radnor Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Nie moge nigdzie znalezc informacji o crash testach Imprezy GT. Modele 2001-2007 wypadaly calkiem niezle pod tym wzgledem, ktos moze ma dane dotyczace wczesniejszej wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Nie chodzi o GC? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Hogiego trzeba zapytać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Jeśli chodzi o GC8, to uważam, że jest bezpieczny - przeżyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 a ja wolałbym nie sprawdzać swojego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Jeśli chodzi o GC8, to uważam, że jest bezpieczny - przeżyłem. Chodzi dokladnie o GC8 po lifcie w 1998r. Wiesz, ten kierowca tez przezyl: http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/ ... padek.html Sporo zalezy od sytuacji, ale szanse mozna sobie dac wieksze albo mniejsze. Dziwne, ze nikt nie przeprowadzil takiego testu, a szukalem dosc dokladnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Wiesz, ten kierowca tez przezyl: http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/ ... padek.html ten niestety nie :arrow: http://img380.imageshack.us/i/skanuj0002i.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Nie moge nigdzie znalezc informacji o crash testach Imprezy GT. Modele 2001-2007 wypadaly calkiem niezle pod tym wzgledem, ktos moze ma dane dotyczace wczesniejszej wersji? Zerknij tutaj: http://www.safercar.gov/portal/site/saf ... =1&ID=6099 W USA są dwie organizacje crashujące samochody - rządowa NHTSA oraz ubezpieczeniowy IIHS. Link powyżej jest do testu imprezy z 1996 roku, przeprowadzonego przez NHTSA. Niestety, IIHS ma testy zaczynające się po roku 2000... Pamiętaj też, że 4 gwiazdki NHTSA mają się nijak do gwiazdek EuroNCAP, nie mówiąc o tym, że kryteria przyznawania punktów też się trochę zmieniły przez te 14 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 socko, bardzo słuszne uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Zerknij tutaj: http://www.safercar.gov/portal/site/saf ... =1&ID=6099 W USA są dwie organizacje crashujące samochody - rządowa NHTSA oraz ubezpieczeniowy IIHS. Link powyżej jest do testu imprezy z 1996 roku, przeprowadzonego przez NHTSA. Niestety, IIHS ma testy zaczynające się po roku 2000... Pamiętaj też, że 4 gwiazdki NHTSA mają się nijak do gwiazdek EuroNCAP, nie mówiąc o tym, że kryteria przyznawania punktów też się trochę zmieniły przez te 14 lat. Link niestety nie dziala.. Zdaje sobie sprawe z roznic w metodologii testow i kryteriach, chodzilo mi bardziej o porowanie GTka do innych aut podobnej wielkosci z tych samych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Link niestety nie dziala.. Może teraz: http://je.pl/se9w ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 socko ciągle to samo: Sorry, this feature is currently unavailable.Please try again later. If this problem persists, please contact the system administrator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 socko ciągle to samo: To wejdźcie na główną stronę i sami poszukajcie :-) Na samym środku na głównej jest "Search 5-star Safety Ratings", a dalej wyszukiwarka po roczniku, producencie i modelu. Osobiście nie spodziewałbym się rewelacji po GTku, a zwłaszcza biorąc pod uwagę że samochód ma już ponad 10 lat (konstrukcyjnie 17, a nie wiem, czy mocno poprawili strukturę budy przy okazji FL w 98r) i rudy zrobił swoje... Strzelam, że jest to mniej więcej poziom Golfa III, raczej nie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 ewentualnie mozna tak: chyba ze chodzi o inny model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 To wejdźcie na główną stronę i sami poszukajcie :-) Na samym środku na głównej jest "Search 5-star Safety Ratings", a dalej wyszukiwarka po roczniku, producencie i modelu. Osobiście nie spodziewałbym się rewelacji po GTku, a zwłaszcza biorąc pod uwagę że samochód ma już ponad 10 lat (konstrukcyjnie 17, a nie wiem, czy mocno poprawili strukturę budy przy okazji FL w 98r) i rudy zrobił swoje... Strzelam, że jest to mniej więcej poziom Golfa III, raczej nie lepiej. Bez rewelacji to malo powiedziane. GTk z 1997r zdobyl 4 gwiazdki w ich testach, dla porownania Civic z 1997 roku zdobyl 4 dla kierowcy i 5 dla pasazera. Tutaj jest test NCAPa tej hondy: Niezbyt wesolo to wyglada.