najman Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Mysle nad usztywnieniem zawieszenia, pomimo ze podobno model 2010 jest sztywniejszy niz 2009. Jednak nie jest to dla mnie wystarczajace bo auto na zakretach buja sie i wewnetrze koleczka na lekkich wybojach juz traca przyczepnosc i wkracza ESP. Wymienic tylko amorki? Springow nie chcialbym utwardzac aby nie pogorszyc bardzo wlasciwosci terenowych. Jakie amorki polecacie? Moze tez jakies stabilizatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 kiedyś było proste bo forek był bratem imprezy i dożo rzeczy dało się przypasować. Teraz jest inaczej ale podejrzewam, że producenci kitów mają już jakieś zestawy. Co do zakrętów to potrzebne są "grube" stabilizatory a ZTS nowy forek ma bardzo delikatna zawiechę, znacznie cieńsze staby i itp od poprzedniej generacji która jest oceniana jako pancerna. Nowy forek też znazeni wyżej jest osadzony więc środek ciężkości jest przesunięty ku górze. Auta ważą bardzo podbnie jednakże faktem jest, że nowy forek na krętej drodze nie prowadzi się jak poprzedni. Nie mam w tym doświadczeń, przekazuję zasłyszane opinie z serwisu, czy od innych użytkowników. Dodatkowo te samie springi są w benzynie jak i cięższym dieslu. To chyba nie powinno tak być Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Zestaw stabilizatorów, tył i przód p. Whiteline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 wyrwiesz mocowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 w nowym watpie ....ja wyrwałem bo ruda troszku przyaatakowala ale auto ma 10lat!!!! A fachowo powinno byc z nowymi mocowaniami ale nie wiem czy ktoś juz produkuje takowe do forka......ja nawet do starego musialem czekać bo nikt w pl nie miał!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 To fakt, mocowania to będzie słaby punkt, tym bardziej jak zaczniesz wariować na zakrętach, przy dużych przechyłach będą dużo większe siły na mocowaniach. Jak kupowac to zestaw np. Whiteline, kiedys się dowiadywałem, koszt ok 1600zł ( bez łączników). Tylko pytanie czy jest sens, to nie jest samochód do ścigania sie po zakrętach. Jak chcesz coś zmienic to kup sobie komplet dobrych opon i pojeździj na pojeżdzawki, dużo się nauczysz. Samochód potrafi dużo więcej niż Ty. ps. w jeździe po zakrętach dużo pomaga praca lewą nogą na hamulcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 ja mam wzmocnione mocowania, stabilizatory 22mm, dosc twardy zawias (agxy na 4/4 + springi STi), a w ciagu miesiaca rozwalilem dwa laczniki oraz dwa mocowania do wahaczy. na seryjnym zawieszeniu nawet nie chce myslec, co by bylo. chcesz usztywnic - wymien amortyzatory i sprezyny w pierwszej kolejnosci. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się