Artur Wróbel Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Otwor centrujacy dla subaru bedzie 56 (dokladnie chyba 55,7?) a osadzenie 42? dobrze to kojarze? jak bedziecie mieli na oku fajna niedroga felge - to z checia przyjme propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Dokładnie to otwór ma 56,1 mm a ET dla Forka wynosi 48 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) stal praktyczniejsza Ja bym wziął kołpaki, dla mnie goła felga stalowa wygląda beznadziejnie, Stalowe fele, jeszcze bez kołpaków to rowniez wg mnie beznadziejny wygląd. Dodatkowo jak pisze @@GREGG, kołpaki osłaniają felgę i elementy przed korozją. Miałem kołpaki przez 6 lat, bez trytytek i trzymały się porządnie Ja też miałem w Hondzie przez 4 lata - dopóki nie znalazł się na nie chętny. Felgę chroniły świetnie - nawet się nie zakurzyły przez sezon, nie mówiąc o tym, że nie odpadały. Oryginalnych już jednak nie kupiłem żeby nie nakręcać spirali tego żenującego procederu kradzieży kapsli. Kołpaki aftermarketowe jednak nie chroniły już felg (felgi brudne, zaczęły korodować) do tego spadają, a i jakość tworzywa kiepściutka. Edytowane 27 Października 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 ja potrezbuje tylko 2go kpl na zime - na te kilka miesiecy po to, zeby nie sciagac i nie zakkladac od nowa 2 x w roku gum lato-zima-lato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyl.sowizdrzal Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A czy ktoś z Was próbował już Michelin Alpin 5? Wybieram między nimi albo Vredesteinami Wintrac Xtreme. Jeżdżę i w mieście, i na wsi, więc zależy mi, żeby ładnie jeździły i po asfalcie, i po błocie i śniegu. Które byście wzięli? Poradźcie, proszę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 - felgi http://allegro.pl/fe...4721925667.html Problemy z tymi felgami sa dwa. Pierwszy to że mają otwór centralny 57.1mm a Subaru ma 56.1mm . Pierścienia o grubości 0,5mm nigdzie nie kupisz - czeka Cię raczej wizyta u tokarza i dorobienie z aluminium, Drugi problem to nakrętki. W Subaru masz szpilki i nakretki z przylgnią stożkową (takie sa otwory w feldze). Natomiast w VW wystepują śruby z przylgnią sferyczną (półkolista). Wiec masz jeszcze wydatek na nakretki i tez ich nie dostaniesz w każdym miejscu - trzeba poszukać w czeluściach forum, bo ktoś takie dorabia i handluje nimi. Jak dobrze poszukasz to za 600-700zł trafisz oryginalne 16" Subaru i nie będziesz kombinował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Pierścienia o grubości 0,5mm nigdzie nie kupisz Pełno na Allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Jak dobrze poszukasz to za 600-700zł trafisz oryginalne 16" Subaru i nie będziesz kombinował. no i w sumie o to chyba mi chodzi poszukiwania rozpoczete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Pewnie idealne nie będa i będzie trzeba je polakierować, ale to zawsze można zrobić za np rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 tylko jak polakierować TRWALE stalowe felgi ... jak ptytałem w ogólni epolecanym na forum zakładzie to mi odpowieidzieli, ze stalowymi to juz nie chcą się zajmować bo co by nie robili i tak najdalej po 2 sezonach rdza wychodzi ... alumiowe robią chętnie i mają terminy zajęte na 3 miesiące na przód ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Pewnie idealne nie będa i będzie trzeba je polakierować, ale to zawsze można zrobić za np rok. no z tym zamiarem jednak bede kupowal na zime "alu" mysle czy robic malowanie na zloto (do srebnrego forka) czy stworzyc jaka inna inwencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Zamontowałem nowe buciki na zimę. Felgi (nowe) to chyba od XV, a opony Nokian 225/60 R17 WR SUV 3 Edytowane 18 Listopada 2014 przez cewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 dobrze Forkowi na tych felgach . WYglada jak moj XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 