Skocz do zawartości

Zawieszenie i hamulce US 2006 wolnossak


oki33200

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jestem nowy na forum i zaczynam swoja przygodę z Subaru.

Kupiłem Imprezę 2006 rok, wolnossak z USA.

Prosiłbym Was o kilka rad gdyż jestem totalnym laikiem w kwetiach mechaniki samochodowej.

Hamulce - jakie kupić gdyż te co są są naprawdę kiepskie.

Amortyzatory - to samo.

Jednocześnie proszę o niewywalanie propozycji, bo niechciałbym w ni niewiem ile inwestować, ale jednocześnie podnieść, jej osiągi i bezpieczeństwo.

Jesli mogę prosić take namiary gdzie to można kupić. Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamulcy to musisz zrobic swap na WRX'owe, najlepiej 4 i 2 tłoczkowe. W ostateczności 2-tłoczkowe przody, ale pod tarcze 294mm. Innej opcji nie ma. Wywal tez tylny stabilizator i kup taki od WRX'a, najlepiej 20mm, ale 17mm tez poprawia zachowanie auta. Obecnie masz drucik 13mm. Co do reszty nie mam pojęcia, bo jeszcze zawieszenia nie ruszałem, bo narazie daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamulcy to musisz zrobic swap na WRX'owe, najlepiej 4 i 2 tłoczkowe. W ostateczności 2-tłoczkowe przody, ale pod tarcze 294mm. Innej opcji nie ma. Wywal tez tylny stabilizator i kup taki od WRX'a, najlepiej 20mm, ale 17mm tez poprawia zachowanie auta. Obecnie masz drucik 13mm. Co do reszty nie mam pojęcia, bo jeszcze zawieszenia nie ruszałem, bo narazie daje rade.

Jeszcze dołożę od siebie: ALK Whiteline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stabilizatory 20 mm już kupione od kolegi z forum

 

Ale oczywiście wiesz, że przedni stab od uturbionego Subaru nie pasuje do N/A :P

 

A dodatkowo przednie staby z WRX i N/A mają po 20mm, więc mod bez sensu. Zmienia się tylny. Przód warto wymienić na 22mm, ale wtedy i tym musi mieć 22-24mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info dla innych: zaciski od wrx przód 4 tłoczkowy pasuje do ameryki, tył wymiana zrotnic na europejskie.

Stabilizator przedni dla USA b/n jest taki sam jak europejski WRX 20 mm. Tył Europejski jest grubszy bo ameryka ma tylko 17 mm, europa 20 mm.

Zawieszenie pasuje K-Sport od wrx. Jak wszystko spasuje, powiem jak się jeżdzi, hamuje się napewno duuuużo lepiej.

Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie aby zrobić auto lepiej jeżdziło. Wiem, że to niebędzie prawdziwa Impreza WRX, ale może da się coś zrobić aby było szybsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...