the.wolf Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ebl, ale z opisie RC5+ nic nie ma nt. Carbon Deposit :wink: FX jak szukasz budzetu to OMP, do miasta sa naprawde ok. Na upalanie to nie bardzo Tez niedlugo wskakuje w RC5. mowia ze sa swietnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ebl, ale z opisie RC5+ nic nie ma nt. Carbon Deposit :wink: No właśnie piszą że nie ma tego problemu W DS2500 na pewno jest - wystarczy zrobić 2-3 kółka w Ułężu bez schłodzenia hamulców, czego sam doświadczyłem. 'It’s extremely wear resistant, and doesn’t destroy rotors with pad deposits like the majority of street pads do when pushed to their temperature envelope.' Właśnie zamówiłem dla siebie RC5+ w 4T w Mysiadle Powinny być na piątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ebl, ale z opisie RC5+ nic nie ma nt. Carbon Deposit :wink: No właśnie piszą że nie ma tego problemu W DS2500 na pewno jest - wystarczy zrobić 2-3 kółka w Ułężu bez schłodzenia hamulców, czego sam doświadczyłem. 'It’s extremely wear resistant, and doesn’t destroy rotors with pad deposits like the majority of street pads do when pushed to their temperature envelope.' Właśnie zamówiłem dla siebie RC5+ w 4T w Mysiadle Powinny być na piątek. Problem jest z osiagalnoscia tej mieszanki do WRXa, Fabryke przeroslo zainteresowanie do czego sie oficjalnie przyznaja, nie nadazaja z produkcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Dobrze że piszesz - będę musiał zamówić od razu 2 pary, aby nie obudzić się z ręką w nocniku. W tym roku już 4 pary DS2500 u mnie poszły ... strasznie szybko to idzie. A na RC6E (E = Endurance) ktoś jeździł ? Na papierze wygląda na to, że może to być nawet lepsza alternatywa niż RC5+ do upalania / fast road ... większe Mu (0,49 vs 0,4), a przy tym wersja Endurance jest podobno bardzo trwała (podają nawet kilkakrotnie większą żywotność klocka w stosunku do typowych Race Compound) i jednocześnie łagodna dla tarcz. Jedyny minus to cena, większe pylenie, no i piszczenie - dla mnie to jednak nieistotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Dobrze że piszesz - będę musiał zamówić od razu 2 pary, aby nie obudzić się z ręką w nocniku. W tym roku już 4 pary DS2500 u mnie poszły ... strasznie szybko to idzie. A na RC6E (E = Endurance) ktoś jeździł ? Na papierze wygląda na to, że może to być nawet lepsza alternatywa niż RC5+ do upalania / fast road ... większe Mu (0,49 vs 0,4), a przy tym wersja Endurance jest podobno bardzo trwała (podają nawet kilkakrotnie większą żywotność klocka w stosunku do typowych Race Compound) i jednocześnie łagodna dla tarcz. Jedyny minus to cena, większe pylenie, no i piszczenie - dla mnie to jednak nieistotne. tak, RC6E jest super, ale bardzo droga (drozsza od RC8) i rzeczywiscie swietnie dziala np przy dlugotrwalej szybkiej jezdzie gdzie uzywa sie sporo hamulca (szybkie tory z ostrymi zakretami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Orientujesz się jaki jest koszt RC6E do WRXa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Orientujesz się jaki jest koszt RC6E do WRXa ? kolo 730zl brutto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 kolo 730zl brutto Ma na stanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Po 50km - nie sprawdzamy jeszcze ile mogą i czy jest lepiej ale sporadycznie popiskują jak są rozgrzane. Przy końcówce zatrzymywania, i też nie zawsze:twisted: Przy cofaniu piszczą bardziej ale mnie to nie przeszkadza, sąsiadom być może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Oskar, pisz - ciekaw jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 a jak porównać CL RC5+ do Hawka HP+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 @ wolf OMP właśnie dojechałem i mi nie starczyły do miasta... niestety także dla mnie ta opcja nie wchodzi już więcej grę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 @ wolf OMP właśnie dojechałem i mi nie starczyły do miasta... niestety także dla mnie ta opcja nie wchodzi już więcej grę... ale to niemozliwe, skoro WRX spala Ci 8L/100km chodzilo mi o to ze omp to turlania sie nadaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 a jak porównać CL RC5+ do Hawka HP+ ? HP+ to raczej tylko do szybszego turlania się po ulicy. Co najwyżej do lekkich, niezbyt mocnych aut na pojeżdżawki. Essex does not recommend the HP+ for track driving unless your car is light, has low power, and is on street tires. The HP+ does not have a high enough max operating temperature to work well on the track for most cars. The HP+ is an appropriate street pad for owners who want the ability to drive them a little harder than the typical street pad, and are willing to sacrifice some noise in exchange for increased