Hipek Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Przymierzam sie do wymiany sprzegla i tak sie zastanawiam czy z wypinaniem walu to sa jakies trudnosci? czy mam na cos szczegolnie zwrocic uwage?? auto subaru impreza L 00' USA manualna skrzynia dzieki za wskazowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam, też przymierzam się do wymiany sprzęgła i - nie wiem czy to coś da, ale - szukając informacji na ten temat znalazłem wideo-instrukcję "2005 Subaru Legacy GT Clutch Replacement" na http://www.youtube.com/watch?v=R3Bw7RiBSmI Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 pewno sie przyda, dzieki ja znalazlem sporo linkow z opisami na amerykanskim forum http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=775679 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam !! Ja dwa lata temu to robiłem w swoim Legacy i doradzono mi wyciągnąć silnik - tak też zrobiłem. Silnik nie ma turbo więc nie było to dużo roboty !! - na gotowo 5- godz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 temat oleju do skrzyni przewija sie przez forum i od X lat piszecie, ze tylko shell gearoil sl 80w90 ja sie tocze po drodze powolutku, na mega jakies obroty sie nie wkrecam, ot taki samochod rodzinny, wiec moze strczy cos bardziej pospolitego? w ksiazce mam 75w/90 gl5 - nawet hipol spelnia to kryterium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Sprzęgło można wymienić spokojnie bez wyciągania silnika. Z tego co pamiętam to wał demontuje się i montuje bez większych komplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam !! Ja dwa lata temu to robiłem w swoim Legacy i doradzono mi wyciągnąć silnik - tak też zrobiłem. Silnik nie ma turbo więc nie było to dużo roboty !! - na gotowo 5- godz. A jakiej firmy sprzęgło zastosowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam !! Ja dwa lata temu to robiłem w swoim Legacy i doradzono mi wyciągnąć silnik - tak też zrobiłem. Silnik nie ma turbo więc nie było to dużo roboty !! - na gotowo 5- godz. A jakiej firmy sprzęgło zastosowałeś? Sory że nie pomogę- nie pamiętam a pudełka też nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 ludzie jakie wyciaganie silnika do wymiany sprzegła!!!!!!! Ogolnie zbedna czasa i ryzyko!! JA robilem to w rurbo w garażu w kanale ogolnie procedura jest taka (najwygodniej chyba...) 1)odkrecasz wał 2)odkrecasz wydech od turbiny 3)wykrecasz IC (lub puszke kolektora dolotowego) 4)skrecasz koła na maxa w jedna i wybijasz broka na półosi w skrzyni i wysuwasz przegub z wieloklinu na skrzyni -analogicznie drugie koło 5)TO JEST WAZNE!!!!- wykrecasz zaślepke popychacza sprzegła jest z boku skrzyni koło popychacza (zwał jak zwał) uwaga po lubi sie zapiec i zerwac imbusa !!! Pod nia jest wałek z dziurka w srodku do niech wkrecasz chyba śróbe 5 albo 6mm i wysuwasz wałek 6) a wcześniej wykrecasz wysprzęglik 7) jak masz na czym podeprzec skrzynie to kabelki zostawiasz ale bezpieczniej jest wypiąć czyjniki i odkrecic mase 8)odkrecasz górne mocowanie skrzyni , taki jak by amortyzator pod IC albo puszka dolotu 9)odkrecasz rozrusznik 10)odkrecasz 5 pozostałych śrub łaczących skrzynie z silnikiem 11) odkrecasz podpore skrzyni pod aute 12)teraz skrzynie masz wolna i mozesz ja połorzyć na glebe 13) ściagasz sprzęgło zakładasz nowe Składanie procedura 13-1 jedynie problem to trafic widelkami do łorzyska oporowego sprzegła i włorzyć ten zakichany wałek do środka !!!!!!!!!!! ps a teraz idziesz po zimne piwo i przynosisz mi bo zaczynam odczuwać kaca (i nie tylko moralnego ) i by sie przydało!! ps 2 jak by co wal jak moge pomoge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 dzieki za instrukcje jedyna roznica to taka, ze ja nie mam turba, wiec chyba mniej krecenia i szybciej cala robota pojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 praktycznie taka sama praca....w N/A masz puszke dolotu w miejscu IC tez ja trzebeba zdeontowac wydech podobnie reszta to samo PS dalej piwa nie wide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 prosze bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się