Jerzyk Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc przy naprawie pneumatycznego zawieszenia. Kupiłem Subaru Legacy 2.2 z 1996 r. Auto od momentu zakupu ma niesprawne pneumatyczne zawieszenie. Po włączeniu przycisku High zaczyna pracować sprężarka, ale na tablicy wskaźników nie świeci się lampka kontrolna wskazująca na pracę układu. Ze sprężarki wychodzi powietrze ale zawory nie puszczają go na amortyzatory. Udało mi się sprawdzić amortyzatory - są szczelne. Na połączeniach przewodów też nie ma nieszczelności. Proszę o radę jak można sprawdzić czy jest sprężarka jest sprawna i daje właściwe ciśnienie. Interesuje mnie również jak mogę ustalić co jest powodem, że zawory dopuszczające powietrze nie otwierają się. Forum przeszukałem. Wątki dotychczas umieszczane nie odpowiedziały na moje pytania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Gdyby zawieszenie bylo niesprawne, lampka Height migala by w szybkim tempie sygnalizujac uszkodzenie ukladu. Sprawdz czy aby ktos nie przerobil zawieszenia na konwencjonalne, czyli zajrzyj w nadkola czy sa tam sprezyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzyk Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Zawieszenie nie było przerabiane. Tak jak we wstępie napisałem amortyzatory pneumatyczne sprawdziłem, są szczelne i sprawne. Amortyzatory napełniłem z zewnętrznej sprężarki, trzymają bez problemu 2 dni. Problem jest po stronie zaworów (lub elektroniki). Nadal nie wiem czy sprężarka daje dobre ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Dobra rada : jak zawieszenie pneumatyczne w aucie w tym wieku zaczyna padać, niestety jedynym ekonomicznie usprawiedliwionym i sensownym krokiem jest jego zmiana na tradycyjne, niestety z ujmą na komforcie, ale jest to zdecydowanie tańsze i prostsze rozwiąznie....szedłbym w tym kierunku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Sprawdz lampke Height czy nie jest przepalona. Zaworami steruje modul, moze wtyk modulu jest zasniedzilaly lub sam modul uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Zawieszenie nie było przerabiane. Tak jak we wstępie napisałem amortyzatory pneumatyczne sprawdziłem, są szczelne i sprawne. Amortyzatory napełniłem z zewnętrznej sprężarki, trzymają bez problemu 2 dni. Problem jest po stronie zaworów (lub elektroniki). Nadal nie wiem czy sprężarka daje dobre ciśnienie. Ty napisz gdzie mieszkasz , to może damy ci namiary na niedrogi serwis , albo ktoś zobaczy Twój problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Jeździłem tym samym modelem Legacy, i dopóki poruszałem się nim po Niemczech, nie było problemu...a w Polsce po kilku tygodniach się zaczęło.....zmieniłem na normalne amory i skończyły się problemy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Idąc za radą forumowiczów (sprawdź inne działy w tym temacie) odkładaj już kasę na wymianę zawieszenia na tradycyjne. Sam to jakiś czas temu zrobiłem i już mam spokój. A co do komfortu, to dopiero teraz czuję co to komfort. Stary zawias pneumatyczny, przepuszczający itd. już nie jest taki wygodny. Biorąc pod uwagę, że Twoje auto jest z 96' i zawias masz od nowości, to już go nawet na diagnozę nie bierz tylko wymieniaj czym prędzej. Ja się nie mogłem doczekać na zawieszenie klasyczne do mojego modelu i chłopaki z warsztatu zaproponowali mi to co mieli i jak na razie pięknie daje radę: prawie nowy zawias od Imprezy WRX, tylko z tyłu sprężyny daliśmy jak dla Forestera. Tył jest trochę wyżej, fura wygląda bardzo drapieżnie no i przy pełnym zapakunku mam spokój psychiczny że nic o nadkola nie przytrze Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 WITAM WSZYSTKICH. PROSZE MI POWIEDZIEĆ GDZIE ZNAJDUJE SIE MODUŁ STEROWANIA OD ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNEGO . MAM PROBLEM PONIEWAŻ NIE ZAŁĄCZA SIE KOMPRESOR.... Z GÓRY DZIĘKUJE. POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 baca, po pierwsze Caps Lock, wrzeszczeć na nas nie trzeba. Po drugie, tu się witamy viewtopic.php?f=1&t=101962&start=7850 Po trzecie, sterownik zawieszenia pneumatycznego w Legacy I i II znajduje się pod fotelem kierowcy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi60 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Cześ koledzy mam pytanie czy ktoś zna warsztat który naprawia /regeneruje/ sprężarki do podnoszenia zawieszenia SUBARU lEGACY 96 ROK prosze wiadomosc na prywat tedi60@o2.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjmag Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Odświeżę kotleta, może ktoś mi podpowie jak dokonać samopoziomowania po strzale jednego z amorów z tyłu. Układ szczelny lecz po wymianie przód sporo wyżej stoi od tyłu, pacjent legacy II bg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się