Jump to content

JAKA FURA NA KJS???


Matzerath
 Share

Recommended Posts

Panowie po dzisiejszych wyścigach w Toruniu (oglądaniu) stwierdziłem, że chyba chciałbym kupić jakiegoś zapierdalacza, którego nie będzie mi żal skatować/skasować. Jaki uważacie najlepiej nadaje się na tor w rallycrossowy, KJS i tym podobne imprezy? CC/SC mnie nie interesuje. Nastawiam się raczej na coś gotowego z klatką i kubłami od 130HP w górę. Nie spodziewam się rewelacyjnego stanu po przepędzonej wyścigówce ale po prostu jak coś się zepsuje to się naprawi... Widziałem jakieś interesujące Astry GSI, CRX, Civic itd. Jakieś sugestie?

Link to comment
Share on other sites

grygo, wszystko fajnie, tylko znajdź mi niezmęczoną Astre GSI. Niestety, ale te auta są na tyle popularne (głównie ze względu na niskie koszty), że mają na swoich kontach baaardzo wiele kilometrów OS'owych (dosłownie i w przenośni). Rozumiem, że kolega chce spróbować, ale kupienie strucla to niestety nie jest dobra opcja. Zniechęci Cie tym, że ciągle coś będzie nawalać, ciągle będziesz dokładał, a radości z jazdy będzie za mało by decydować się na kolejne wydatki.

CC/SC to mimo wszystko ciekawe auto do zabawy. Pamiętaj, że to bardzo lekkie auto, więc relatywnie mniej mocy potrzebuje aby mieć określone osiągi. Do tego jego budowa jest bardzo tania. Podobnie z ew. naprawami i modyfikacjami.

Link to comment
Share on other sites

na poczatek to chyba jakas astra gsi 2.0 16v, latwe w obsludze i czesci sporo

Mój kolega sprzedaje swoją rajdową Astrę GSi - auto z homologacją, startował nią m.in. w Rajdzie Warszawskim. Cena ok. 10 000.

Link to comment
Share on other sites

Swift GTi - szybszy od większości 130HP w górę 8)

 

Zgadzam się w 100% sam posiadam GTi.

Autko jest genialne. Są to maszynki do wygrywania KJS.

Spokojnie można objechać wiele mocniejszych aut.

Link to comment
Share on other sites

Swift GTi - szybszy od większości 130HP w górę 8)

 

Zgadzam się w 100% sam posiadam GTi.

Autko jest genialne. Są to maszynki do wygrywania KJS.

Spokojnie można objechać wiele mocniejszych aut.

Ewentualnie jak KJSy w Twoich okolicach są szutrowe lub rozgrywane na mało przyczepnym/brudnym betonie czy asfalcie to dobrym wyborem będzie Justy. Choć to auto akurat nie moca wygrywa :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mozesz tez przyjrzec sie Peugeotom 106 s16 lub Citroenom Saxo VTS - z silnikiem 1.6 16V 118 kunia z duzym potencjalem podkrecalnosci osiagow (ludzie po 180KM wyciagaja :P no ale to juz grubsza sprawa) - czesci nie takie drogie, no i jak pokombinujesz, to czesci Peugeot Sport mozna zdobyc (ostatnio nawet jakas promocja -70% jest chyba ale nie rozumiem po francusku :P ) - zaje... fajne! :mrgreen:

Nie wiem jak maja sie do Swifta i Astry, bo sie nie interesowalem, ale tam takim Saxo czy 106 to slyszalem, ze powalczyc mozna o wysokie lokaty w KJSach.

Link to comment
Share on other sites

Podobnie jak lukass polecam Swift i Justy. Fajne auta do zabawy w KJS.

 

Ewentualnie CC też może być. :wink:

 

Większe fury nie dają dużej przewagi w KJS, które są generalnie "parkingowe" i dość kręte. Pamiętaj też, że mocniejsze i większe fury mogą być bardziej kosztowne w utrzymaniu.

 

Sam bawiłem się Justy w KJS i było to super auto do takiego celu. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mialem okazje jechac seryjnym swiftem GTI, silnik chyba 100koni ale przy tej masie auta to naprawde prowadzi się super, jak gokart:)

 

Bardzo podobnie jest z Justy. Przy okazji napęd 4x4 robi swoje. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Dojeżdżam codziennie do Bielska Swiftem GTi od kumpla. Słowem: szatan i do tego bardzo niepozornie wyglądający. Klei się do drogi, silnik idzie jak wiertara udarowa, i jeszcze pali jakieś śmieszne ilości paliwa :)

Link to comment
Share on other sites

Jak ja choruje na GTI, kupię kiedyś na pewno, najwyżej Impreza czy Legacy poczeka :mrgreen: Szkoda tylko, że w PL znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem :roll:

Link to comment
Share on other sites

Tylko Evo, patrząc po niektórych wątkach to co chwilę czytam jakie to Evo jest cudowne i najlepsze i w ogóle nie ma sensu nic innego, do tego takie tanie w modyfikacjach i wytrzymałe, sądzę że można je porównać to schronu, do tego mobilnego i wytrzyma każdy atak rakietowy, więc w razie wybuchu wojny idealne :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mialem okazje jechac seryjnym swiftem GTI, silnik chyba 100koni ale przy tej masie auta to naprawde prowadzi się super, jak gokart:)

 

Dokładnie 101 :)

 

Jak ja choruje na GTI, kupię kiedyś na pewno, najwyżej Impreza czy Legacy poczeka :mrgreen: Szkoda tylko, że w PL znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem :roll:

 

Mi się ta sztuka udała, ale rzeczywiście w Polsce jest już bardzo niewiele egzemplarzy na prawdę zadbanych.

Chodzi tutaj głównie o rdzę, która z wielką chęcią konsumuje podłogę biednych praktycznie niezabezpieczonych swiftów.

 

Parę osób w Polsce robiło justy z G13B, lub na odwrót- przekładało napędy z Justy do GTi.

To może być najlepsze połączenie, nad którym się ostatnio bardzo poważnie zastanawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Jak ja choruje na GTI, kupię kiedyś na pewno, najwyżej Impreza czy Legacy poczeka :mrgreen: Szkoda tylko, że w PL znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem :roll:

 

Mi się ta sztuka udała, ale rzeczywiście w Polsce jest już bardzo niewiele egzemplarzy na prawdę zadbanych.

Chodzi tutaj głównie o rdzę, która z wielką chęcią konsumuje podłogę biednych praktycznie niezabezpieczonych swiftów.

 

Parę osób w Polsce robiło justy z G13B, lub na odwrót- przekładało napędy z Justy do GTi.

To może być najlepsze połączenie, nad którym się ostatnio bardzo poważnie zastanawiam :)

Jakbyś sprzedawał to dawaj znaka :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...