Jump to content

Wyscigi 1/4 mili Piotrkow i 1 wygrana subarynki :)


volki

Recommended Posts

jest pierwszy pucharek dla subarynki 1 miejsce t9 turbo no i radyjko sony

szkoda ze nie felaski jak rok temu ...

troche czasy cienkie 13,8 et jednak jest to poprawa od poznania znaczaca 14,5 et

dodam tylko ze w wyscigu m3 e46 zolte ( koles twierdzil ze ma 400ps ) dostalem o dlugosc samochodu 0,4 sec ( i byl to moj najslabszy przejazd bo najlepszy byl szybszy od carrery 4,m3 e46,mocnego jaga,wszystkich m3 i calej masy samochodow )

ogolnie duzo osob twierdzilo ze robia o ok sec gorsze czasy jak na sss , wiec moze subarynka zrobi niska 13

 

filmiki Piotrkow Trybunalski

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ciezko mi powiedziec wszystko zrobione bylo w USA ....

ogolnie poprawki wprowadzone zostaly w jetroniku ( servisuje subaru Kuchara)

zwiekszyli doladowanie do 0,9 bara ( bylo jak jechalem w poznaniu ustawione na 0,5 ) , beda kolejne modyfikacje narazie podniose doladowanie na 1,1 i chyba na seryjnych bebechach wrx wiecej sie nie da .

pozniej kute bebechy od sti ...

Link to comment
Share on other sites

Ej no, nie bac taki :lol:

Czym to masz sterowane, cisnienie podnosisz przez MBC czy jakos inaczej? Chyba widzisz czy masz seryjny wydech czy nie? Ze zdjec widze ze masz dolot AEM i jakiegos BOV'a ale to nie sa modyfikacje podnoszace moc. Masz jeszcze tlumik, reszta wydechu jest seryjna czy bez katow?. Cisnienie 0.9 bara to jest serja, sam jezdze na 1.1 a podobno na seryjnym turbo mozna dojsc do okolo 1.6 bara ( w srodkowym zakresie obrotow silnika).

Jak bedziesz zmienial bebechy na STI to lepiej od razu zalatw sobie blok 2.5 litra i do niego to wkladaj.

Link to comment
Share on other sites

z doladowaniem 0,9 jezdzi raczej jak seria wrx a nie sti...

na forum mamy/mielismy dlubane wrx'y.

maks doladowania na seryjnych gratach (po wydechu, pompie itp)

to 1,25 bar. przy pelnym remapie w ecuteku i takim cisnieniu

maksymalnym uzyskujemy okolo 265-270ps.

wtedy mozna zaczac to porownywac osiagami do sti.

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Abt orientujesz sie ile ma seryjny Wrx na 400 m ?

lub chociaz ile ma seryjne sti ..

nie sugeruj sie doladowaniem bo to nie jedyny wyznacznik mocy w samochodzie , znam wiele samochodow ktore pompuja 1 bar i spokojnie objezdzaja wozki z doladowaniem np. 1,7 bara

Link to comment
Share on other sites

Ale wtedy musialbys miec wieksze turbo. Obejrzalem filmy i mam jedna sugestie. Zamontuj sobie Anty Lift Kit. Bedzie Ci mniej podnosilo przod i nie bedziesz tak mielil kolami na stracie. Koszt to okolo 200$ t mniej niz godzina roboty.

Link to comment
Share on other sites

ciezko mi powiedziec wszystko zrobione bylo w USA ....

ogolnie poprawki wprowadzone zostaly w jetroniku ( servisuje subaru Kuchara)

zwiekszyli doladowanie do 0,9 bara ( bylo jak jechalem w poznaniu ustawione na 0,5 ) , beda kolejne modyfikacje narazie podniose doladowanie na 1,1 i chyba na seryjnych bebechach wrx wiecej sie nie da .

pozniej kute bebechy od sti ...

