czajnik Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam, kilka dni temu kupiłem używane, dwuletnie Legacy 2.0D. Ciekawi mnie dlaczego auto, po zmianie biegu z I. na II. na prostym, równym odcinku drogi o ile nie doda się gazu GAŚNIE? Jeździłem różnymi samochodami w ciągu ostatnich 10 lat i w ŻADNYM z nich nie zdarzyła mi się podoba sytuacja. Naturalnie, gdy pilnuję i dodaję gazu to sytuacja nie ma miejsca. Ale trudno abym zawsze jeździł na I gdy muszę jechać wolno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Przy włączonej klimatyzacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reza Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Ale trudno abym zawsze jeździł na I gdy muszę jechać wolno... Przyzwyczaisz się W tych Dieslach bardzo często trzeba wrzucać na jedynkę, za 2 czy 3 tygodnie będzie to dla ciebie naturalne. Aha i pamiętaj o sprzęgle, jak najmniej go używaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 to moze byc wina zaworu egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Jeździłem różnymi samochodami w ciągu ostatnich 10 lat i w ŻADNYM z nich nie zdarzyła mi się podoba sytuacja. Naturalnie, gdy pilnuję i dodaję gazu to sytuacja nie ma miejsca. Ale trudno abym zawsze jeździł na I gdy muszę jechać wolno... A przy jakiej prędkości wrzucasz II ? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Wgraj sobie nowy soft do diesla , zdecydowanie pomaga z tym gaśnięciem na dwójce przy wolniejszych manewrach.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajnik Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 No ale nie lubię nieodwracalnych zmian a takim jak wyczytałem w Twoim którymś poście jest wgranie tego 'softu'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajnik Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A przy jakiej prędkości wrzucasz II ? Pozdr. Jakoś tego ściśle nie mierzyłem, ruszam, auto przyspiesza, wrzucam II. 20km/h? 25? Przyznam, ze ostatnio ta sytuacja zdarza się znacznie rzadziej bo A) wyczuwam go bardziej i/lub wciskam sprzęgło. Być może się nasłuchałem i naczytałem za dużo o spalonych sprzęgłach i jestem zbyt nadwrażliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Mam podobne odczucia w nowym forku D. Soft powinien byc aktualny. Cos mi sie wydaje ze brak momentu przy malych obrotach. Ruszenie bez odrobinki gazu jest prawie niemozliwe. Bylem z tym na przegladzie w Subaru w Cannes i po przeprogramowaniu jest jeszcze gorzej. Bede w sierpniu autem w Polsce. Wierze ze problem da sie ogarnac ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam Wszystkich, Sama zmina softu w silnikach diesla nie powoduje zmiany max. momentu obrotowego ani max. mocy silnika. Oznacza to, że dynamika samego samochodu nie ulega zmianie, będzie taka sama jak przed zmianą oprogramowania. Jedynie co można zauważyć po zmianie softu (oczywiscie na plus) to, że samochód płynniej reaguje na nacisniecie pedału przyspiesznia. Oznacza to lepsze wyczucie samochodu, a tym samym prowadzenie (ruszanie)-obecnie należy troszke głębiej naciśnąć pedał gazu aby osiągnąć odpowiedni poziom obrotów silnika. Nowy soft oprócz powyżej opisanej kwestii, zmienia także moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów (został troszke spłaszczony, aby odrazu nie osiągać max. momentu, ponieważ podczas ruszania nie jest on potrzebny!) Mam pytanie: -czy samochód po wbiciu np. 2 i puszczeniu nogi z gazu gaśnie każdorazowo, czy w sytuacji np. przy zatrzymywaniu sie przed światłami? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi