Skocz do zawartości

zestaw naprawczy zacisków WRX


pawlaswrc

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - i Panie - powiedzcie czy ktoś już przerabiał temat alterntywnych - w sensie tańszych niz ori - gumek antykurzowych do zacisków 4 tłoczkowych przód i 2 tłoczkowych tył z WRXa? Potrzebuje wymienić kilka tych gumek i jakos nie można nic dobrać z zamienników nawet od innych aut. Sprawdzałem w katalogu Autofrena ale żeby się tam połapać to trzeba nieźle główkować a efekt raczej kiepski.

Ewentualnie dajcie znać - może kolega Carfit coś wie - jakie są ceny i co obejmuje komplet oryginalny? bo na 4T maja, ale troche drogo, choć wygląda tak, jakby komplet był od razu dla dwóch zacisków (P + L)

Dodam, że tłoczek z zacisku przedniego 4 tłoczkowego ma śrdnicę 40,5 mm; a tylnego 2 tłoczkowego 38 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra już, skoro musisz :roll: . A kto ma relaks to ma, ja weekend w pracy - co prawda na wyjeździe więc może byc wesoło - ale zawsze to praca. W poniedziałek odbieram zaciski od piaskowania i chciałbym zaraz kupic te gumki bo potem mam zamiar wreszcie sie wyurlopować, oczywiście również przy autku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To już trzeba sprawdzic namacalnie, bo problem jest nie tylko w średnicy, ale też wyprofilowanie i przetłoczenia gumki muszą się zgadzac. Póki co wytypowałem sobie jeszcze kilka zestawów do dwutłoczka na tył, bo niektóre auta mają podobny zacisk - może nawet ten sam, tylko muszę poszperac na półkach sklepowych i porównac. Jak do czegoś dojdę to dam znac, ale Twoją opcję też sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
rozumiem, ze chodzi o gumki na prowadnice zacisku?

Z tego co wiem to zaciski 4 tłoczkowe nie mają prowadnic bo nie ma jarzma i zacisku tylko jeden element. A ja potrzebuję zestaw który wygląda mniej więcej tak

D4407.jpg

 

A wymienia się tak http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=881881

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, tak jak już pisałem, na przód 4407 na pewno, bo sam sprawdziłem i jeżdżę. 4409 na oko wygląda tak samo, ale po co kombinować skoro 4407 jest juz pewne.

Na tył mimo wielkich chęci, nie udało mi się dobrać, bo tak jak pisałem problem nie leży tylko w średnicy 38 - bo takich tłoczków jest multum, ale w kształcie osłonki antykurzowej czyli tej gumki. Nie dobrałem i pozostało mi ASO - Marek Kluszczyński z MTS Dzierżoniów załatwił sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem to juz kilka razy, ale nie pisałem bo nie byłem pewny czy dobrze pamiętam. Teraz tez nie jestem pewny, ale napiszę, żebym nie musiał pamiętać, że mam wreszcie zapamiętać :P : D4407 Autofren

Ja znalazlem i juz komus wysylalem zestaw D4409. Musze zajrzec do obu pudelek i porownac. Strona seinsa.es pokazuje tylko fotke:

http://www.seinsa.es/en/productos/productos3.asp?Id=142256

ale Nissan 300ZX Biturbo ma identyczne klocki, jak WRX/GT 99' wiec chyba

http://www.seinsa.es/en/productos/productos3.asp?Equ=d4409

sa identycznym zestawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona seinsa.es pokazuje tylko fotke:

http://www.seinsa.es/en/productos/produ ... ?Id=142256

ale Nissan 300ZX Biturbo ma identyczne klocki, jak WRX/GT 99' wiec chyba

http://www.seinsa.es/en/productos/produ ... ?Equ=d4409

sa identycznym zestawem.

dokładnie te same linki wkleiłem powyżej, więc jak masz możliwość to sprawdź w praktyce czym się różnią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...