elberoth Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Adam. - dla Ciebie, jako uznanego brake killera, to może to: http://www.performancefriction.com/pages/about_pfc.htm lub to http://www.pmuracing.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 to mogę pożyczyć Racelogica. Z chęcią bym pomierzył w turbowannie ale to może kiedyś jak będę w w-wie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No problemo, tylko daj znać dzień czy dwa wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Adam. - dla Ciebie, jako uznanego brake killera, to może to: http://www.performancefriction.com/pages/about_pfc.htm lub to http://www.pmuracing.com/ ja nie jestem killerem, mozesz mi wierzyc lub nie klocki RC5+ rozpadly sie bez upalania. ps w ulezu ostatni piatek mialem klocki jurid bo RC6 nie dojechaly jeszcze i jurid spisal sie znakomicie, nie rozpadl sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Moje RC5+ również spisały się znakomicie W ten sam dzień, w tym samym miejscu Ale fakt faktem, WRX na R888 to nie twoje evo na slickach. Inne siły, inne przeciążenia i inne obciążenie termiczne hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Adam. - dla Ciebie, jako uznanego brake killera, to może to: http://www.performancefriction.com/pages/about_pfc.htm Fenomenalne produkty, tylko dość nie tanie , zestaw tarcz i kolcków pod seryjny zacisk BREMBO, bardzo godny polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Co jest fenomenalnego w PF? PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 nie shit happens tylko ten klocek to shit. trzy z czterech klockow tak wygladaja zgadzam się w 100% CL RC5+ to największy badziew na jakim przyszło mi się turlać. Już zaakceptowałem fakt, że tarcze po kilku km na tych klockach zaczęły huczeć i bić, zaakceptowałem również, że klocki napierda(@#$)ją w zacisku jak dzwon Zygmunta to jeszcze wczoraj odkręciłem drugi bieg dojeżdżając do skrzyżowania a tu chrup i pedał w podłogę. Całe szczęście nawyk hamowania silnikiem i pompowanie pedału hamulca (mając ręczny cały czas w pogotowiu) i udało się zatrzymać przed przejściem dla pieszych :shock: a oto co dziś zobaczyłem po wyjęciu kloców: dodam, że autem przejechałem od wymiany jakieś 4-5 tyś. mil w warunkach typowo drogowych (żadnej pojeżdżawki) klocka zostało jeszcze jakieś 10 mm ale postanowił się odkleić od blachy i nie chodzi nawet o pieniądze wydane na ten złom tylko o fakt, że gdybym jechał "trochę" szybciej i musiał awaryjnie hamować to co wtedy :?: strach pomyśleć, zwłaszcza że klocek nie ma homologacji drogowej (jeśli się nie mylę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Jacool, raison, dramatyczny fuckup :shock: Ja co prawda kończę właśnie RC5+, po roku jeżdżenia (były w porządku) ale chyba następne...nie będą RC5+. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 nie shit happens tylko ten klocek to shit. trzy z czterech klockow tak wygladaja zgadzam się w 100% CL RC5+ to największy badziew na jakim przyszło mi się turlać. Już zaakceptowałem fakt, że tarcze po kilku km na tych klockach zaczęły huczeć i bić, zaakceptowałem również, że klocki napierda(@#$)ją w zacisku jak dzwon Zygmunta to jeszcze wczoraj odkręciłem drugi bieg dojeżdżając do skrzyżowania a tu chrup i pedał w podłogę (...) jako czlowiek, majacy RC5+ w jednym ze swych aut napisze tylko tyle: :shock: komancz, napiszesz COS SENSOWNEGO :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Już zaakceptowałem fakt, że tarcze po kilku km na tych klockach zaczęły huczeć U mnie już drugie tarcze to mają na tych klockach.......chyba wrócę do pylących hawków :roll: komancz, napiszesz COS SENSOWNEGO A co sensownego może napisać? Po prostu wypadek przy pracy, szkoda tylko że może kosztować zdrowie lub życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 komancz, napiszesz COS SENSOWNEGO A co sensownego może napisać? Po prostu wypadek przy pracy, szkoda tylko że może kosztować zdrowie lub życie. otrzymalem od komancza pw (dosc sensowne), ale obiecal sam tu odpisac, wiec na razie milcze jak ryba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Scooby-doobie-doo komancz where are you? