Matzerath Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Panowie po dzisiejszych wyścigach w Toruniu (oglądaniu) stwierdziłem, że chyba chciałbym kupić jakiegoś zapierdalacza, którego nie będzie mi żal skatować/skasować. Jaki uważacie najlepiej nadaje się na tor w rallycrossowy, KJS i tym podobne imprezy? CC/SC mnie nie interesuje. Nastawiam się raczej na coś gotowego z klatką i kubłami od 130HP w górę. Nie spodziewam się rewelacyjnego stanu po przepędzonej wyścigówce ale po prostu jak coś się zepsuje to się naprawi... Widziałem jakieś interesujące Astry GSI, CRX, Civic itd. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 powyzej 130 koni to proponuje BMW E30 jest dobre do zabawy i tanie Np. takie http://otomoto.pl/bmw-325-rajdowe-drift-kjs-rajdy-C14440527.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ziomal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ziomal... Ziomal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 W sensie, że z B-B. Znaczy BMW. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ziomal... Ziomal? ..........ta sama dzielnia..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 na poczatek to chyba jakas astra gsi 2.0 16v, latwe w obsludze i czesci sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 grygo, wszystko fajnie, tylko znajdź mi niezmęczoną Astre GSI. Niestety, ale te auta są na tyle popularne (głównie ze względu na niskie koszty), że mają na swoich kontach baaardzo wiele kilometrów OS'owych (dosłownie i w przenośni). Rozumiem, że kolega chce spróbować, ale kupienie strucla to niestety nie jest dobra opcja. Zniechęci Cie tym, że ciągle coś będzie nawalać, ciągle będziesz dokładał, a radości z jazdy będzie za mało by decydować się na kolejne wydatki. CC/SC to mimo wszystko ciekawe auto do zabawy. Pamiętaj, że to bardzo lekkie auto, więc relatywnie mniej mocy potrzebuje aby mieć określone osiągi. Do tego jego budowa jest bardzo tania. Podobnie z ew. naprawami i modyfikacjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Swift GTi - szybszy od większości 130HP w górę 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tilki Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 na poczatek to chyba jakas astra gsi 2.0 16v, latwe w obsludze i czesci sporo Mój kolega sprzedaje swoją rajdową Astrę GSi - auto z homologacją, startował nią m.in. w Rajdzie Warszawskim. Cena ok. 10 000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bak Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Swift GTi - szybszy od większości 130HP w górę 8) Zgadzam się w 100% sam posiadam GTi. Autko jest genialne. Są to maszynki do wygrywania KJS. Spokojnie można objechać wiele mocniejszych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Swift GTi - szybszy od większości 130HP w górę 8) Zgadzam się w 100% sam posiadam GTi. Autko jest genialne. Są to maszynki do wygrywania KJS. Spokojnie można objechać wiele mocniejszych aut. Ewentualnie jak KJSy w Twoich okolicach są szutrowe lub rozgrywane na mało przyczepnym/brudnym betonie czy asfalcie to dobrym wyborem będzie Justy. Choć to auto akurat nie moca wygrywa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Mozesz tez przyjrzec sie Peugeotom 106 s16 lub Citroenom Saxo VTS - z silnikiem 1.6 16V 118 kunia z duzym potencjalem podkrecalnosci osiagow (ludzie po 180KM wyciagaja no ale to juz grubsza sprawa) - czesci nie takie drogie, no i jak pokombinujesz, to czesci Peugeot Sport mozna zdobyc (ostatnio nawet jakas promocja -70% jest chyba ale nie rozumiem po francusku ) - zaje... fajne! Nie wiem jak maja sie do Swifta i Astry, bo sie nie interesowalem, ale tam takim Saxo czy 106 to slyszalem, ze powalczyc mozna o wysokie lokaty w KJSach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Ja bym się rozejrzał za Astrą albo E30tką, ze wskazaniem na BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Podobnie jak lukass polecam Swift i Justy. Fajne auta do zabawy w KJS. Ewentualnie CC też może być. :wink: Większe fury nie dają dużej przewagi w KJS, które są generalnie "parkingowe" i dość kręte. Pamiętaj też, że mocniejsze i większe fury mogą być bardziej kosztowne w utrzymaniu. Sam bawiłem się Justy w KJS i było to super auto do takiego celu. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Mialem okazje jechac seryjnym swiftem GTI, silnik chyba 100koni ale przy tej masie auta to naprawde prowadzi się super, jak gokart:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Mialem okazje jechac seryjnym swiftem GTI, silnik chyba 100koni ale przy tej masie auta to naprawde prowadzi się super, jak gokart:) Bardzo podobnie jest z Justy. Przy okazji napęd 4x4 robi swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Dojeżdżam codziennie do Bielska Swiftem GTi od kumpla. Słowem: szatan i do tego bardzo niepozornie wyglądający. Klei się do drogi, silnik idzie jak wiertara udarowa, i jeszcze pali jakieś śmieszne ilości paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Jak ja choruje na GTI, kupię kiedyś na pewno, najwyżej Impreza czy Legacy poczeka Szkoda tylko, że w PL znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Tylko Evo, patrząc po niektórych wątkach to co chwilę czytam jakie to Evo jest cudowne i najlepsze i w ogóle nie ma sensu nic innego, do tego takie tanie w modyfikacjach i wytrzymałe, sądzę że można je porównać to schronu, do tego mobilnego i wytrzyma każdy atak rakietowy, więc w razie wybuchu wojny idealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bak Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Mialem okazje jechac seryjnym swiftem GTI, silnik chyba 100koni ale przy tej masie auta to naprawde prowadzi się super, jak gokart:) Dokładnie 101 Jak ja choruje na GTI, kupię kiedyś na pewno, najwyżej Impreza czy Legacy poczeka Szkoda tylko, że w PL znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem :roll: Mi się ta sztuka udała, ale rzeczywiście w Polsce jest już bardzo niewiele egzemplarzy na prawdę zadbanych. Chodzi tutaj głównie o rdzę, która z wielką chęcią konsumuje podłogę biednych praktycznie niezabezpieczonych swiftów. Parę osób w Polsce robiło justy z G13B, lub na odwrót- przekładało napędy z Justy do GTi. To może być najlepsze połączenie, nad którym się ostatnio bardzo poważnie zastanawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Jak ja choruje na GTI, kupię kiedyś na pewno, najwyżej Impreza czy Legacy poczeka Szkoda tylko, że w PL znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem :roll: Mi się ta sztuka udała, ale rzeczywiście w Polsce jest już bardzo niewiele egzemplarzy na prawdę zadbanych. Chodzi tutaj głównie o rdzę, która z wielką chęcią konsumuje podłogę biednych praktycznie niezabezpieczonych swiftów. Parę osób w Polsce robiło justy z G13B, lub na odwrót- przekładało napędy z Justy do GTi. To może być najlepsze połączenie, nad którym się ostatnio bardzo poważnie zastanawiam Jakbyś sprzedawał to dawaj znaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się