Skocz do zawartości

Pływający boost w ej255 230km 320Nn


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Po dłuuugiej podróży wróciłem forkiem do domu.

 

Zauważyłem taką przypadłość podczas wyprzedzania i nie tylko,

 

jadę za kimś, 3 bieg około 4krpm, manewr wyprzedzania, pełny but i boost rośnie do 0,8 potem nagle spada do 0,5 i tak się kilka razy pobuja (2-3 razy). Na plecach nie jest to mocno odczywalne ale jest -może 3 jest za krótka

 

inny test, autostrada 5 bieg, 120-130km/h obroty około 3k-3,5k rpm, pełny but, boost rośnie do 0,8, potem spada do 0,6 potem wskakuje do 1 potem spada w okolice 0,6 może 0,7 po chwili się stabilizuje na 0,8 bara

 

wachania są bardzo płynne, wskaźnik to oem lamco i nie zakładam jego winy, bo zmiany dot doładowane są odczuwalne na plecach.

 

na piątym biegu jest to bardzo odczuwalne.

 

już raz mi się kiedyś zawiesił selenoid sterujący turbiną, tzn zamknął się na stałe i turbina ładowała max 0,5bar. Czy to ustrojstwo się jakoś czyści? Czy może jest gdzieś indziej problem?

 

na piątym biegu nie trzeba wciskać nawet mocno gazu aby wskazówka się bujała. Wystarczy dość żwawo przyspieszać.

 

Zrobię dodatkowo log doładowania z ecu i zobaczę co on tam pokazuje.

 

Ma ktoś jakieś pomysły

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż tego loga

 

Zrobię rano, dzisiaj mogłem zrobić loga ze stania w korku :evil:

 

na 99% ten solenoid albo ten pill restrictor jest zasyfiony ale nie jestem jego pewien. W aso powiedzieli, że najlepiej podmienić ale oczywiście nie mają na podmiankę. Jak odłączę wężyk od gruchy to dopiero mam boost-a :twisted::twisted::twisted:

 

testowałem czy to nie wina turbiny i raczej nie. Po depnięciu natychmast ładuje 1,5 bar od niskich obrotów :twisted::twisted::twisted:

 

test był chwilowy ale o dziwo cel się nie załączył :shock:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

opis dokładnie jak to działa

 

może się komuś przyda.

 

http://www.scribd.com/mobile/documents/ ... _password=

 

-- 26 lis 2010, 10:52 --

 

Problem rozwiązany, winny solenoid. Najwidoczniej przestał się wyrabiać.

wyczyszczenie itp nic nie dały

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...