nomad Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam, Jak w temacie, chciałbym z wnętrza samochodu mieć możliwość włączania i wyłączania ABS. Poproszę o wskazówki jak to samodzielnie zrobić, czy już po instalacji wyłącznika po wyłączeniu ABS będą jakieś błędy wyskakiwać? Najważniejsza część czyli wyłącznik już zakupiony BTW Pacjent to STi '03 :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 wyłącznik wepnij szeregowo z bezpieczniekiem od ABS i masz. jedyny problem to konieczność wyłączenia silknika w celu ponownego włączenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 zlokalizuj bezpiecznik od ABS-u i w jego miejsce wepnij wyłącznik (szeregowo z bezpiecznikiem) ... i gotowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Hmm ja po prostu wyciągam bezpiecznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 To nie wydje się być ciężki zabieg a radości ile da taki mod pewnie jest dużo wiecej )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Dzięki wszystkim za wskazówki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 a w newage nie ma dwoch bezpieczników od ABS'u? Przy kierownicy i pod maska? W klasyku to tylko jeden bezpiecznik przy kierownicy... wlacznik robisz szeregowo tylko nie kupuj podswietlanego bo stasznie wali po oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Wydaje mi się na 90%, że u mnie jest tylko pod kierownicą co zdecydowanie ułatwia sprawę montażu takiego wyłącznika ABS? BTW wyłącznik/włącznik kupiłem taki :arrow: http://allegro.pl/item1153312274_przela ... sport.html oczywiście w jedynym słusznym kolorze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 nomad, zaj*bisty prawidzwy TOP GUN to jak to jest z tymi bezpiecznikami? Ile ich jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja na pojeżdżawkę w Toruniu wyciągnąłem tylko jeden pod kierownicą (drugi rząd od góry, drugi od lewej) i było git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 ja mam taki, ktory mozna wlaczac i wylaczac w czasie jazdy - tylko nie wiem, jak to jest zrobione... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 czyli mówicie że da się to ogarnąć nawet samemu tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 no jaha, że tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 ja mam taki, ktory mozna wlaczac i wylaczac w czasie jazdy - tylko nie wiem, jak to jest zrobione... wiem ktoś jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 ja mam taki, ktory mozna wlaczac i wylaczac w czasie jazdy - tylko nie wiem, jak to jest zrobione... wiem ktoś jak to zrobić? W którymś wątku mi wpadło, że to różnica pomiędzy klasykami i New Age: w tych drugich nie trzeba wyłączyć zapłonu by ponownie aktywować ABS. Ale nie sprawdzałem. Samo zrobienie wyłącznika jest banalnie proste, jak koledzy pisali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 W którymś wątku mi wpadło, że to różnica pomiędzy klasykami i New Age: w tych drugich nie trzeba wyłączyć zapłonu by ponownie aktywować ABS. Ale nie sprawdzałem. Samo zrobienie wyłącznika jest banalnie proste, jak koledzy pisali. ja sprawdzalem, w klasyku nie trzeba wylaczac zaplonu zeby ABS sie uaktywnij a w New Age za zakazdym razem trzeba wylaczyc i wlaczyc zaplon (w Audi mialem tak samo) da sie to nawet w czasie jazdy zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Tylko z tego co juz na Forum napisano wynika, ze pompa od ABSu ma inny rozdzial sily chamowania od pomp bez ABSu (bywaly takie w GTekach). Pompa od ABSu daje duzo wiecej sily na tylne kola, a ABS pilnuje zeby nie zablokowaly sie tylne kola na dohamowaniu. Po zalozeniu wlacznika mozna sie liczyc z nerwowym tylem w dhamowaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 A propos włącznika, to dopasowałem sobie wczoraj taki malutki 8) Zawsze to lepsze od wyciągania bezpiecznika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Pompa od ABSu daje duzo wiecej sily na tylne kola, a ABS pilnuje zeby nie zablokowaly sie tylne kola na dohamowaniu. Właśnie nie do końca. W tygodniu przeglądałem manuala, bo zmieniałem bębny na tarcze z tyłu, i zawór proporcjonalny w układzie z abs daje mniejsze ciśnienie na tył. Popatrzcie na wykresy w manualu (MECHANISM AND FUNCTION =>Proportioning Valve). Za to jest inna pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 A jak wyjaśnić fakt że na śliskim, jak zaczynam się wygłupiać z ręcznym to wyskakuje mi czerwona kontrolka "break coś tam", ABS się dezaktywuje, włącza się po zgaszeniu auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 bo zmieniałem bębny na tarcze z tyłu A to raczej inny przypadek. Tam gdzie sa bebny, to role regulatora spelnia dobor (przez projektantow) srednicy cylinderka. Ja mowie o autach z 4 tarczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 A jak wyjaśnić fakt że na śliskim, jak zaczynam się wygłupiać z ręcznym to wyskakuje mi czerwona kontrolka "break coś tam", ABS się dezaktywuje, włącza się po zgaszeniu auta? To akurat bardzo proste: kiedy zaczynasz blokować tylne koła ręcznym, ABS głupieje, bo ma kompletnie różne odczyty prędkości z poszczególnych kół, więc się rozłącza, żeby nie przeszkadzać. Potem potrzebuje wyłączenia i włączenia zapłonu, żeby odzyskać rozum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Po zalozeniu wlacznika mozna sie liczyc z nerwowym tylem w dhamowaniach. w moim bylym 2.0RX z wylaczonym ABSem nic takiego sie nie dzialo przynajmniej na sniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 bo zmieniałem bębny na tarcze z tyłu A to raczej inny przypadek. Tam gdzie sa bebny, to role regulatora spelnia dobor (przez projektantow) srednicy cylinderka. Ja mowie o autach z 4 tarczami. Jeszcze nie testowałem jak będzie zachowywał się bez abs. Na razie jedyne co zauważyłem to że hamulec szybciej łapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Pompa od ABSu daje duzo wiecej sily na tylne kola, a ABS pilnuje zeby nie zablokowaly sie tylne kola na dohamowaniu. Właśnie nie do końca. W tygodniu przeglądałem manuala, bo zmieniałem bębny na tarcze z tyłu, i zawór proporcjonalny w układzie z abs daje mniejsze ciśnienie na tył. Popatrzcie na wykresy w manualu (MECHANISM AND FUNCTION =>Proportioning Valve). Za to jest inna pompa. Czyli w końcu jak będzie? Jak wyłączę ABS to będzie wcześniej/mocniej hamował tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się