oki33200 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Panowie jestem nowy na forum i zaczynam swoja przygodę z Subaru. Kupiłem Imprezę 2006 rok, wolnossak z USA. Prosiłbym Was o kilka rad gdyż jestem totalnym laikiem w kwetiach mechaniki samochodowej. Hamulce - jakie kupić gdyż te co są są naprawdę kiepskie. Amortyzatory - to samo. Jednocześnie proszę o niewywalanie propozycji, bo niechciałbym w ni niewiem ile inwestować, ale jednocześnie podnieść, jej osiągi i bezpieczeństwo. Jesli mogę prosić take namiary gdzie to można kupić. Pozdrawiam i z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Nic nie da sie zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Hamulce - zaciski 4-tłoczkowe z WRXa + dobre klocki i tarcze Zawieszenie, tez może być z WRXa + np. KYB AGX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Co do hamulcy to musisz zrobic swap na WRX'owe, najlepiej 4 i 2 tłoczkowe. W ostateczności 2-tłoczkowe przody, ale pod tarcze 294mm. Innej opcji nie ma. Wywal tez tylny stabilizator i kup taki od WRX'a, najlepiej 20mm, ale 17mm tez poprawia zachowanie auta. Obecnie masz drucik 13mm. Co do reszty nie mam pojęcia, bo jeszcze zawieszenia nie ruszałem, bo narazie daje rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Co do hamulcy to musisz zrobic swap na WRX'owe, najlepiej 4 i 2 tłoczkowe. W ostateczności 2-tłoczkowe przody, ale pod tarcze 294mm. Innej opcji nie ma. Wywal tez tylny stabilizator i kup taki od WRX'a, najlepiej 20mm, ale 17mm tez poprawia zachowanie auta. Obecnie masz drucik 13mm. Co do reszty nie mam pojęcia, bo jeszcze zawieszenia nie ruszałem, bo narazie daje rade. Jeszcze dołożę od siebie: ALK Whiteline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Fajnie, super, może jakieś namiary gdzie to kupić ? i tak bardziej po ludzku, wiem, że dla Was to oczywiste, ale ja jestem naprawdę totalnym laikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Daj ogłoszenie na forum czego Ci potrzeba. ALK Whitelina kupisz w sklepie, który ma czteru tubiny w nazwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 A tylny stab o średnicy 17mm być może będę miał na sprzedaż, więc gdybyś był zainteresowany, to daj znać na PW :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Stabilizatory 20 mm już kupione od kolegi z forum, hamulce - może też, jade je oglądnąć, zostały amorki i sprężyny. Coś jeszcze da się z tym diabelstwem zrobić? Jakieś filtry, stożki NOS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jakieś filtry, stożki NOS? Nie zapomnij o "bad look" na reflektorach przednich. Z ciekawości, jakie zawieszenie kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Stabilizatory 20 mm już kupione od kolegi z forum Ale oczywiście wiesz, że przedni stab od uturbionego Subaru nie pasuje do N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Stabilizatory 20 mm już kupione od kolegi z forum Ale oczywiście wiesz, że przedni stab od uturbionego Subaru nie pasuje do N/A A dodatkowo przednie staby z WRX i N/A mają po 20mm, więc mod bez sensu. Zmienia się tylny. Przód warto wymienić na 22mm, ale wtedy i tym musi mieć 22-24mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 skontaktuj się z tzd, ma na sprzedaż zestaw 294mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Polecam się jeśli masz imprezę z 266 czy 277 mm hamulcem, polecam założenie takiego z tarczą 294 mm, które akurat przypadkiem mam na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 dzięki za oferty, hamulce juz cały swap od WRX 294 mm mam. Zawiszenie czekam za propozycjami. A co więcej można zrobić aby autko lepiej jechało? NOS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 A co więcej można zrobić aby autko lepiej jechało? NOS? WRXa kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Panowie podpowiedzcie coś na temat amrtyzatorów. Bo sam już zgupiałem, każdy mi mówi co innego. Czy do tego diabelstwa są jakieś zamienniki czy tylko zostaje serwis? 2006 USa 2.5 litra bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Info dla innych: zaciski od wrx przód 4 tłoczkowy pasuje do ameryki, tył wymiana zrotnic na europejskie. Stabilizator przedni dla USA b/n jest taki sam jak europejski WRX 20 mm. Tył Europejski jest grubszy bo ameryka ma tylko 17 mm, europa 20 mm. Zawieszenie pasuje K-Sport od wrx. Jak wszystko spasuje, powiem jak się jeżdzi, hamuje się napewno duuuużo lepiej. Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie aby zrobić auto lepiej jeżdziło. Wiem, że to niebędzie prawdziwa Impreza WRX, ale może da się coś zrobić aby było szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 tył wymiana zrotnic na europejskie.... Tył Europejski jest grubszy bo ameryka ma tylko 17 mm, europa 20 mm. ... Taniej chyba dokupić adaptery do tylnych zacisków. OIDP tył w US-specu ma 13mm, a w WRX 17mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 No z tymi zwrotnicami to szaleństwo, adaptery za pasztet lepiej zastosowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Słowo się rzekło, kasa poleciała do forumowicza. A zresztą wolę nie bawić się w półśrodki, bo autkiem głownie jeździ moja lepsza połowa z synem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Adaptery to żaden półśrodek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 OIDP tył w US-specu ma 13mm, a w WRX 17mm. Dokładnie tak :arrow: US spec N/A - 13 mm, US spec WRX 17 mm, EU spec N/A - 17 mm, EU spec WRX - 20 mm 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się