AdaSch Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Cześć, Po dłuuugiej podróży wróciłem forkiem do domu. Zauważyłem taką przypadłość podczas wyprzedzania i nie tylko, jadę za kimś, 3 bieg około 4krpm, manewr wyprzedzania, pełny but i boost rośnie do 0,8 potem nagle spada do 0,5 i tak się kilka razy pobuja (2-3 razy). Na plecach nie jest to mocno odczywalne ale jest -może 3 jest za krótka inny test, autostrada 5 bieg, 120-130km/h obroty około 3k-3,5k rpm, pełny but, boost rośnie do 0,8, potem spada do 0,6 potem wskakuje do 1 potem spada w okolice 0,6 może 0,7 po chwili się stabilizuje na 0,8 bara wachania są bardzo płynne, wskaźnik to oem lamco i nie zakładam jego winy, bo zmiany dot doładowane są odczuwalne na plecach. na piątym biegu jest to bardzo odczuwalne. już raz mi się kiedyś zawiesił selenoid sterujący turbiną, tzn zamknął się na stałe i turbina ładowała max 0,5bar. Czy to ustrojstwo się jakoś czyści? Czy może jest gdzieś indziej problem? na piątym biegu nie trzeba wciskać nawet mocno gazu aby wskazówka się bujała. Wystarczy dość żwawo przyspieszać. Zrobię dodatkowo log doładowania z ecu i zobaczę co on tam pokazuje. Ma ktoś jakieś pomysły Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 jaki masz wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 eeedit, widzę, że to seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 prodrive ten z aso -- 01 sie 2010, 22:55 -- obecnie odświeżam OEM i wracam do OEM, ten PD wiecznie prowokuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 pokaż tego loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 pokaż tego loga Zrobię rano, dzisiaj mogłem zrobić loga ze stania w korku na 99% ten solenoid albo ten pill restrictor jest zasyfiony ale nie jestem jego pewien. W aso powiedzieli, że najlepiej podmienić ale oczywiście nie mają na podmiankę. Jak odłączę wężyk od gruchy to dopiero mam boost-a testowałem czy to nie wina turbiny i raczej nie. Po depnięciu natychmast ładuje 1,5 bar od niskich obrotów test był chwilowy ale o dziwo cel się nie załączył :shock: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 test był chwilowy ale o dziwo cel się nie załączył :shock: jest opóźnienie... log fajna rzecz, ale być może faktycznie wydłubanie pilla i przeczyszczenie zakończy sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 opis dokładnie jak to działa może się komuś przyda. http://www.scribd.com/mobile/documents/ ... _password= -- 26 lis 2010, 10:52 -- Problem rozwiązany, winny solenoid. Najwidoczniej przestał się wyrabiać. wyczyszczenie itp nic nie dały Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 AdaSch, gratulacje. nowy solenoid zapodałeś u pana Z? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się