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 To wejdźcie na główną stronę i sami poszukajcie :-) Na samym środku na głównej jest "Search 5-star Safety Ratings", a dalej wyszukiwarka po roczniku, producencie i modelu. Osobiście nie spodziewałbym się rewelacji po GTku, a zwłaszcza biorąc pod uwagę że samochód ma już ponad 10 lat (konstrukcyjnie 17, a nie wiem, czy mocno poprawili strukturę budy przy okazji FL w 98r) i rudy zrobił swoje... Strzelam, że jest to mniej więcej poziom Golfa III, raczej nie lepiej. Bez rewelacji to malo powiedziane. GTk z 1997r zdobyl 4 gwiazdki w ich testach, dla porownania Civic z 1997 roku zdobyl 4 dla kierowcy i 5 dla pasazera. Tutaj jest test NCAPa tej hondy: Niezbyt wesolo to wyglada.. hmm, nie wesolo to wyglada ten crash test, on chyba dostal gwiazdki na minusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 hmm, nie wesolo to wyglada ten crash test, on chyba dostal gwiazdki na minusie Wiesz, wszystko zależy przy jakiej prędkości był test. Tutaj nie ma o tym żadnej informacji. Na samochodzie jest tylko napis "CrashLab", a to oznacza, że test nie był przeprowadzony pod egidą żadnej organizacji typu EuroNCAP czy IIHS. Strzelam, że to był pierwszy test katapulty, aby pokazać możliwości dla gawiedzi - miało się dużo giąć i efekt został osiągnięty :-) Widziałem podobny test zrobiony na VW Santana - z samochodu został tylko bagażnik (może na części dałoby się tylne lampy opchnąć ;-) ) - ale test był przeprowadzony przy prędkości 112 km/h, a uderzenie było w sztywną barierę (a nie jak w EuroNCAPie w odkształcalną). Jestem pewien, że gdyby uderzyć w sztywną barierę Mercem S-klasą przy tej samej prędkości też nie byłoby wesoło... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Bez rewelacji to malo powiedziane. GTk z 1997r zdobyl 4 gwiazdki w ich testach, dla porownania Civic z 1997 roku zdobyl 4 dla kierowcy i 5 dla pasazera. Tutaj jest test NCAPa tej hondy: Niezbyt wesolo to wyglada.. Moim zdaniem tu nie ma czego porównywać, ponieważ: - Civic amerykański i Civic europejski z tamtego okresu to dwie różne konstrukcje. Civic z EuroNCAP był robiony tylko na rynek europejski!! - testy w US przeprowadza się na samochodach z kierownicą po lewej stronie, testy EuroNCAP w dużej mierze przeprowadza się z kierownicą po prawej stronie, co uniemożliwia bezpośrednie porównanie wyników... samochody nie są symetryczne (zwłaszcza te z poprzecznie umieszczonym silnikiem...), czasem zdarza się, że jedną podłużnicę mają dłuższą... (tak było z tego co pamiętam w którejś z renówek, dzięki czemu w EuroNCAP miały świetne wyniki...). Ogólnie - jeżeli szukasz bezpiecznego samochodu, szukaj takiego, który jest sprzedawany na wielu rynkach (USA, Europa, Japonia, Australia) zatem musi spełniać wymagania różnych testów. Najmniej ufaj samochodom, które świetnie wypadają w crashach, ale za to są sprzedawane np tylko w Europie albo tylko w US... Naprawdę bardzo łatwo zaprojektować samochód, aby dostał 5 gwiazdek w EuroNCAP i nigdzie indziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 hmm, nie wesolo to wyglada ten crash test, on chyba dostal gwiazdki na minusie Wiesz, wszystko zależy przy jakiej prędkości był test. Tutaj nie ma o tym żadnej informacji. Na samochodzie jest tylko napis "CrashLab", a to oznacza, że test nie był przeprowadzony pod egidą żadnej organizacji typu EuroNCAP czy IIHS. Strzelam, że to był pierwszy test katapulty, aby pokazać możliwości dla gawiedzi - miało się dużo giąć i efekt został osiągnięty :-) Widziałem podobny test zrobiony na VW Santana - z samochodu został tylko bagażnik (może na części dałoby się tylne lampy opchnąć ;-) ) - ale test był przeprowadzony przy prędkości 112 km/h, a uderzenie było w sztywną barierę (a nie jak w EuroNCAPie w odkształcalną). Jestem pewien, że gdyby uderzyć w sztywną barierę Mercem S-klasą przy tej samej prędkości też nie byłoby wesoło... :-) to ciekawe, nie wzialem tych paru czynnikow po uwage hehe Dla porownania i prawdopodbnie potwierdzenia tego co mowisz(predkosc przeszkoda etc): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 socko ciągle to samo: Sorry, this feature is currently unavailable.Please try again later. If this problem persists, please contact the system administrator. znaczy, że komórka nie ma zasięgu ? może dzwońcie na stacjonarny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ponad stówką GTkiem po barierze w Mikołajkach na Superoesie - nic się nie dzieje...błotnik, zderzak plus reflektor a z tyłu lampa i zderzak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Nie moge nigdzie znalezc informacji o crash testach Imprezy GT. Modele 2001-2007 wypadaly calkiem niezle pod tym wzgledem, ktos moze ma dane dotyczace wczesniejszej wersji? Hogiego trzeba zapytać . viewtopic.php?f=12&t=113380 66 km/h :roll: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Nie moge nigdzie znalezc informacji o crash testach Imprezy GT. Modele 2001-2007 wypadaly calkiem niezle pod tym wzgledem, ktos moze ma dane dotyczace wczesniejszej wersji? Hogiego trzeba zapytać . http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=12&t=113380 66 km/h :roll: 8) Twarde zatrzymanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się