dobrze Forkowi na tych felgach . WYglada jak moj XV A, dziękuję bardzo. Balonik trochę większy też robi robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz_wie Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam, Czeka mnie jeszcze zakup opon do Forestera XT 2014r. Forester używany w różnych warunkach: nieodśnieżana droga dojazdowa do domu z podjazdem, drogi powiatowe owiane śniegiem z okolicznych pól oraz mokry (w większości przez ostatnie lata) i suchy asfalt, mało miasta. Mój lokalny majster poleca Kumho KC15 jako dobrą alternatywę między jakością i ceną. Miał ktoś takie opony i może coś o nich powiedzieć? Wg niego Dunlopy dość twarde na zimę, a Nokiany całkiem niezłe (pomijając może jazdę w deszczu) ale nie tak wytrzymałe jak Kumho. Może ktoś potwierdzić te wypowiedzi? Zdaje sobie sprawę, że zazwyczaj sprzedaje się to na czym się ma większą marżę i dlatego chciałem zaciągnąć niezależnej opinii na forum. Ewentualnie proszę o opinie na temat innych opon w rozmiarze 225/60/17 do Xt-ka. Dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Osobiście mam złe doświadczenia z Kumho, zwłaszcza na nawierchniach, które jako mokre są śliskie (np kostka). Nokiany na mokrym są nieco głośniejsze, ale prowadzenie jest ok. Nie generalizuję bo nie znam wszystkich modeli Kumho, ale osobiście nie zamierzam już poznawać Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Co prawda nie w XT ale OBK, ale też rozmiar 225/60/17 mogę polecić Bridgestone Blizzak LM80 EVO (na mokrym i suchym OK, ciche, na śniegu jeszcze nie testowałem) lub Dunlop SP WINTER SPORT 3D (zdaje się już wychodzi z rynku, miałem i byłem zadowolony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 miechelin alpin 4 ciche i robia robote co prawda mam za małe bo z poprzedniego III generacji Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) sjak, byłem przez chwilę w Rykach przelatywałem koło Twej firmy ale czasu mało bo do siostry na budowę goniłem ... szampańskiego OBK jednak z daleka dojrzałem :-) GRZEGORZ_WIE Co do oponek na zimę dotychczas latałem na SFXT MY07 na MICHAŁKACH ALPINE2 było poprawnie, dla SFXT DITa nabyłem BLIZZAK DM-V1 99R za naprawdę dobra cenę zresztą jeszcze sa dostępne chyba w tej cenie Edytowane 26 Listopada 2014 przez arkitekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Zapraszam jak będziesz, ja czesto kręcę się po okolicy A Forek stał? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 sjak niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 A kiedy to było? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 ... sobota 15.11 koło 11-stej ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 To wszystko jasne Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie i Panie. Temat nieco odświeżę. Tak jak już pisałem wcześniej - z uwagi na to, że prócz rodzinki z mojej pensji muszę "utrzymać" swojego staruszka, Kawasaki (w sezonie ) oraz VW żonki zdecydowałem się na opony regenerowane (tudzież bieżnikowane). Rozmiar nieco inny niż polecany przez producenta Subarynki, bo założone 225/55 R16... Na mokrym i suchym w mojej opinii nieco gorzej niż markowi rywale, ale niebo lepiej niż moje poprzednie zimówki (Falken). Natomiast gdy w końcu pojawia się śnieg i lód... Zresztą możecie zobaczyć sami: https://www.youtube.com/watch?v=0ilDw8PVvRc Poślizg (zapewne z mojej winy - prędkość) pojawił się tylko przy "wejściu" w najostrzejszy zakręt "patelni" (2:06). Proszę spojrzeć na wjazd na strome wzniesienie, gdzie pod śniegiem i lodem kryją się stare, ażurowe płyty (5:08), a poźniej zjazd (który nieco lepiej odda nachylenie). IMHO - zapłaciłem niewiele w porównaniu z Misielin czy Pijelli, a przyznam, że podróżuje się kapitalnie. Oczywiście to alternatywa dla tych mniej zamożnych. Opony "wzmacniane". Edytowane 8 Stycznia 2015 przez radek_shin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się