plasma555 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a może lepszym wyjściem jest olanie pasów i poprostu zamontowanie kiery z STI? Podobno jest trochę mniejsza od MOMO i ma poduszkę... Ktoś mi mówił że świniak na tej kierze to się kręci jak w tirze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a może lepszym wyjściem jest olanie pasów i poprostu zamontowanie kiery z STI? Podobno jest trochę mniejsza od MOMO i ma poduszkę... Czy ja wiem.... to chyba lepiej kupić coś z nabą i odsadzeniem, pasy szelkowe na pojeżdzawkach się przydają bo niestety na seryjnych sobie po siedzeniu polatasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No ale z baba i odsadzeniem to nie będzie wtedy poduchy i to na standardowych pasach;/ wiec albo kiera sti z oryginalnym pasami albo naba+kiera bez poduchy z szelkami....bo inaczej ciężko mi to sobie wyobrazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 kierownica z naba i odsadzeniem nie ułatwia manewrowania po mieście, za to na próbach czy upalaniach daje radę, zależy do czego chcesz go głównie używać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Pasy albo mocuje się do klatki, albo do fabrycznych miejsc wkręcając oczka. Te cudaczne rusztowania za fotelami to jakieś chore nieporozumienie....powinno być absolutnie zabronione, grozi śmiercią luba kalectwem poprzez nadzianie na ruszt... jak grillowany kurczak... Pozwolisz że sie nie zgodzę z Tobą We wszystkich w tej chwili samochodach rajdowych, tam gdzie jest przystosowanie pod system HANS, pasy sie montuje do klatki , do specjalnej rury zaraz za tylnymi siedzeniami , tak jak na zdjeciach. I tu nie chodzi o żaden kąt położenia pasa, tylko o bezpieczeństwo w przypadku uderzenia bokiem w drzewo/słup w miejscu tylnych drzwi lub tylnego błotnika dla wersji 3dr. W momencie dużego uderzenia drzewo wpada do srodka i pasy zgniatają w fotelu kierowce/pilota poprzez dociśniecie pasa :roll: , dlatego tą belkę sie montuje zaraz za fotelami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Pasy albo mocuje się do klatki, albo do fabrycznych miejsc wkręcając oczka. Te cudaczne rusztowania za fotelami to jakieś chore nieporozumienie....powinno być absolutnie zabronione, grozi śmiercią luba kalectwem poprzez nadzianie na ruszt... jak grillowany kurczak... Pozwolisz że sie nie zgodzę z Tobą We wszystkich w tej chwili samochodach rajdowych, tam gdzie jest przystosowanie pod system HANS, pasy sie montuje do klatki , do specjalnej rury zaraz za tylnymi siedzeniami , tak jak na zdjeciach. I tu nie chodzi o żaden kąt położenia pasa, tylko o bezpieczeństwo w przypadku uderzenia bokiem w drzewo/słup w miejscu tylnych drzwi lub tylnego błotnika dla wersji 3dr. W momencie dużego uderzenia drzewo wpada do srodka i pasy zgniatają w fotelu kierowce/pilota poprzez dociśniecie pasa :roll: , dlatego tą belkę sie montuje zaraz za fotelami. tak jak pisze carfit i dodtakowo w przypadku hansa pasy powinny byc najlepiej 8punktowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 8punktowe to już hardcore;) a co myślicie o takich wynalazakch jak Schroth itp z napinaczami do sporadycznego używania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 jeżdżenie na codzień w szelkach zarezerwowane jest dla mega hardcorowców Tos mi przycukrowal Nie zgodze sie, ino koszula od samego rana wyglada tak jakby sie ostry seks biurowy zaliczylo Edwin, co do tej rury do mocowania pasow, taki wlasnie mam plan przy nowej klatce do TurboDziadka. Plus to, ze musze miec wolne miejsce po kanapie, bo tam wyladuja kola zapasowe. Pytanie tylko, czy ta rura moze byc elementem klatki, czy ma byc z nia nie zwiazana i spawana do slupkow nadwozia? Wydaje mi sie, ze czesc klatki, ale moze zle mi sie wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Pytanie tylko, czy ta rura moze byc elementem klatki, czy ma byc z nia nie zwiazana i spawana do slupkow nadwozia? Wydaje mi sie, ze czesc klatki, ale moze zle mi sie wydaje? tak, te rury są elementami klatki i są wspawane w klatke a nie w słupki. Słupki są o wiele bardziej delikatne ta raz, a dwa, ta rura pewnie oprócz samej istoty mocowania pasa, jest dodatkowym usztywnieniem klatki. Moge Ci jutro zrobić zdjecia jak to wyglada live Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Edwinie, poprosze. Marcinowi w Volvo klatke robil Baran i taka rura miala byc... ale sie mu zapomnialo. Teraz u mnie bedzie robil, to mu do szyby dokumentacje zdjeciowa przykleje Daj jeszcze zastrzaly do kielichow, bo z tego u Marcina tez 'zrezygnowal'. W zamian wyspawal cos innego, ale nie pamietamy co :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się