Skocz do zawartości

zestaw naprawczy zacisków WRX


pawlaswrc

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, tak jak już pisałem, na przód 4407 na pewno, bo sam sprawdziłem i jeżdżę. 4409 na oko wygląda tak samo, ale po co kombinować skoro 4407 jest juz pewne.

Na tył mimo wielkich chęci, nie udało mi się dobrać, bo tak jak pisałem problem nie leży tylko w średnicy 38 - bo takich tłoczków jest multum, ale w kształcie osłonki antykurzowej czyli tej gumki. Nie dobrałem i pozostało mi ASO - Marek Kluszczyński z MTS Dzierżoniów załatwił sprawę.

 

Ok, czyli na przód 4407 i zostawić sobie te pierścienie. Wymieniałeś i grubość tych gumek jest taka sama jak tych starych z tłoczków? Mierzyłeś to może jakoś? Bo średnica może jest taka sama ale sama grubość tej gumki która jest w tym kanale musi wystawać z kanalika na taką odległość żeby odpowiednio uszczelniać tłok. Jeżeli mam gumki osłonowe w tylnych zaciskach całe i chciałbym użyć tylko gumki na tłoczki to który zestaw na tył będzie dobry z Autofrena? Czy ktoś sprawdzał czy to będzie pasowało na tył do WRX http://www.seinsa.es/en/productos/productos3.asp?Id=142815&IdGrp=No x2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja płaciłem w ASO SZCZECIN za komplet naprawczy - komplet na przód 120zł :roll: 150zł

nie dokładnie pamiętam, ale nie duża to kwota Wrx05

 

No pewnie że niedrogo, z tym że autofren kosztuje coś w granicach 15-20 zł a nie wiem czy jakością to jakoś odbiega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Oki jezeli nastapi to szybciej niz mysle dam cynk. Ale powiem ze jak do tej pory to niemialem problemu. nic sie nie blokowalo czy tez uciekal plyn. Jedyne ale jakie mialem to takie zeby zachowac oryginalne sprezynki trzymajace zewnetrzzne gumki bo te z zestawu sa za male i nie da sie ich zalozyc.

 

-- Pt wrz 16, 2011 3:07 pm --

 

Jestem juz po wymianie tarcz i klockow i moge powiedziec ze zestaw naprawczy autofrenie sprawuje sie super. Tloczki dzialaja super. Przed wymiana 2 "staly" na debowo a teraz wszystko jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja kupowalem w nie ASO w Mysiadle. Jesli chodzi o to ile potrzebujesz to dokladnie nie pamietam ale wejdz na srone www.nieASO i jest napisane. Oni chyba calymi osiami sprzedawali. Ale pamietaj ze jak bedziesz zdejmowal stare gumki zachowaj stare sprezynki co je trzymaja. Te z Autofren'a sa za male i nie da sie ich zalozyc. Ja je pogubilem i tylko dzieki uprzejmosci Kolegi SK7 i chlopakow z Fantazji M.. moglem to poskladac i sie cieszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nalegam i nie dyskutuje na temat ceny. Ale to jest na 100% cena za kpl. na os. Czyli do 8 tloczkow. Teraz jest kwestia czy za 30 jest na jeden zacisk czy tloczek bo powiem szczerze juz nie pamietam jak byly pakowane, ale pare tych pudelek bylo (wymienialem tez i z tylu). :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
a czy ktoś wyczaił, co pasuje do tylnego 2-tłoczkowego zacisku wrx?

Nic. Tylko oryginał, przynajmniej jeszcze dwa lata temu nie było nic na rynku. O ile dobrze pamiętam, średnica nie jest problemem, za to już kształt przetłoczeń samej gumki jest specyficzny i nie udało mi się nic dobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...