Jump to content

Check engine p0519


dodawi
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam problem ze swoim forkiem. Zapala mi sie co jakiś czas check engine i po odpaleniu forka 5 razy (podejrzewam, że komputer sam sie restartuje) check gaśnie. Byłem w serwisie i przy okazji przeglądu na 105tys sprawdzili jaki to błąd. Wyszło p0519. Pytam w serwisie o co chodzi, a oni, że błąd obwodu biegu jałowego. I tyle, nic więcej nie chcieli powiedzieć. Ktoś miał ten problem? Co to może być?

Forek 2004, 2.0 bez LPG

Link to comment
Share on other sites

pytałem wujka (Google) i twierdzi, że to może być upierdliwy błąd

ponoć znaczy, że algorytm sterujący obrotami w trybie jałowym nie zdołał ustalić ich na żądanym poziomie

jednym padł jakiś przełącznik inni podejrzewają dziurkę w dolocie, jeszcze inni zaworek sterujący obrotami jałowymi....

 

powodzenia, też spytaj wujka :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

sprawdź regulator wolnych obrotów

tzn.

wyczyść styki jakimś Kontakt-sprayem

wyczyść sam regulator np. czysta Benzyna może być WD-40 ale najlepiej

tzw.:Bremsenreiniger sa w sprayu środki do czyszczenia hamulców

 

możesz spoko do środka napsikać

spróbuj pociągnąć za zaworek, wcisnąć

i tak kilka razy

UWAGA żeby nie wypadł no i sprężyna

Link to comment
Share on other sites

Troche to trwało, ale w końcu pojechałemdo mechanika.

Nie wiem co to znaczy zaworek regulujący wolne obroty.

Więc zdjęliśmy trzy zaznaczone na zdjęciu i wyczyściliśmy.

Objawy po ich zamontowaniu i zapalniu silnika nie były dobre rokujące. Od razu zapalił się check, obroty zaczeły świrować. Po przejechaniu 20km wszystko sie uspokoiło, chcek zgasł i wydawało się przez następne 300km, że problem został rozwiązany. Aż do zeszłego weekendu, kiedy znowu sie check zapalił. Tym razem nie pomogło odpalenie kilkukrotne samochodu, co wcześniej resetowało błąd i check znikał.

Podjechał dzsiaj do elektryka, podłączyliś,y kompa i wyszła niespodzianka. Nie dość, że jest cały czas ten sam błąd p0519, to jeszcze pojawił sie nowy p0507 (tu poszukam na forum albo założe nowy wątek). Wracając do p0519- czy chodziło wam o jeden z zaznaczonych "zaworków", czy o cos innego?

Poza święcącym się checkiem brak innych objawów

 

PS. po skasowaniu błędów check wracając do domu mi sie nie zapalił. Ciekawe jak długo.

 

-- Wt wrz 07, 2010 7:26 pm --

Link to comment
Share on other sites

Nie piszesz skąd jesteś. Może wtedy polecilibyśmy gdzie to najlepiej naprawić / zdiagnozować (w ASO oczywiście). W przeciwnym wypadku będziesz szukał po omacku po kolei wykręcając wszystko co się da.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 1 year later...
W dniu 11.12.2015 o 13:22, Pan Dziedzic napisał:

Skolo, gratki z nowego zakupu :)

Nie zostały Ci tam jakieś fajne frukty z wrx-a? :D

Cały czas mam 2 tylne lampy, przedni grill ze znaczkiem Subaru i STI oraz te 2 zaślepki co są koło grilla :-)
A co do błędu to co jakiś czas mi wyskakuje. Kasuje go i jeżdżę dalej. Wczoraj miałem problem bo po przejechaniu kilku kilometrów zatrzymałem się zgasiłem auto i po jakiś 30 min chcę odpalić a on odpala i zaraz gaśnie. Ewidentnie coś z tymi wolnymi obrotami musi być. Jak na razie odpalił i po skasowaniu błędu dzisiaj znów wyskoczył, ale przynajmniej na razie odpala i nie gaśnie. Szukam dalej rozwiązania.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...