Bartekfi Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 bohun, żeby Cię troszkę pocieszyć, to widziałem dziś Twój silnik podczas montażu i wygląda naprawdę zacnie 8) Głowice wymuskane, świecące, jak nóweczki 8) Będzie Ci dobrze służył A tak przy okazji, to czy jest szansa, że Twojego Forka widziałem jakiś tydzień (może dawniej) temu na warszwskiej Woli, zaparkowanego na ul. Żytniej :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 bohun, żeby Cię troszkę pocieszyć, to widziałem dziś Twój silnik podczas montażu i wygląda naprawdę zacnie 8) Głowice wymuskane, świecące, jak nóweczki 8) Będzie Ci dobrze służył A tak przy okazji, to czy jest szansa, że Twojego Forka widziałem jakiś tydzień (może dawniej) temu na warszwskiej Woli, zaparkowanego na ul. Żytniej :?: Bartek, dzięki za informację! kilka tysi poleci za naprawę ale przynajmniej silniczek trochę odmłodnieje przy okazji. Niestety w serwisie wyszło że oprócz pogiętych zaworów, coś tam z głowicami też się popier.. A co do Żytniej - tak to mój samochodzik tam stał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A co do Żytniej - tak to mój samochodzik tam stał Bartek, dzięki za informację! kilka tysi poleci za naprawę ale przynajmniej silniczek trochę odmłodnieje przy okazji. Niestety w serwisie wyszło że oprócz pogiętych zaworów, coś tam z głowicami też się popier.. oglądałem sobie te Twoje stare głowice i rzeczywiście wyglądały nie najlepiej. Za to teraz wyglądają jak nowe A co do Żytniej - tak to mój samochodzik tam stał A to pozdrawiam 8) Nawet zatrzymałem się obok na jezdni swoim Forkiem i parę chwil oglądałem jak się prezentują razem bracia "prawie bliźniaki" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 czy znasz co było źródłem problemu? może pasek podczas nakładania został uszkodzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 czy znasz co było źródłem problemu?może pasek podczas nakładania został uszkodzony? Na pewno zaktualizuję ten wątek jak tylko odbiorę autko z serwisu i o wszystko wypytam. Jak na razie przyczyn nie mogli znaleźć, zdaniem serwisu (dobrego i znanego) poprzedni serwis wygląda na to że dobrze wszystko zrobił. Rzuca się na usta dosyć oklepane i lakoniczne stwierdzenie: wada materiałowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 porzadny komplet kosztuje z pompa wody 1130 PLN. To sporo potanial, albo to do N/A? Mnie tyle kosztowal 3 lata temu bez pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 porzadny komplet kosztuje z pompa wody 1130 PLN. To sporo potanial, albo to do N/A? Mnie tyle kosztowal 3 lata temu bez pompy. to do turbo jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 porzadny komplet kosztuje z pompa wody 1130 PLN. Jaki to jest porządny komplet :?: ...ktos daje gwarancje , ze wytrzyma 100 tyś ..... :wink: A te nieporządne ......to jakie.....i jakie przebiegi mogą zrobić... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 porzadny komplet kosztuje z pompa wody 1130 PLN. Jaki to jest porządny komplet :?: ...ktos daje gwarancje , ze wytrzyma 100 tyś ..... :wink: A te nieporządne ......to jakie.....i jakie przebiegi mogą zrobić... AK Ten moj byl taki, jak fabryka przykazala. Jeno bez pompy, bo Maras stwierdzil, ze jest git i bez wyciekow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 porzadny komplet kosztuje z pompa wody 1130 PLN. Jaki to jest porządny komplet :?: ...ktos daje gwarancje , ze wytrzyma 100 tyś ..... :wink: A te nieporządne ......to jakie.....i jakie przebiegi mogą zrobić... AK Kiedy ja wymienialem rozrzad po raz drugi, juz poza ASO, gdzie wiecej popsuli wtedy, dostalem gwarancje na robote do kolejnej wymiany. Przypuszczam Panie Andrzeju ze u Pana tez bym dostal gwarancje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 pasek był firmy MitsuboshiW serwisie mówią że nie polecają tych pasków, komuś tam innemu strzelił po 80kkm. Kurde, a to nie są przypadkiem paski na 1. montaż? No bo chyba nie INA? :shock: INA nie robi pasków tylko zestawy rozrządu, a w środku albo Gates (znośne), Dayco (gorsze od Gatesa) albo Contitecha co chyba jest najlepsze z tej trójki. Sam mam Contiego i jest made in germany. Co do Mitsuboshi to chyba jest to rodowita Japonia i nie słyszałem złego słowa o tych paskach. Nie mam pojęcia z czyjej fabryki są paski OEM Subaru. A propo "made in.." w Sanockim Stomilu (paski gumki itp) mam kolege odpowiedzialego właśnie za nabiajnie (drugkowanie) opisów na paskach, i faktycznie bardzo często wybija na nich napis "made in germany" :D robią do wszystkiego montowanego w europie ) to chyba tak samo jak z made in japan (mowa o pasku) też w chinach albo tajlandii robią... niestety.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 A jakie to ma znaczenie gdzie jest fizycznie produkowane? Ważna jest technologia i reżim technologiczny. W Polsce produkuje się masę sprzętu do samochodów łącznie z tymi z górnej półki i jakoś nie ma problemów. Tak samo w Chinach produkuje się podzespoły dla europejskich producentów aut łącznie z tymi na pierwszy montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acinski Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 A propo "made in.." w Sanockim Stomilu (paski gumki itp) mam kolege odpowiedzialego właśnie za nabiajnie (drugkowanie) opisów na paskach, i faktycznie bardzo często wybija na nich napis "made in germany" :D robią do wszystkiego montowanego w europie ) to chyba tak samo jak z made in japan (mowa o pasku) też w chinach albo tajlandii robią... niestety.... Mój wuj mieszkający w niemczech kupił sobie nówkie sztukie VW PASSATA i przyjechał się pochwalić. Jakież było jego zdziwienie gdy się okazało, że samochód zakupiony w niemczech w salonie jako dobry niemiecki produkt na bloku silnika ma jak byk odlane MADE IN POLAND Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 to nich go szybko sprzeda póki jest coś wart vwszrot.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 No więc autko obebrałem. Powód pękniętego paska - ?wada materiałowa? :roll: czyli generalnie brak powodu, nie wiadomo, być może po prostu wina paska - śmigał 50kkm i padł. Rolki kręciły się jak nowe, pompa w porządku, wszystko pięknie. Stary pasek wygląda jakby zadziałała na niego jakaś nadludzka siła - porwany w strzępy. Głowice były popękane - mikropęknięcia, zawory puknięte przez tłoki. Po remoncie wszystko nowe - dwie głowice od WRXa i w nich nowe zawory, pasek oryginalny Subaru, nowe rolki. Nie życzę nikomu takiej przygody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 a jakie koszty? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 pasek oryginalny Subaru Czyli jakiego producenta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 pasek oryginalny Subaru Czyli jakiego producenta? Napisane na pasku - Subaru.. Made in Japan. Koszt całej oparacji 6 tysi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 tak podejrzewałem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się