performance. HP+ Composition: Semi-metallic Category: Street Max Operating Temp*: 1000F Dust: Moderate Noise: Moderate Bite / Mu: Moderate Judder/Vibration: Low Pad wear: Low to Moderate Rotor wear: Low RC5+ Composition: Sintered Category: Club Sport/Full Race Max Operating Temp*: 1800F Dust: Moderate Noise: Low to Moderate Bite / Mu: Moderate to High Judder/Vibration: Very Low Pad wear: Low Rotor wear: Low RC5+ ma wyższy Mu, wyższą max temp pracy, a przy tym jest cichszy i trwalszy Jedyny minus to cena. Tak naprawdę, to RC5+ trzeba by porównywać do HT-10 lub DTC-70 bo są odpowiedniki z oferty Hawka, a nie HP+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Jeśli patrzeć na materiał z jakiego są wykonane RC5+ to są one porównywalne do Blue9012 o których nikt tu nie pisze lub można trochę podciągnąć pod DTC-30. lub HT-10 jeśli patrzeć na temperaturę . Mieszanki RC6 i RC8 to będą HT-14 i HT-15 compound ( te ostatnie to wspomniane wcześniej DTC-70 ). Wiele jest opini , że RC8 są jeszce wyższa klasa w Motorsporcie niż DTC-70. Proponuję żeby ktoś kto jeżdził na CL RC5+ założył Blue9012 albo HT-10 i się osobiście wypowiedział . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 RC5+ wg mnie nie sa wcale rewelacyjne, palily mi sie w miescie... Dla mnie RC6 jest bezkonkurencyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 elb, a masz może takie info o ebc yellow? tak z ciekawości, bo chyba wcale nie były złe, albo po prostu za słabo hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Jeśli patrzeć na materiał z jakiego są wykonane RC5+ to są one porównywalne do Blue9012 o których nikt tu nie pisze lub można trochę podciągnąć pod DTC-30. lub HT-10 jeśli patrzeć na temperaturę . Mieszanki RC6 i RC8 to będą HT-14 i HT-15 compound ( te ostatnie to wspomniane wcześniej DTC-70 ). Wiele jest opini , że RC8 są jeszce wyższa klasa w Motorsporcie niż DTC-70. Proponuję żeby ktoś kto jeżdził na CL RC5+ założył Blue9012 albo HT-10 i się osobiście wypowiedział . Problem polega na tym ze HAwk nie robi klockow pod wiekszosc wyczynowych zaciskow m.in Alcona, AP, Brembo przez to CL poza Ferodo nie ma konkurencji w pewnych segmentach (Rajdy, Wyscigi), a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 To prawda target Hawka jest inny , robi pod Stop Techa, Brembo i Wilwood kilka modeli Alcona ale sam wiesz że w skali światowej Stop tech czy Brembo jest dużo bardziej popularny niż AP Racing. Ależ oni maja w swojej ofercie klocki pod AP racing ( Essex) i te o które ci chodzi tylko, że w mieszankach HPS i Performance Ceramic . Rozmawiałem z Hawkiem, i jeśli było by zapotrzebowanie to nie ma problemu zrobić w innych mieszankach np Blue9012 czy DTC-70 pod CP7040 czy CP555 etc. po prostu " custom order". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A powiedzcie mi...czy RC+5 nie ywmagają mega upalania zeby sie nagrzać żeby jakoś normalnie zacząć hamować, tak? Potrzebuje hamulce głównie do miasta(normalne i szybsze przemieszczanie się) + czasami trasa. Czy nie bedzie tak że zanim zacznie mi hamować(kiedy się nagrzeją) to wyląduję komuś w (_!_) ?? Jasiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A powiedzcie mi...czy RC+5 nie ywmagają mega upalania zeby sie nagrzać żeby jakoś normalnie zacząć hamować, tak? Potrzebuje hamulce głównie do miasta(normalne i szybsze przemieszczanie się) + czasami trasa. Czy nie bedzie tak że zanim zacznie mi hamować(kiedy się nagrzeją) to wyląduję komuś w (_!_) ?? Jasiek. Jeździłem na RC8 i RC6. Te nie potrzebują rozgrzewki. ZTCW RC5+ też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A powiedzcie mi...czy RC+5 nie ywmagają mega upalania zeby sie nagrzać żeby jakoś normalnie zacząć hamować, tak? Potrzebuje hamulce głównie do miasta(normalne i szybsze przemieszczanie się) + czasami trasa. Czy nie bedzie tak że zanim zacznie mi hamować(kiedy się nagrzeją) to wyląduję komuś w (_!_) ?? Jasiek. nie potrzebuja rozgrzewania ani ukladania, hamuja zawsze tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Nie jo to była bardziej "ironia" bo nie wyobrażam sobie grzania hamplow przed każda jazda;) chodziło bardziej o to jaka jest ich sprawność i czy jest zawsze taka sama .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 myślę że są bardziej przewidywalne i sprawne w każdej chwili niż zwykłe. W turbowannie przy normalnej jedzie różnicy praktycznie nie czuć, ale jak dochodzi do sytuacji gdzie po jeździe z górki albo po kilku zakrętach potrzebujesz depnąć bo wyjechał Ci jakiś traktor to ten hamulec jest taki :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Czyli polecacie RC5+ tak ? ooooookkkkkk .... ! tak czy siak będzie trzeba zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się