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Także jestem żywo zainteresowany tematem RC5+ Liczę na to że dojadę je bezpiecznie do końca, ich końca Jacek kupiłeś już nowe klocki :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Opisany tutaj przypadek ma swoje źródło w sposobie eksploatacji klocków. Zgodnie z przesłanymi informacjami zostały one kupione jesienią 2009 roku i wówczas użytkowane, po czym auto przez ponad rok stało. Mieszanka w klockach RC5+ ma mikropory i w pewnym stopniu absorbuje wodę z drogi (okres jesienno/zimowo/wiosenny w którym klocki były wykorzystywane wyjątkowo temu sprzyjał). Jeśli w takim stanie klocki zostaną pozostawione na bardzo długi czas (kilkanaście miesięcy) w zaciskach woda penetruje mieszankę, rozpoczynają się zmiany w jej strukturze (niektóre z zawartych w mieszance metali, a RC5+ jest spiekiem metalowym, w takich warunkach korodują), która ma też tendencję do pęcznienia. Może wówczas dojść do rozwarstwiania i pękania mieszanki głównie w obszarach styku z tylną płytką montażową. Nawet jednak jeśli się tak stanie klocki dalej hamują, wydzielając stuki, piski (mieszanka przemieszcza się w zacisku), to znak, że klocki nadają się natychmiast do wymiany. Być może właściciel tego nie zauważył, być może w tak ekstremalnej sytuacji (ponad rok) zmiany te miały jeszcze inny i bardziej gwałtowny charakter. Oczywiście nie zawsze pozostawienie klocków przez nawet ponad rok prowadzi do kłopotów, jeśli nie były mokre lub zostały solidnie nagrzane / osuszone. Tak czy inaczej po wielomiesięcznym nieużywaniu auta (trudno przecież zweryfikować czy przy ostatniej jeździe wpadliśmy w kałużę, czy było mokro czy nie) wskazane jest przejrzenie stanu klocków - nie tylko pod kątem grubości okładziny. Zarówno w wyczynowych warunkach (do czego klocki zostały stworzone) jak i normalnej eksploatacji ulicznej, do czego bywają też wykorzystywane, powyższe sytuacje nigdy nie występują. Hamulce są przecież regularnie użytkowane, grzane, chłodzone, mieszanka - nawet mokra - nie stoi nigdy tak długo, nie ma więc szans na pojawienie się takich sytuacji. Jeśli ktoś planuje używać auta z podobnymi przestojami to po prostu klocki CL competition nie są dla niego i wcale nie będę tutaj przekonywał, że jest inaczej - powinien sięgnąć po inny produkt - najlepiej bez związków metali. Właściciel otrzymał już na PW wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Jeśli ktoś planuje używać auta z podobnymi przestojami to po prostu klocki CL competition nie są dla niego Ewentualnie raz na kilka dni suszareczka w rękę i do garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Jeśli ktoś planuje używać auta z podobnymi przestojami to po prostu klocki CL competition nie są dla niego Ewentualnie raz na kilka dni suszareczka w rękę i do garażu najlepiej suszyc na drodze i pokatowac od czasu do czasu hamulce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Jeśli ktoś planuje używać auta z podobnymi przestojami to po prostu klocki CL competition nie są dla niego Ewentualnie raz na kilka dni suszareczka w rękę i do garażu najlepiej suszyc na drodze i pokatowac od czasu do czasu hamulce... swojego zdania o RC5+ nie zmienię z kilku powodów na temat których już z komanczem dyskutowałem via PW i które to nie pozwalają mi się do końca zgodzić z przytoczoną argumentacją CL-Brakes, niemniej pełen szacunek dla komancza za profesjonalne podejście do sprawy pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Hej Może trochę nie na temat a może na temat Czy WRX US I UE miały te same tarcze i klocki ? a tylko inne zaciski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ravo, od MY06 EU i US miały 4-tłoczki, więc to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 tylko ja mam 2002 i nie mogłem znaleźć na forum czy mają inne tarcze i klocki bo to że zaciski to wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Klocki na bank inne, bo w EU masz 4-tłoczek, w US 2-tłoczek. Co do tarcz to nie wiem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Bug-eye US miały mniejsze hamulce niż EU. Więc zarówno klocki, jak i tarcze inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 WRX Bugeye: US - tarcze przód wentylowane 286mm, tył niewentylowane EU - tarcze przód wentylowane 297mm, tył również wentylowane 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się