopień, ale nie pamiętam jak wyglądał.

 

(Żeby nie było, nie porównuje AcceLeration i SJS, a wiem, że AL kiedyś współpracował z SJS, więc być może wygląda to podobnie)

Link to comment
Share on other sites

oho, to coś dla mnie.

jestem na tak, ale muszę znać termin bo we wrześniu u mnie słabo z czasem.

Może się czegoś nauczę :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Nie znając terminu trudno mi się zadeklarować, generalnie jestem na tak :)

 

U mnie dokładnie tak samo 8) Ale zgapiam :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Z pierwszym może bym sobie i dał jakoś radę, prawko mam....:

 

-godz. 9.00 powitanie uczestików

-godz. 9.15 wykład teoretyczny dla całej grupy

- pozycja za kierownicą

- manewroewanie samochodem (skręt szosowy,skręt manewrowy)

szczególne uwarunkowania w sezonie zimowym

- hamowanie awaryjne

-sytuacje drogowe

 

ciekawi mnie w szczególności to powitanie....i te sytuacje drogowe.... :)

 

drugiego stopnia bym od razu nie ryzykował....chyba za trudne jak na początek...

 

II stopień to już bardziej zaawansowana jazda po wyznaczonym odcinku . W stopniu II kładziemy nacisk na technikę i prawidłowy tor jazdy.

 

prawidłowy tor jazdy....mam problemy z trafieniem w drogę, może jednak spróbować... :twisted::lol:

ciekawe co jest programie 3 i 4 stopnia.... :)

 

Nigdy nie jest za poźno na naukę. Dziękujemy za Twój wiele wnoszący, wartościowy post.

 

Na SJSie wyglądało to tak (na I stopniu przynajmniej, z 4-5 lat temu). Powitanie, krótki briefing z filmem z właśnie różnymi sytuacjami drogowymi (zrobionym bodajże przez ADAC), omówienie jak można wyjśc z takich sytuacji itp itd. Trwało to może 30 min, moze 45, nie pamietam teraz. Poźniej, do aut. Prawidłowe ustawienie fotela, prawidłowe zapinanie pasów bezpieczeństwa. Jedynkowy slalom, dwójkowy slalom, hamowanie awaryjne na suchym, awaryjne z ominięciem przeszkody na suchy, to samo potem na płycie poślizgowej, awaryjne w zakręcie, zmiana pasa suche (przyczepne), mniej przyczepne, i to chyba tyle.

 

Równolegle trenował wówczas drugi stopień, ale nie pamiętam jak wyglądał.

 

(Żeby nie było, nie porównuje AcceLeration i SJS, a wiem, że AL kiedyś współpracował z SJS, więc być może wygląda to podobnie)

 

Tak na marginesie to AL był założycielem SjS :)

 

-- Pt sie 06, 2010 8:50 am --

 

Nie znając terminu trudno mi się zadeklarować, generalnie jestem na tak :)

 

Cały czas czekamy na potwierdzenie ze strony Ornety a dokładnie agencji rolnej która zarządza terenem lotniska. Najprawdopodobniej mają żniwa i dlatego tak długo się to wszystko przeciąga.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...