Skocz do zawartości

Jakie tloki do STI 08?


xradi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie a tak na powaznie juz, czy w STI lekki pogwizd turbiny to norma? jakby sie turbo glosniejsze zrobilo, moze wczesniej nie zauwazalem, teraz z przerazeniem slucham silnika czy cos tam sie nie dzieje dlatego jestem moze przeczulony, zanlazlem na youtube identyczny dzwiek, turbo pogwizduje najwiecej na 5-6 i gaz dodechy przy 3 tys obrotow. tu macie film, jak dacie glosno to uslyszycie dokladnie to co ja slysze

http://www.youtube.com/watch?v=-1MARTpEC30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to poprostu kwestia benzyny ktora w US jest gorszej jakosci niz w Europie, a prawda jest taka ze 93oktany US wcale nie rownaja sie 98 EU a dotego 10% etanolu

 

Nie masz racji do końca. Widzisz - ja nie mieszkam w US, a wiem, że tam benzyna wcale nie jest taka zła, jak to niektorzy próbują Ci wmówić. Najlepsze określenie, jakie umiem na to znaleźć, to (powinieneś akurat znać) "urban legend". Jeżeli już chcesz porównywać jakość paliw w USA i w Polsce, to powinieneś po pierwsze zaczerpnąć informacji z rzetelnych źródeł, a po drugie być przygotowany na wynik zgoła odmienny od Twoich oczekiwań. Natomiast jeżeli chodzi o wartość opałową benzyny bezołowiowej, to mówiąc krótko te te cyferki na dystrybutorach w USA i w Europie też nie oznaczają tego samego. Nie jest to wątek o paliwach, więc nie zaśmiecam więcej. Dodam tylko jeszcze tylko dwie rzeczy:

 

1) spodziewałbym się, że Twój STI jest wystrojony pod właśnie takie paliwo, jakie masz dostępne w miejscu, gdzie go kupiłeś, czyli w USA i na takim paliwie właśnie powinien osiągać podaną przez producenta moc.

 

2) koń mechaniczny (jako jednostka mocy) z tego co kojarzę nie równa się jednostce określanej mianem BHP brejkhorspałer.

 

Wdawanie się w dywagacje na temat różnic w wynikach na hamowni wersji US/EU jest więc troche bez sensu bez podania wszystkich parametrów, które mogą wpłynąć na wynik pomiaru - w tym na przykład inna mapa zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...