bubble Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam, Może ktoś obyty z głosem żelastwa znajdzie chwilę i mi podpowie: Przy cofaniu ze skręconymi kołami słychać strzelanie/trzeszczenie z przodu. Kiedyś było tylko przy kierownicy skręconej w lewo teraz pojawia się też przy skręceniu w prawo. Przy jeździe do przodu cisza niezależnie od skręcenia. Zgaduję, że to coś na linii przegub/półoś/skrzynia ewentualnie przekładnia/sprężyna/zwrotnica? Do mechaników mam trochę daleko, więc chciałbym z grubsza się dowiedzieć co to może być, żeby nie jeździć dwa razy przy braku części. Autko SI N/A 2.0 '97. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 trzeszczy/przeskakuje gdy na max skręcone koło=przegub mam to samo- zrobili lewy zewnętrzny to prawy się skończył pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubble Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Hmmm no właśnie nie na maks skręcone tylko gdzieś tak w połowie (a może OD połowy? sprawdzę dzisiaj) i tylko przy jeździe do tyłu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ja długo z tą dolegliwością jeździłem, czekając na wymianę końcówek drążków -zbieżność droga- w tym czasie nawet przy normalnym pokonywaniu zakrętów dokuczał. raz strzelał raz nie zależy czy akurat kapnie skądś i przesmaruje się sam. Wsteczny ma najmocniejsze przełożenie-najbardziej obciąża napęd, dlatego póki co tylko wtedy go słychać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubble Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Dzięki za podpowiedź. Oby to były zewnętrzne, bo wewnętrzne chyba stosunkowo drogie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ja obstawiam wiskoze. Właśnie taki objaw miałem u siebie w GT. Jak jedziesz powoli do przodu też słychać ciche strzelanie (coś ala przeskok koła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubble Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Taki trochę sprężynowy odgłos - brzdęk brzdęk brzdęk, ale budą nie szarpie. Bo przegub z tego co pamiętam to bardziej terkocze. A może coś tam trzeba przesmarować w okolicy sprężyn albo maglownicy? Mam wrażenie, że przy wilgotniejszej aurze mniej słychać. No ale wrażenia to kwestia gustu ;-) Na razie nie mam jak do warsztatu pojechać (praca, praca, praca...), a za dwa tygodnie wyjazd w trasę.... Pozdrawiam. -- 2 sie 2010, o 15:45 -- No i przy skręcaniu do tyłu cisza. Tylko jak wsiadam do auta rano albo jadę powoli po leśnej drodze to czasem coś pstryknie jakby od kolumn mcpersona, ale brzdękanie przy skręcaniu zniknęło :shock: ...wiem, że wróci... Ma ktoś jeszcze jakieś skojarzenie? Może jednak tttm? Może tam gdzie sprężyny opierają się na takim kielichu, tam włazi piach, może to być to - podobnie jak skrzypiące łączniki stabilizatora? Amortyzatory były wymieniane rok temu, ale zjawiska i dźwięki paranormalne były już wcześniej. Teraz o tym piszę, bo się nasiliło, ale od dzisiaj znowu cisza :roll: -- 20 paź 2010, o 11:47 -- Sprawa zakończona. Obydwa przeguby zewnętrzne wymienione, cisza zapadła. Dziękuję za wskazówki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 to co pomuka poproszę daj znać na pw jak koszty ja robiłem w serwisie subaru i ciekaw jestem ile przepłaciłem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ja obstawiam wiskoze. Właśnie taki objaw miałem u siebie w GT. możesz podać dokładniejsze objawy ? u mnie ostatnio na pełnym skręcie (zawracanie na Torze na ASJP i w lewo i w prawo) szarpało tyłem i było słychać jakieś stuki. Gacek555 może potwierdzić, bo jechałem ze mną na prawym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Sprawdż hamulce z tyłu (klocki,szczęki) może coś się zapiekło i blokuje. Wisko raczej ma podobne objawy do przegubu, na skręconych kołach cos jakby przeskakiwało. Ale działawobie strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się