Jump to content
Flipper

1 000 000 post

Recommended Posts

Liczymy wg. licznika głównego, czekamy na szczęśliwca, który napisze milionowy post. Nagroda będzie, ale też i chwała po wieki :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaka ta nagroda? ;)

Nie wiem czy warto polowac :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przepraszam gdzie jest ten licznik:D?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaka ta nagroda? ;)

Niespodzianka :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to trzeba spamować, spamować, spamować... :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A przepraszam gdzie jest ten licznik:D?

 

im mniej osob wie tym mniej spamuje :wink: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tralalala :)

jeszcze 10 postow :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tralalala :)

Potem takie tralalala będzie milionowym postem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakos sie trzeba zasluzyc w dziejach forum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

karac spam !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

myślę, że za milionowy post to minimum nowe Subaru :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kto wygrał? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a jest taki :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flipper :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale sie czaili :) nagle 20 postów w minute czy dwie hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flipper :lol:

 

 

to na pewno bedzie nowe subaru w nagrode :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale sie czaili :) nagle 20 postów w minute czy dwie hehehe

 

to przez ta obiecana nagrode :wink: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja niestety :cry: jestem wyłączony z takich zabaw i nic wygrać nie mogę :(

 

Zwycięzcę już mamy... komisja potwierdzi tylko ten fakt i opublikujemy wyniki. Komisja jest oczywiście stronnicza (świnia musi jechać), ale postaramy się o werdykt bezstronny :twisted::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale sie czaili :) nagle 20 postów w minute czy dwie hehehe

Hehe, no właśnie, nie dałem rady. Złą technikę miałem, próbowałem jednym trafić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale sie czaili :) nagle 20 postów w minute czy dwie hehehe

 

to przez ta obiecana nagrode :wink: :mrgreen:

To tak jak z wyborami :mrgreen:

Niby mają być nagrody, a jak przyjdzie co do czego to lipa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego tak piszesz... nawet jeżeli nagrody sami wypijemy to zawsze za wasze zdrowie :mrgreen: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dlaczego tak piszesz... nawet jeżeli nagrody sami wypijemy to zawsze za wasze zdrowie :mrgreen: :wink:

No własnie... :lol:

Jestem ciekaw ile jesteście w stanie opić postów? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cysztof, sam odszedłem tylko do drukarki - to była chwila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszcie chociaż czy wygrał stały bywalec czy przypadkowa świeżynka co przyszła tylko zamieścić ogłoszenie sprzedaży auta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cysztof, sam odszedłem tylko do drukarki - to była chwila :D

 

przyznaj sie ze TEZ polowales na tego milionowego posta :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...