 

Ja mialem w WRX 1,3bara, nic sie nie dzialo zlego i nadal tak jest...przejechane 36kkm na takim setup'ie. Zmieniony tylko caly wydech na 2,5 + elektronika oczywiscie.

Link to comment
Share on other sites

FMIC juz czeka na montaz. Turbo mam seryjne IHI VF34 albo 35. Oczywiscie mowimy o STI.

Plany sa nastepujace:

- FMIC (TurboXS)

- Turbo TD 05H 18g

- wtryski 650

- dolot short albo CAI (raczej to drugie)

Link to comment
Share on other sites

Abt orientujesz sie ile ma seryjny Wrx na 400 m ?

Seryjny WRX pwinien miec okolo 14.5 sekundy, duzo zalezy od temperatury i wysokosci nad poziomem morza. Slyszalem tez o seryjnych autach robiazych bardzo niskie 14 z lodem na IC.

Link to comment
Share on other sites

a ile ma europejski sti ( 265 km ) ? bo z tego co slyszalem to ok 13,8 s

Czy ja wiem czy roznica jest az tak wielka pomiedzy EU i US(265 vs 300hp)...US STI katalogowo robi 13.2, ale ja widzialem rozne wyniki, najszybszy 12.9 a najwolniejsze byly okolo 14s.

Link to comment
Share on other sites

Abt orientujesz sie ile ma seryjny Wrx na 400 m ?

Seryjny WRX pwinien miec okolo 14.5 sekundy, duzo zalezy od temperatury i wysokosci nad poziomem morza. Slyszalem tez o seryjnych autach robiazych bardzo niskie 14 z lodem na IC.

 

Moj seryjny zrobil ET 14.26s. prowadzony przez mojego brata, ja wykrecilem "marne" 14.35s.

Link to comment
Share on other sites

a wiec 13,8 podchodzi pod osiagi Sti :)

 

technika jest prosta przed startem wkrecam na ok 5000 -6000 ogr i strzal ze sprzegla :)

 

uwazam ze wynik 13,8 mozna poprawic

1. montujac prosty natrysk na intercooler ( taki mialem w s2 za 100 zl sika woda do oproznienia zbiorniczka idealnie pasuje na 1/4 mili)

2. usztywniajac tylnie sprezyny ( tez raczej na 1/4 mili ) zapobiegnie to podnoszeniu sie przodu i straty cennego czasu

3. pakujac sliki na kola ( leza sobie prawie nowki w garazu pozostalosc po s2 )

4. wyciagac kanapy i foteli raczej nie bede

5. prawdopodobnie podniose doladowanie do 1,2 barka

 

po tych modyfikacjach moze niskie 13 da sie wykrecic :)

Link to comment
Share on other sites

a wiec 13,8 podchodzi pod osiagi Sti :)

 

technika jest prosta przed startem wkrecam na ok 5000 -6000 ogr i strzal ze sprzegla :)

 

 

O Jezu...

 

Nie lepiej bylo kupić STI i podłubąć ? Więcej zniesie, a modyfikacje wyjdą taniej...

Link to comment
Share on other sites

Volki ma tanie WRX'y ze stanow i to pewnie kilka, wiec o czesci sie nie musi martwic ;).

Przeciwko podnoszeniu przodu lepiej zastosowac ALK http://www.whiteline.com.au/articles/Effect%20of%20WL%20ALK_b.pdf

Twarde sprezyny z tylu zapobiegna siadaniu tylu (ale zmniejsza trakcje), nie zapobiegna one jednak podnoszeniu sie przodu.

 

Jest sens stosowac to do sti?

Czy przod auta nie stoi przez to troche wyzej?

Link to comment
Share on other sites

nie moglem w Usa namierzyc Sti w dobrej cenie a za to wrx jest duzo , oczywiscie ze 2,5 t jest lepsza baza ale wszystko w swoim czasie :)

 

na razie pobawie sie wrx pozniej pomysle , napewno nie bede robil tego samochodu na 1/4 bo po prostu do tego sie nie nadaje , jednak i tak jestem zadowolony z tego jak smiga

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...